Jos vetoakseli on vaihdettu, niin siinä on uusi abs-hammaskehä, joten se lienee ainakin kunnossa. Lisäksi jos anturikin on vaihdettu, niin vian ei pitäisi olla siinäkään. Nämä lienevät ne yleisimmät syyt ja siten poissuljettu.
Itse tarkastaisin vielä varmuuden vuoksi, että napapultti on kunnolla kiinni ja että anturi on ihan pohjassa ja kunnolla kiinni. Itselläni kävi hiljattain niin, että kiristin anturin huonosti ja se pääsi elämään n. millin maksimissaan ja se aiheutti samaa vikakoodia. Periaatteessa myös tärinä navassa/pyörässä voisi aiheuttaa vikakoodia, mutta sen nyt luultavasti huomaisi ajossa.
Toi anturin kiinnitys on sellainen, että sinne pääsee kaikki sonta ja kiinnityskohtaan ei näe kuin kunnolla katsomalla lampun kanssa. Sitten jos jollain pikkuavaimella kiristää, niin helposti se alumiinikierre tökkää, jos välissä on jotain, ja ei sitä tietenkään uskalla vääntää hampaat irvessä. Mulla jäi siis ihan pienen pieni elo siihen anturiin ja se laukoi molempia noita vikakoodeja.