Lainaan tätä topicia, ei tarvii aina uutta tehdä.
Jos vaihtaa vain iskarin yläpäähän kumin, niin pitääkö siipimutteri avata? Vai onko siipimutteri laakerin ja tukikumen välissä?
Eli jos vaihtaa vain kumen sinne, niin tarviiko puristaa jousia ollenkaan kasaan?
Sit pitäisi vaihtaa alatukivarsi kuljettajan puolelle. Kyseessä on TDI moottorilla oleva V70mk1. Siinä tulee vaihdelaatikko pulttien eteen, joten laatikkoa täytyy nostaa ylöspäin.
Mikä järkestys on järkevin. Laittaako ensin uusi tukivarsi koriin kiinni, vai kannattaako ensin kiinnittää alapallonivel?
Haastetta tuo myös se ettei jousi pakettia voi nostaa hirveästi ylöspäin, ettei vetonivel irtoa. Olisiko tähän jotain vinkkejä, ettei semmoista vahinko pääse sattumaan?