0
Johannes.N, Juzi, -Lauri- ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
T3 laipalla menee Garretin GT32 ja niitä saa ainakin tuolta
Riippuu varmaankin pakosarjasta? Pakosarjaa olen nähnyt ainakin kahta mallia, laippa vaakatasson alaspäin ja laippa pystysuorassa lähtö iskaritolppaan päin. Itselläni laipan taso vaakatasossa lähtö alaspäin, höylätty muistaakseni pari milliä laipasta ja hx35 menee 12 pakopesällä paikalleen runkoaisan pokkauksen viilauksella. eikai tuo 3/4 garretti ainakaan isompi ole? holsteissa siis tiukin paikka kompurakotelo.
mutta meneekö nämä 240:in konehuoneeseen?vakio garretilla jää noin pikkurillin verran väliä runkopalkkiin eli noin sentti Toisenlaista pakosarjaa ei olekkaan vastaan tullu, missähän käyttäneet moisia?
Ei kyllä ihan varmaan mahdu gt32 tai iso switzeri 240:pin konehuoneeseen vakiopakosarjan kanssa... siellä on tosiaan se 1cm rakoa runkopalkkiin. Muutenkin pienempi hakusessa. Sellainen jossa heräävyys t03:sen tasoa mutta silti hönkää riittäisi vähän pidemmälle. Joku 180hv riittää mainiosti, enempää en ota kun ei siinä viiveen ja savun määrässä ole mitään järkeä.
aijaa, nää olikin 740/940 mitä itse pällistelin
Ainii, jos sulla on se alaspäin näyttävä pakosarja, siis se mitä luulin ainakin ainooks vaihtoehdoks, niin 240ssä vois matalan t25->t3 adaperin saada mahtumaan väliin vielä, leveys suunnassahan toi he221w on ehkä jopa pienempi mitä t3... mutta voimallisesti aika paljon suurempi...
ja pakopaineistaa yhtä pahasti kun t3?alaspäin näyttää pakosarja täälläkin
Starttailiin tuossa kansirempan kokenutta d24:sta eihän se lähteny tulille, yhdestä suutinputkesta menny jengat, myydäänkö niitä yksittäisinä? vai onko pakko ostaa koko sarja?nokka on kanssa 180 pielessä, kompensoituuko tilanne jos heittää myös pumpun 180 astetta pieleen?vai onko se nokka vaan käännettävä kohilleen...
Ei paineista...Paineistaa kuin paljon isompi ahdin, niin pako kuin ahtopaineellisesti.Osta koko sarja, ja vaihda kokosarja, jätä vanha varalle.Eikö ois helppoa vaan kääntää nokka kohillee?
nokka on kanssa 180 pielessä, kompensoituuko tilanne jos heittää myös pumpun 180 astetta pieleen?vai onko se nokka vaan käännettävä kohilleen...