Autoracing  KL-varaosat

S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S60 (vm. -11 ->) ja V60 hankinta

  • 2552 Vastauksia
  • 678181 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Olisi kiikarissa -09 V70 D5 Summum Geartronic, ajettu vähän alle 170tkm. Mitä pitäisi katsoa ja muutenkin saa laittaa mielipiteitä.
Yleinen siisteys, mielellään kertaalleen laatikonöljyt vaihdettu. Öljynvaihdotkin mielellään lähempänä 20tkm, kuin 30tkm.
Varustetaso on ilmeisen kattava, kun Summumista kyse 8)
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

Poissa freed

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 50
  • www.vrcf.fi
Mikäs mahtaa vaivata kun auton valikossa on tuo webaston autostart off-asennossa ja silti lyhyen ajon jälkeen kuulostaa kuin webasto jäisi itseään sammuttelemaan kun auton sammuttaa. Juuri käynyt huollossa ja koodattu myös tuo avaimella ohjaus. Auto 2012 V60 D3.

Poissa JiiPeePee

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 72
  • www.vrcf.fi
Yleinen siisteys, mielellään kertaalleen laatikonöljyt vaihdettu. Öljynvaihdotkin mielellään lähempänä 20tkm, kuin 30tkm.
Varustetaso on ilmeisen kattava, kun Summumista kyse 8)

Siisti on ja varusteita muille jakaa. Huoltovälit on olleet kohtuulliset, mutta 60-100t välillä on yksi huoltoväli ollut melkein tuon 40t, tosin eipä kai tuo yksi väli kauppaa kaada? Laatikkoöljyjä ei ole vaihdettu vaikka on merkkihuollossa käynyt, ajattelin itse heti vaihdattaa.

Poissa Modifier

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 826
  • XC90 T8 TwinEngine
Mikäs mahtaa vaivata kun auton valikossa on tuo webaston autostart off-asennossa ja silti lyhyen ajon jälkeen kuulostaa kuin webasto jäisi itseään sammuttelemaan kun auton sammuttaa. Juuri käynyt huollossa ja koodattu myös tuo avaimella ohjaus. Auto 2012 V60 D3.
Aivan kuin muistaisin täällä olleen vastaavasta juttua nyt talven aikana. Osalla oli mennyt tuo autom.käyttö on asentoon ja osalla oli vaatinut muutaman kerran on-off asennon välillä räpäten, että oli suostunut oikeasti jäämään pois päältä.

Poissa JanMac

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 867
  • www.vrcf.fi
Just näin. Siinä lukee off, mutta se ei ole off ... Sammuta eli kytke se uudelleen pois
S80 Executive D5 AWD

Poissa juho82

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 405
  • www.vrcf.fi
Just näin. Siinä lukee off, mutta se ei ole off ... Sammuta eli kytke se uudelleen pois

Onko tämä -sama- juttu. Aiemmin talvella kun laittoi webaston päälle voc sovelluksella niin se sammui sitten automaattisesti kun oli ilmeisesti tarpeeksi lämmin motti. Silloin oli koko ajan lämmitin automaatti asennolla. Nyt kun välillä käytin automaattia pois niin, lisälämmittimen merkkivalo palaa mittaristossa kun on ollut call sovelluksella käynnistettynä.. Eli pitää joka kerta sammuttaa manuaalisesti.. Onko normaalia? Mielestäni alku talvesta kun lämppäri oli päällä niin tosiaan ei tarvinnut ite sammuttaa..

Poissa völvöxc60

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4140
  • www.vrcf.fi
Siisti on ja varusteita muille jakaa. Huoltovälit on olleet kohtuulliset, mutta 60-100t välillä on yksi huoltoväli ollut melkein tuon 40t, tosin eipä kai tuo yksi väli kauppaa kaada? Laatikkoöljyjä ei ole vaihdettu vaikka on merkkihuollossa käynyt, ajattelin itse heti vaihdattaa.
Tuskin tuo 40tkm väli öljynvaihdossa nyt vauriota heti tekee. Oliko ajallisesti paljonkin venynyt? Toki on mahdollista, että öljyt on vaihdatettu jossain muualla, eikä leimaa ole otettu ::)
Sähköistä autoilua vuodesta 2020

Poissa Volvo XC60

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 76
  • www.vrcf.fi
Jos laitat webaston käyntiin On Call sovelluksella ja käynnistät auton niin mittaristossa palaa tuo merkkivalo jos kone ei ole täysin lämmin tai webaston maksimi käyntiaika ei ole mennyt täyteen. Merkkivalo sammuu kun kone on täysin lämmin tai tuo aika tulee täyteen. Voit myös pysäyttää lämmitttimen vilkkuviiksen kautta jossa valikko pysäköintilämmitin.

Poissa Tico

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 380
  • www.vrcf.fi
Millaisia ajatuksia herättää:

http://www.nettiauto.com/volvo/v70/7791131

Omia pohdintoja:

+ Varusteet
+ Taksin huolto-ohjelma
+ Hinta
+ Pohjoisen auto

- Kilometrit

Olisiko tässä riskitön peli muutamaksi vuodeksi 20-30tkm vuotuisella ajomäärällä? Olisiko jollain mahdollisuutta käydä katsomassa autoa? Olen itse PK-seudulta ja Oulu on aika kaukana...
960 -95 D5252T+ AW30/43
960 -96 B6284T + 722.643

Poissa vekseli

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 15
  • www.vrcf.fi
Mites tämä http://www.nettiauto.com/volvo/v70/7774561#yritys=hameenautomesta
Olisi uusi koppa ja mukautuva vakkari yms.

Vei meneekö yli budjetin?

Poissa JanMac

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 867
  • www.vrcf.fi
Mites tämä http://www.nettiauto.com/volvo/v70/7774561#yritys=hameenautomesta
Olisi uusi koppa ja mukautuva vakkari yms.

Vei meneekö yli budjetin?
:D hyvät textit tv.ssä. Liekö sattumaa vain onko joku vaivautunu photoshoppaamaan ?
S80 Executive D5 AWD

Poissa vekseli

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 15
  • www.vrcf.fi
Luulen että kuva on napattu DVD-soittimen kuvasta.

Poissa katemake

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 158
  • www.vrcf.fi
...yv:ä laitettu ja juteltu puhelimessa, auto on minun entinen ja varmasti hyvä..


Millaisia ajatuksia herättää:

http://www.nettiauto.com/volvo/v70/7791131

Omia pohdintoja:

+ Varusteet
+ Taksin huolto-ohjelma
+ Hinta
+ Pohjoisen auto

- Kilometrit

Olisiko tässä riskitön peli muutamaksi vuodeksi 20-30tkm vuotuisella ajomäärällä? Olisiko jollain mahdollisuutta käydä katsomassa autoa? Olen itse PK-seudulta ja Oulu on aika kaukana...

Poissa volvesteri

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 284
  • www.vrcf.fi
Olisiko tässä riskitön peli muutamaksi vuodeksi 20-30tkm vuotuisella ajomäärällä? Olisiko jollain mahdollisuutta käydä katsomassa autoa? Olen itse PK-seudulta ja Oulu on aika kaukana...

Jännä kun itsellä on samanlainen ja saman ikäinen, mutta tehot ovat 163hp ja päästöt yli 200g. Vuosimalli on käsittääkseni 2009, mutta tietty rekistertöity 2008 vuonna. Onkohan koneesta eri malleja? Vai onko tuo uudempi mitä ilmoituksessa lukee?

edit: ainakin Bilteman sivut palauttavat tuolle rekkarille 120kW koneen...?
« Viimeksi muokattu: 28.02.2016, 20:41:21 kirjoittanut volvesteri »
-12 V60 D3A

Poissa katemake

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 158
  • www.vrcf.fi
Autoa myyvä liike ei ilmeisettin ole kovin lukutaitoinen, moottori on 2.4d versio T5, eli juurikin tuo mainitsemasi 163hp, mutta päästöt on valmistajan mukaan 189g. Samalle vuodellehan oli noita eri viritysversioita aika monta.

 

Ateho  Elekma