Mä en ole koskaan oikeen ymmärtänyt noita vaihdenäyttöjä, mitä väliä sillä on mikä vaihde on sisässä jos kierrokset natsaa k.o. hetkeen. Sitäpaitti, saa aski toimia kun veittiläinen kello että toi näyttää edes oikein, ainakin ne systemit mitä ite olen nähnyt toimii ihan ylös-alas napeilla vaihdekiksistä eikä suinkaan saa tietoa laatikosta, yli 100 000 ajettu F2 CBR ei ainakaan vaihda suinkaan aina, varsinkaan alaspäin rullatessa. Mut kukin tyylillään, sama se mulle on jos jollakulla on, näkee tarpeelliseski ja vielä toimii, ite ainakin yleensä tiedän ihan ilman näyttöjäkin vauhti/rpm yhdistelmästä mikä pykälä on sisässä.
Keräilin ajokamat soffalle valmiiks, päätin että ajokausi alkaa huomenna, ulkolämpö ATM +3, pari miinusta ei 20km matkalla haittaa kun ei olis liukasta... Vois vielä hinkkaa visiirin tuosa olusen kera ennen sänkyyn siirtymistä.