Eilen illalla sitten viimein meni nuo DRL:t paikoilleen. Asennus oli suhteellisen helppo tällaiselle poropeukalolle.
Alkuperäiset muoviläpykät irti, johtojen läpivienti aukoista ja uudet DRL:t paikalleen. Alkuun vaikutti kiinasovitteisilta, mutta kunnolla pohjaan painaen kuoret paikalleen ja lopputuloksesta tuli kohtuullisen siisti.
Tämän jälkeen -napa irti ja ajovaloumpio kuskin puolelta irti. Eniten aiheutti päänvaivaa lyhyestä ohjauskaapelista johtuen ohjausyksikön sijainti. Sille löytyi viimein paikka umpion ja lokasuojan välistä. Tästä sai vedettyä tarvittavat kaapelit ja tekemään tarvittavat liitokset. + ja - olivat haarukkaliittimillä, ja + löytyi sulakerasiasta valmiista nastasta. Järjestelmässä siis valmiina sulake, jolloin virran voi ottaa vaikka suoraan navalta. - löytyi jostain lähistöltä olevasta ruuvista. Tämän jälkeen alkoi taistelu ohjauksen saamiseksi ajovaloilta. Tilan ahtauden ja kaapeleiden kireyden vuoksi en saanut juotettua ohjausta ajovalojen rinnalle. Rosvoliittimellä sain sen sitten loppuviimein asennettua. Tämän jälkeen akun - takaisin kiinni ja kokeilemaan. Kaikki toimii niin kuin pitää. DRL:t syttyvät parkkiasennossa, ja sammuvat silloin kun ajovalot syttyvät. Nämä myös sammuvat silloin kun autosta sammuttaa virrat, jolloin kytkentä vaikka suoraan navoilta olisi mahdollinen.
Otan muutaman kuvan valmiista asennuksesta ja toiminnasta kunhan saan aikaiseksi