Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus => Aiheen aloitti: Laitetaanjotain - 14.10.2020, 11:46:40
-
Auto menossa ensi perjantaina egr/dpf poistoon...
Facessa minua lähestyi toimija eteläsuomesta joka tekisi kyseiset toimenpiteet ja laittaisi ohjelman sisään joka nostaisi tehot 150hv/340nm.
Autollani on ajeltu 248tkm ja se on ollut minulla muutaman vuoden. Mitään suurempia ei autossa ole ilmennyt tuona aikana.
Nyt mietinkin että onko tuo 150hv liian "raaka" tehonlisäys, kestääkö kone sen?
Pitääkö tuollaisen tehonlisäysen myötä varustautua muihin mahdollisiin hajoaviin paikkoihin?
-
Kone varmaan kestää. Kytkin voi ruveta antautumaan nopeammin kuin vakiona.
-
Dynosta olisi kiva saada lappu, noin hyvistä lukemista.
Itseäkin kiinnostaisi... Paahan muillekkin paikka ja hinta esille.
-
Facessa tuli vastaan nimellä ecu ohjelmointia, ymmärsin että jyväskylässä vaikuttaa tää kaveri.
Optimointi + egr off + dpf off 280€
Lisäksi siia käyn vielä pajalla nappaamassa sen dpf pöntön tyhjäksi kaverin toimesta...
e: on siis tällä viikolla rovaniemellä käymässä...
-
Kone varmaan kestää. Kytkin voi ruveta antautumaan nopeammin kuin vakiona.
Mahtaakohan tuo uus kytkin saksasta + vaihto olla kuinka tyyristä hommaa
-
Voin vain kuvitella ohjelman laadun ja takuun kun tuolla hinnalla tehdään. Käytetään asiallisia aitoja työkaluja eikä kiinan halppispalikoita? Maksaako verot Suomeen, ei taida tuosta riittää valtiolle jaettavaa... Tietääkö tekijä mitä ohjelmassa on muutettu ja miten? Siinä pohdittavaa ennen kuin lävähtää housuihin.
-
Voin vain kuvitella ohjelman laadun ja takuun kun tuolla hinnalla tehdään. Käytetään asiallisia aitoja työkaluja eikä kiinan halppispalikoita? Maksaako verot Suomeen, ei taida tuosta riittää valtiolle jaettavaa... Tietääkö tekijä mitä ohjelmassa on muutettu ja miten? Siinä pohdittavaa ennen kuin lävähtää housuihin.
Olen muutaman ecun elvyttänyt ajan saatossa ko. tekijälle.
Käyttänyt ainakin aitoa FG-techiä ja editoi softia.
Hinta ja laatu korreloi yleensä aina hintaan, kuten kollega volvotdi jo sanoikin.
-
Olen muutaman ecun elvyttänyt ajan saatossa ko. tekijälle.
Käyttänyt ainakin aitoa FG-techiä ja editoi softia.
Hinta ja laatu korreloi yleensä aina hintaan, kuten kollega volvotdi jo sanoikin.
Ja minun eteen on useampi tuotos tullut tuolta ihmeteltäväksi, siinä sitä riittikin ihmettelemistä :D
-
Eli jos viisas olen niin optimoinnin väliin ja tyydyn noihin egr/dpf poistoihin...?
-
Rupesin tuota hintaa miettimään. Kysyjälle tarjottu hinta alvittomana on 225€. Kaunko aikaa menee että laittaa optimoinnin sisälle, poistaa erg:n ja dpf:n? Meneekö alle tunti?
-
Egr/dpf pois ilman optimointia 250€ kun aloin tuota optimointia epäilemään...
-
Mahtaakohan tuo uus kytkin saksasta + vaihto olla kuinka tyyristä hommaa
Ainakin volvo s80 2.0d kytkimen ja kaksoismassan vaihto 1500e.