Futurez  Kulkukoira

LH 2.2 moottoriohjaustietoutta kaivataan

  • 2 Vastauksia
  • 2558 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sokkalanmäki

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 14
  • www.vrcf.fi
LH 2.2 moottoriohjaustietoutta kaivataan
« : 08.06.2011, 10:29:44 »
Terve vaan kaikille foorumin käyttäjille uudelta jäseneltä :D

Elikkäs itselläni on 740 b230ft jossa moottorinohjauksena on lh 2.2
Tarkoituksena olisi hieman viilailla sitä mutta  olisi kiva tietää missä tulevat rajat tuolla moottorinohjauksella vastaan.
Esim. tuohonhan on paljon tehty 3" ilmanmäärämittarin koteloita ja isompia suuttimia, jolla mm. fuel cuttia saadaan kyseisessä ruiskussa korkeammalle jos olen oikein ymmärtänyt. Sitten kuinka tuon ruiskun sytytys toimii isoimmilla tehoilla ja missä sen kyky toimia oikein tulee vastaan. Onko keinoa Parantaa tuon sytkän toimivuutta, mm lastulla? saako 2.2 sytkälastua?
myös onko tuohon 3" ilmanmäärämittariin määrätty juuri oikeankokoisia suuttimia, eli mikä olisi ihannekoko että se ei vedä ylhäällä laihalle eikä käy liian paksulla alhaalla. Lamdan kauttahan matalien kierrosten seos taitaa tulla, joten tarviiko lamdaan koskea?
Kiitos etukäteen :D
« Viimeksi muokattu: 09.06.2011, 12:02:47 kirjoittanut sokkalanmäki »

Poissa miksu01

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1060
  • Volvo, koska mä voin
    • Facebook
Vs: LH 2.2 moottoriohjaustietoutta kaivataan
« Vastaus #1 : 22.07.2011, 09:37:33 »
Samaa tietoa itsekkin kaipailisin?
Käyttis: Volvo V70R AWD - 00 Musta n. 350hv/450nm
Käyttis 2: Vw Jetta 1.4 tsi - 07 140hv
Volvomies jo toisessa sukupolvessa. Aina on 2 autoa joista toinen on Volvo ja toinen on ns myyntiauto eli osta, korjaa ja myy

Poissa Tomppa83

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 61
    • kuvatuksia
Vs: LH 2.2 moottoriohjaustietoutta kaivataan
« Vastaus #2 : 19.08.2011, 19:09:11 »
0,8bar pitäs oleman fuelcutin raja, 760 sijotettu "overpressure valve" paisarin kupeeseen, osassa taasen polkimien seassa, eli alipaine letku veks jollon ei tuu cuttia, mikään ei tosin pelasta jos paineet karkaa...
toimivalla vakio immulla riittää sose 1,0bar tienoille, mikä sitten on muilta osin paikkojen kunto ku alakaa olla miehen iässä kaikki nämäkii vehkeet, vaikuttaapi paljo varmaa auto kohtaset erot.
se mitä immun ruuvin veivailu vaikuttaa kierroksille ei oo haisua...
immun seosruuvin ruuvailuhan on tehtävä lambdan johto irti ette lambda pakota takas co:ta 0,5 seutuun, tai mikä ikinä lähtokohta kelläkin on.

oma visio on semmone että mäjelle koko paska 2,2 ku tiettyjen osien saanti on loppu mm polttoainepumpun rele.
tilalle 2,4 tai mega
« Viimeksi muokattu: 19.08.2011, 19:10:52 kirjoittanut Tomppa83 »
vm98 945classic + vm07 2,4 Accord exe X
exät: vm89 760tic, vm86 245gl, vm85 740tic, vm88 740tic ja vm85 240gl

 

Ateho  Elekma