0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Fiksun näköset moottorin kiinnikkeet. Mistä hankit noi poly(?)puslat niihin?Meneekö e36 öljypohja suoraan kiinni vai joutuko muokkailee?Mitkäs on tehotavoitteet, kestäis viinalla ahtaa vissii ihan kivasti
Hyvältä vaikuttaa. Itellä käyttiksenä 740 volvo ja siinä bemarin m50b25 ilman vanosta. Loistava tekniikka mitä vertaa vakio b230k koneeseen. Taloudellisempi, tehokkaampi ja ennen kaikkea varma tekniikka.Pistää silmään toi että 400 heppaa kilon ahdoilla, se tarkottas sitä että satoja tuhansia ajetussa VAKIO koneessa täytyisi olla se 200 hevosta. Todellinen mitä oikein hyvissä olosuhteissa voit kilon ahdoilla saada niin varmaan pyörii siinä +/- 380hv. Minkälaisen laatikon kannakkeen rakennat?Itsekkin pitäisi vaihdella zf tuon nykyisen laatikon tilalle kun toinen konekkin olisi tekeilmä reseptinä m54b30 kampiakseli, takomännät, kiinaveivit jne jne.Itteä kyllä kiehtoo tällänen 242 koppa
Totta. Hyvä pointti.Mitenkäs istuuko toi kone tonne koppaan ihan tolla e36 öljypohjalla? Joutuko silpomaan kuinka paljon? Itse jouduin ainakin n. Litran pienentämään pohjaa että mahtuu olemaan ottamatta apurunkoon kiinni. Ja nykynen 250g getrac menee ainakin pirun lähelle kardaani tunnelia niin saa nähä kuinka tiukkaa sitten sillä zf:llä.Tää tulee olemaan varmaan ainut ketju mitä täällä vrcf puolella tulee seurattua