Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Showroom => Aiheen aloitti: ässäarpa - 30.04.2014, 00:01:11
-
Heijssan!
Jag heter Ässä och detta är min hund! Vai bil? No oli mite oli.
(http://i2.aijaa.com/b/00557/12404324.jpg)
Kyseessä siis iki-ihana vihreä -97 kultani, mittarissa 470 000
Auto ostettu 2012 kevväällä Autoliikkeestä.
Hyvin hyvin orkkis.
(http://i1067.photobucket.com/albums/u421/JoonasHalinen/13072012142.jpg)
(http://i1067.photobucket.com/albums/u421/JoonasHalinen/IMG_0098.jpg)
(http://i1067.photobucket.com/albums/u421/JoonasHalinen/IMG_0105.jpg)
Sitten tuli jotain jalopuu härpäkettä, 3" putkistoa, 15g ahdinta, lastut, usakulmavaloa ja s/v90/960 ovipahvia ja jotain. ;D
(http://i1067.photobucket.com/albums/u421/JoonasHalinen/IMG_1294.jpg?t=1349304636)
(http://i1067.photobucket.com/albums/u421/JoonasHalinen/IMG_1721.jpg)
(http://i1067.photobucket.com/albums/u421/JoonasHalinen/IMG_1744.jpg)
(http://i1067.photobucket.com/albums/u421/JoonasHalinen/IMG_1752.jpg)
(http://i1.aijaa.com/b/00303/12273077.jpg)
Sitten laitettiin Kiinapaskaa pellin alle
(http://i1067.photobucket.com/albums/u421/JoonasHalinen/IMG_2240_zpsdf34fb2d.jpg)
Tällä ahtimella tehoa oli n. 300hv suorituskyvyn perusteella.
Tämän jälkeen kaikki lähti lapasesta...
Kytkin antautui, tilalle teräsvauhtis ja SRE -765
(http://i1067.photobucket.com/albums/u421/JoonasHalinen/IMG_2394_zps0ebbd5c3.jpg)
v/s90/960 nukatut pilarinmuovit, kattopahvi ja meikkipeililliset aurikolipat.
(http://i9.aijaa.com/b/00578/11965864.jpg)
(http://i2.aijaa.com/b/00651/11965863.jpg)
Niin kuljettajalla, kuin repsikalla valaistut peilit. :-*
(http://i2.aijaa.com/b/00468/12611145.jpg)
Broileri
(http://i3.aijaa.com/b/00947/12134089.jpg)
Lisemmin voiman paskoo
(http://i5.aijaa.com/b/00129/12172736.jpg)
(http://i5.aijaa.com/b/00916/12265629.jpg)
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/WP_000371_zps777b1659.jpg)
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/WP_000376_zps1009f0de.jpg)
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/WP_000380_zpseaf951b8.jpg)
Pulssisarja
DB
(http://i7.aijaa.com/b/00503/12273078.jpg)
(http://i11.aijaa.com/b/00228/12273079.jpg)
(http://i2.aijaa.com/b/00640/12273080.jpg)
Ohjaus
(http://i1.aijaa.com/b/00403/12427330.jpg)
Vanteet, ja keuliva kokonaisuus. 9x16 & 7.5x16
(http://i5.aijaa.com/b/00138/12563400.jpg)
Cooleria
(http://i6.aijaa.com/b/00037/12575653.jpg)
(http://i9.aijaa.com/b/00726/12582227.jpg)
(http://i8.aijaa.com/b/00707/12582274.jpg)
(http://i6.aijaa.com/b/00936/12582334.jpg)
(http://i6.aijaa.com/b/00106/12600227.jpg)
" valmis " Vitut nää ikinä valmiita ;D
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/a7d571ad-8ab4-4001-9968-b30bb0ebefab_zps8d032555.jpg?t=1381801411)
Tästä pointsit, että siniset silikonit ei hypi silmille.
(http://www.fatwallet.com/static/attachments/thumbnails/38428_smurfette__gift_to_polo_jasso_by_kayzer.jpg)
Kangasmattoa
(http://i10.aijaa.com/b/00630/12582276.jpg)
(http://i10.aijaa.com/b/00870/12582275.jpg)
Ja näin, tällähetkellä autosta on kone myytynä ja tilalle tulee ihan orkkiskuntoienn b230 FT
Elikkäs käyttöauto. Nuo holsetit ja muut virihilppeet siirtyy nyt sitten yhteen vähän kevyempään ja ei niin vähäpäästöiseen koriin.
-
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/c082a782-8ffe-4223-abcb-632116fc4425_zps8f083963.jpg?t=1404165671)
Eteen vaihtelin leimatolpat jotka on lainassa Hegehiltä... Ei jeesus.. Mitä sanoo Kouvolan korottajat?
-
Mitä sanoo Kouvolan korottajat?
Welcome to club O0
-
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/c082a782-8ffe-4223-abcb-632116fc4425_zps8f083963.jpg?t=1404165671)
Eteen vaihtelin leimatolpat jotka on lainassa Hegehiltä... Ei jeesus.. Mitä sanoo Kouvolan korottajat?
Jösses! :smitten:
Kuormajouset taakse ja sassiin! :nuhtelu
Noilla eväillä saattaisit saada maininnan korottajien tyylistä! O0
-
Kuormajouset taakse ja sassiin! :nuhtelu
Tarttee ässälle toimittaa pari jääkiekot viel lisäks S*
-
Saisko coileista infoa? Eikös sulla lyhennetyt 240 iskarit + lyhkäset tolpat ollu?
Kiinnostaisi vain että minkä pituset jouset niissä on, jäykkyys?
-
Saisko coileista infoa? Eikös sulla lyhennetyt 240 iskarit + lyhkäset tolpat ollu?
Kiinnostaisi vain että minkä pituset jouset niissä on, jäykkyys?
Omarakentamat coiloverit 24 portaisilla spaxeilla meni Hegelle, tallissa tähän on ihan KAW madallusjouset eteen ja 240 bilsteinit lyhennettynä.
Raceseiskaan on tallin nurkassa valmistumassa omat coilit.
Jousen jäykkyyden mielelläni kertoisin jos muistaisin, jossain se tuolla lapulla on, voin etsiä. RallyRacelta vaan pyysin jouset jotka sopii matalaan rata-ajoon.
-
sivun perusteella joku voisi jopa luulla että sä teet tälle joskus jotakin. :2funny:
-
No siinä onkin parin vuoden tekemiset nipussa. ;) :2funny:
-
Jaaaaahas, tämä toimittaa nykyään vapariksi muutettuna käyttöauton virkaa. Uuden orkkis pakoputken laitatin.
Juuri konttorilta tulleena:
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/WP_000914_zpscaf42b95.jpg)
Ruma ku perkele.. Likainen, korkea, pyörät syvällä kaarissa.. :buck2:
Äsken mirokoon kanssa ihmeteltiin LHn sielunelämää, kunnes:
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/WP_000916_zps3932f7b9.jpg)
:2funny: :2funny: :2funny:
Uusiks menee ainakin sarannat, snowcappipelti, konepellin vois oikoa ja maalata, tuulilasikin halkesi nurkasta. ::)
Eli tämän hetkinen kokoonpano sisältää mitsun 15G #7, 630cc dekat ja iiison kuulerin.. plug&play MS2 v3 odottelee edelleen asennusta, sen ajattelin ensiviikonloppuna näprätä paikoilleen.
-
Otan osaa :'( btw mullahan on saranat, ysin musta konepelti ja seiskan välipelti (jos käy en tiiä)... Mulle kävi seiskan kanssa samoin, siinä kun on lohkolämppärin pistoke konehuoneessa, ni ohan se useesti jääny tuulihakaan, mut kerran ei jäänykkään, just ku vaihoin kolmoselle ni hyppäs pelti pystyyn, välipelti vähän taittu, muuten ei mitn.
-
Joops, Dumpin seiskasta käyn napsimassa välipellin ja sarannat nyt ainaki.
Mietin pitäisikö säästää ja ostaa kilikolimaalia jolla vetää noi em osat, vai käviskö hakemassa ihan kunnolla maalia ja vetäisi koko auton yli.
-
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/WP_000916_zps3932f7b9.jpg)
Kuvasta Miele'en tämä: https://www.youtube.com/watch?v=5fV6fUR3OeU
... ei este ajamiselle, ainoastaan hidaste. ;)
-
Kuvasta Miele'en tämä: https://www.youtube.com/watch?v=5fV6fUR3OeU
... ei este ajamiselle, ainoastaan hidaste. ;)
Ripuli ei ole este vaan liukaste, noniin sitten kuvia tähän väliin nykykuosista.
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/1cabb3ed-a364-4ef0-8626-50e1ade1b527_zpsdd502555.jpg?t=1413997311)
Massasta eroittumaton shaisse. :nohnoh
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/1e63cad3-906b-4322-80cb-c3aabd9cb39e_zps4dc00f4e.jpg?t=1413996404)
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/f91bd4a6-4b2b-4a14-ae48-c201b2489db0_zps10318445.jpg?t=1413996802)
Alusta on todella miellyttävä, renkaat vaan antaa periksi. :-[
Edessä vähän sipastut 15mm langalla olevat madallusjouset, 200srj bilsteinit ja 24mm paksu vakaaja alkupään 3L 960:stä. Takanta löytyy pätkästyt kuormajouset, KYBin iskarit ja orkkis kallistuksentakaaja heitetty paaliin ja tilalla on 740 turbon vakaaja mikä liene nyt olikaan vahvuus.
Vielä kun saa vaihdettua kuskinpuolen takaoveenkin 960 hilkkeet ja samalla siihenkin eristys, niin parempaa käyttöautoa voi vaan toivoa.
-
Paljos sulla on nyt ahtopaineita? Ja miten tuntuu olevan vetoja vrt. 13c ja 1bar?
-
Kuvia kunnei muutakaan keksi. Hellan 1000 rallyet heitin keulalle, perkuleen pimmeetä on, nyt näkee.
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/10844464_470352789772477_221891336_o_zps80b3887c.jpg)
Paskanen auto ja vielä paskasempi omistaja.
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/10883900_470352646439158_243218132_o_zpsc983cc1c.jpg)
Ahtua 1.3 bar ja riittävästi löylyä talviajoille. 13c mitsulla ei ole tullut kruisattua vuosiin.
-
Tämä menikin nyt vaimon veljen pojalle :hello:
-
Joo, kolme oikeen fiksun olosta jantteria kävi poimimassa tämän talteen. Jotain taisi sinustakin mainita.
Vähän kirvellen tästä piti luopua, aikaa ja rahaahan siihen paloi.
Nooh Siskon pooeeka sai volvon ja minä sain niillä rahoilla sitten itselleni hiluxin. :)
Juu luitte oikeen japanilaiseen ässäsetä hairahti, mutta kun ei volvolla ole tarjota vastaavaa oikeaa nelivetoa. :'(
PL. ne oikeet maastomallit.
-
Hiluxi on aina hyvä valinta.
-
Kai sää ässä oot kattonu Top Gearin "Killing Hilux" pätkän :'D Sen perusteella ihan hyvä valinta.. Onhan ne helvetin hyviä ja kivoja vehkeitä mönkiä metässäkin, kunhan ei vaan kovin rapeeta yksilöä ota alleen. :P
Oliko hirvee homma räplätä noi 960 ovipahvit, kattoverhoilut sun muut rensselit..? Aattelin oman ysin tärvellä vastaavilla kauheuksilla ym.. :D
-
Juu kyllä on tullut katsottua, ja hyväksi on todettu.
Kyllähän siinä aikaa vierähti kun Lankun työpaikan pihalla kaiken tarvittavan irti porailin ja ruuvvailin.
Asentaessa sitten piti taas miettiä mitä pitää repiä irti, mitä jättää ja mitä lisätä.
960 pilarinmuoveja voin suositella, loppui nimittäin nitinät ja natinat siihen paikkaan. Samalla tietty se tumma 965/v90 kattopahvikin kannattaa laitella. :)
-
R.I.P
(http://i5.aijaa.com/b/00138/12563400.jpg)
(http://i1109.photobucket.com/albums/h431/vetari/IMG-20150811-WA0010.jpg)
(http://i841.photobucket.com/albums/zz334/assaarpa/a7d571ad-8ab4-4001-9968-b30bb0ebefab_zps8d032555.jpg?t=1381801411)
(http://i1109.photobucket.com/albums/h431/vetari/IMG-20150811-WA0013.jpg)
-
Kattelin tätä myynnissä, mikäs on palon aiheuttanu?
-
mistä se on lähtenyt palamaan?
-
Itsellä ei tarkempaa tietoa syttymissyystä. Kesken ajon kuulemma konehuoneesta. :-\
Kuvista näkee että kuumana on käynyt. kaikki on sulanut valtatielle imusarjasta laturin kautta takakontinluukkuun.
-
Ja taas oman metrikontin hinta vähän nous. Oikeesti paskaa tuuri,topicin perusteella oli tosi siisti ja asiallinen laitos.