Kulkukoira  Proturbo

kumpi lastu parempi 940 2.3fk

  • 5 Vastauksia
  • 3467 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mooni

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 66
  • www.vrcf.fi
kumpi lastu parempi 940 2.3fk
« : 24.10.2011, 19:12:22 »
elikkäs olisi kaksi lastua hyllyssä toinen viking ecomax ja toinen joku kcracing
tuosta kcracing lastusta kelpaa myös lisätiedotkin.

hevonen

  • Vieras
Vs: kumpi lastu parempi 940 2.3fk
« Vastaus #1 : 24.10.2011, 23:12:16 »
Kokeile.

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: kumpi lastu parempi 940 2.3fk
« Vastaus #2 : 25.10.2011, 11:55:21 »
Kokemuksesta voin sanoa, että KCracing on hyvä! Taitaa ne ruåttin poijjaat osata tuon volvon lastutuksen vissiin parraiten... ;) Tolla mun lastulla varustetusta täysin vakiosta 940 vollesta on penkitetty 219,5hp/401,5nm. Kulutus tippui aikalailla myös. Mutta tosiaan kokeilemallahan se selviää, kumpi jekkasee paremmin, kun ei iso homma vaihtaa ole muutenkaan...
« Viimeksi muokattu: 29.10.2011, 07:28:27 kirjoittanut kenkee »
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: kumpi lastu parempi 940 2.3fk
« Vastaus #3 : 29.10.2011, 07:27:33 »
Jos muuten innostut kokeilemaan kumpaakin, niin laitahan kokemuksista infoa...
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa Mooni

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 66
  • www.vrcf.fi
Vs: kumpi lastu parempi 940 2.3fk
« Vastaus #4 : 29.10.2011, 15:56:58 »
kokeilen tuossa kunhan saan paremman hukkaportin (kävisiköhän garret t03:sesta?)
ja jonkun kiinacoolerin keulalle.
tällä hetkellä on tuo viking ecomax ja ahdot 0.7bar.

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: kumpi lastu parempi 940 2.3fk
« Vastaus #5 : 30.10.2011, 06:23:46 »
Sellanen kello mullakin on. Fk:n kellolla ei kyllä saa kun harmaita partakarvoja :D. Mullakin menossa kiinacoolerirojekti, mutta aika hyvin näyttäs jekkasevan tolla vakiollakin. Lähtisin kyllä ihan ekana putkiston rakentamisesta, siitä on iso hyöty! Nyt mulla paineet 1,1-1,2 ja ei ole muuta ongelmaa, kuin että lukotttomalla perällä ei paljon 0-100 lähtöjä mittailla ;D. Ei tossa nyt vielä hirveitä tehoja ole mutta melko kivasti liikkuu, sellanen rivakka kauppakassi, u know...
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

 

KL-varaosat  Race.fi