Kulkukoira  Proturbo

Bensapainesäädin - suuttimet -pumppu

  • 1 Vastauksia
  • 1451 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa T-gul

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 331
  • www.vrcf.fi
Bensapainesäädin - suuttimet -pumppu
« : 31.01.2017, 23:15:53 »
Foorumia olen kahlannut kattavasti mutta vastaan ei ole tullut topikkia, jossa käsiteltäisiin otsikon comboa kattavasti.
Tarvitsisin neuvoa aiheesta kun en tiedä pitääkö noihin panostaa vai ei?

Olen kasaamassa T5 konetta "perus"palikoilla, joilla olisi tarkoitus ottaa se 300+.
Missä kohtaa on syytä hankkia vaikkapa 044 pumppu ja se lineaarinen säädin? Vai riittääkö pelkkä säädin?

Peruspalikat sisältävät vihreät suuttimet, 19T ahdin, alucooleri, japan pakosrj, GLT-nokat, 76mm kaasuläpän, 3" putkisto alusta loppuun kisakatilla.

V60-14 Rebelblue R-design, 854 T-5R -95 "T-GUL" manual
262 C -78, 244 Turbo -81, 164 -70, 760 GLE Limousine -84
164 Limousine -70, 780 Turbo-87, 1800ES -73

Poissa Xuppo

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1519
  • Priimaa yritetään mutta sutta ja sekundaa tulee
Vs: Bensapainesäädin - suuttimet -pumppu
« Vastaus #1 : 01.02.2017, 00:35:15 »
Pärjäät ihan hyvin vakio bensanpaine säätimellä joten sitä on ihan turha lähteä vaihtamaan.
vakio pumppu riittää kyllä kunnossa ollessaan siihen mitä tuolla 19T ahtimella saat koneesta irti.
Jos kuitenkin lähdet pumppua vaihtamaan niin -044 parempi vaihtoehto tankin sisäiseen asennukseen on esim Walbro 255.
965 -93 "B6284" turbo
S70 -98
V70 -08 t6

 

Ateho  Elekma