Samppasport  Futurez

60-2 kuvionti

  • 3 Vastauksia
  • 1731 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa s40racing

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 101
  • www.vrcf.fi
60-2 kuvionti
« : 05.04.2013, 21:09:39 »
b6304:sen automaatin vetolevyssä luetaan rautaa ja iso väli on tyhjä. kuinkas kaksoismassa pyörässä on?

nyt laitoin vitos koneen kovanpyörän kiinni kutoseen siinä on 58 reikää ja isoväli umpirautaa. ymmärtääkö kutosen vakio moottorin ohjaus vitosen pyörää vai tuleeko ongelmia?


muuten niin kiinnostas mutta katsastus mies haluaa vakio moottorin ohjauksen että kelpuuttaa moottorin vaihdon :idiot2:.

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7605
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 60-2 kuvionti
« Vastaus #1 : 07.04.2013, 00:46:32 »
Ymmärtää se, samalla tavalla vitosen pyörä on itselläkin vakion kutosen perässä.
Oliko katsastajalla jotain perustetta miksi pitää olla vakio moottorinohjaus jos kyseessä ei ole vähäpäästöinen auto? Jos ei, niin aika sama vaikka kaatais ämpärillä kunhan vaan päästöarvot täyttyvät.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa s40racing

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 101
  • www.vrcf.fi
Vs: 60-2 kuvionti
« Vastaus #2 : 07.04.2013, 01:21:00 »
kävin kysymässä konttorilta mitä vaatii muutos katsastukseen? vastaus oli:

- tiedon mallisarjan rajoista teho/tilavuus ja vastaavuudet
- vakio moottorin ohjauksen uudessa moottorissa.
- tiedon mistä moottori on irrotettu

mielummin kisa ruiskun olisin kiinni jättänyt. kaikki ollut valmiina tuohon kone kompinaattiin. vähemmän särkyviä osia kun vakiossa ja viritettyssä koneessa toimisikin paremmin. hukkakipinä systeemi. tuleva sijainti on ollut b200k joten eiköhän niihin arvoihin jotenkin päästä *taavih->
aikaisemmin oli kisakäytössä vetolevy ja keskellä raudanpala 184mm monilevy kytkimelle. turhan hyvä kytkin tuommoseen tehottomaan vapariin katuliikenteeseen :2funny:. vitosen pyörään tuli diiselin asetelma uusilla reijillä ja massalevy. riittää mun tarpeisiin.
« Viimeksi muokattu: 07.04.2013, 01:30:01 kirjoittanut s40racing »

Poissa TeeKuus

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 125
  • www.vrcf.fi
Vs: 60-2 kuvionti
« Vastaus #3 : 07.04.2013, 10:54:47 »
Tuppaavat nykyään haluamaan vakiokoneen koneenvaihdossa? :nohnoh
Ite kysyin yhteen toisen merkkiseen autoon mutkaa putkeen niin sanovat että enemmän saat tehoja kun virität ilman niin ei tule pakollisia teholappuja...
Eli jos olisin ahistanu sen koneen olis pitäny olla penkkilappu ja sinettikorvat ym. ja tehoja korkeintaan oliko se nyt 10% mallisarjan tehokkaimman päälle (eli ei paljon mitään ko. tapauksessa), mutta ilman ahistinta olisin saanu virittää niin paljon ku patti olis kestäny.
Hassua miten toi mutka tuo mutkia matkaan  :D
Volvo - rakkaudesta remonttiin


 

Proturbo  Autodiagnoosi