Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut) => Aiheen aloitti: Volvojani - 05.08.2017, 00:06:29

Otsikko: Sachs kytkinasetelman tunnistusta numeroiden perusteella
Kirjoitti: Volvojani - 05.08.2017, 00:06:29
Osaako joku sanoa, että mikä kytkinasetelma on kyseessä?

Toiselta puolelta löytyy numerot:
04 3082 204 401
6814 585-P01

Ja toisella puolella
TYP M228

Ja käpälissä 180 100 SAX 7 99
Otsikko: Vs: Sachs kytkinasetelman tunnistusta numeroiden perusteella
Kirjoitti: puliukk0 - 05.08.2017, 11:53:36
Googlen ekana tuli lista missä toi numero kääntyy: "883082 999763"
Otsikko: Vs: Sachs kytkinasetelman tunnistusta numeroiden perusteella
Kirjoitti: Volvojani - 06.08.2017, 08:39:17
Googlen ekana tuli lista missä toi numero kääntyy: "883082 999763"

Etsin tuolla numerolla 3082 204 031 ZF:n sivuilta, niin siellä listaa tosiaan myös tuon 883082 999763, jolloin olisi SRE asetelma!

Mutta ZF:n sivu antaa speksit myös suoraan numerolla 3082 204 031 ja silloin ei olisi SRE -asetelma...?

Hmm..?  :-\

https://www.zf.com/corporate/en_de/meta/search_result_page.jsp
Otsikko: Vs: Sachs kytkinasetelman tunnistusta numeroiden perusteella
Kirjoitti: puliukk0 - 06.08.2017, 19:14:05
3082 204 031 on vakio ja 763 performance versio. Eli vakio se taitaa olla, tähän mennessä jokaisessa mun SRE on lukenut SRE jossain muodossa.
Otsikko: Vs: Sachs kytkinasetelman tunnistusta numeroiden perusteella
Kirjoitti: 1st - 28.02.2019, 07:26:24
Ostin käytetyn sre763 asetelman, joka on säilytetty ulkona ja siten oli ottanut pintaruostetta pintaansa.

Ulkopinnasta ruosteita poistaessa oli lähtenyt myös se maalattu numerosarja pois, eikä siellä täten lue kuin sachs typ m228, sekä käpälien sisäpinnassa 999 064 SAX 9 12, ja niittien päissä 9.05(lienee vahvuus?)

Myyjä oli tuttu, uskon siis että on oikea osa mutta mielenkiinnon vuoksi kysyn että pystyykö noilla numeroilla tunnistamaan mallin?

Käpälien jäykkyydessä käsin painelemalla(siitä painelaakerin kohdalta) on kyllä erittäin suuri ero vaparin vakioasetelmaan ::)