Etulokareitten takaylänurkat täytyy muokata tai leikata palat alkuperäisistä ja hitsata ne uusiin lokareihin jos haluaa käyttää alkuperäistä konepeltiä.
Konepellin vaihto onkin sitten isompi urakka, menee saranoinnit uusiksi ja muistaakseni myös tuulilasin pilareiden alaosatkin. Helpompi on muokata ne lokarit ja käyttää 940:n konepeltiä.
Etupuskurin kiinnitys täytyy muuttaa joko leikkaamalla runkoaisojen päät 960:stä ja hitsaamalla ne koriin tai katkaisemalla 940:n "pumput" joilla puskuri kiinnitetään ja hitsaamalla niihin levyt jotka sopii 960:n puskuriin. Tämä on helpompi vaihtoehto.
Etuvalojen kiinnitykseen täytyy hitsata pienet peltilaput jotka saa irroitettua 960:n keulasta poraamalla pari pistehitsiä auki.
Valojen johdotukset menee uusiksi, kannattaa leikata pätkät johtoa 960:n johtosarjasta kun irroittaa valot.
Kaikenkaikkiaan ei ole paha homma tehdä jos on saatavilla luovuttaja-auto josta saa siirrettyä osat ja näkee eroavaisuudet.