Elekma  Autoracing

245 -92 "T6" rullaava

  • 0 Vastauksia
  • 199 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7586
  • Sairaan nopee
    • Videoita
245 -92 "T6" rullaava
« : 23.04.2024, 22:59:09 »
Kalustoa joutaisi vähentää, joten tämä kori olisi viiden vuoden omistajuuden jälkeen joutilaana. 23.4. määräaikaiskatsastettu ja seuraava näyttö vuoden kuluttua. Mittarissa 388tkm, käyttöönotto loppuvuodesta -91. Tuulilasi uusittu juuri ennen katsastusta.






Papereissa 2.9l tinakutonen ja HX40, BC Racing alustasarja, paikkalukumuutos, puolikaaret, jne. Moottorimuutos tehty nykysääntöjen mukaisesti, kaaret vanhojen sääntöjen aikaan. Teho otteessa 179kW.

Kevennetty lievästi. Konepelti lasikuitua, vakiosta sisustasta jäljellä etuovipaneelit ja kojelauta. Takaosaston lasit vaihdettu 3mm polykarbonaattiin, takaovien lasinnostimet poistettu ja karmit vaihdettu 140 alumiinisiin, lattiasta kaavittu äänieristeet pois, takaluukusta riisuttu ylimääräiset painot pois. Ajan myötä polykarbonaatti on irtoillut liimasta eli pitäisi vetää primeri ja liimata uudestaan. Alkuperäiset lasit saa halutessaan mukaan ja sisustan osiakin pitäisi vielä löytyä. Konehuoneessa ylä- ja alavinotuet.

Sparcon kuppipenkit, kuskille hieman reunoista auennut Pro2000, apparilla siisti Sprint. Kuskille Sabeltin 2" 6-pistevyöt, apparilla vakio. Kaaret tehty Marteliuksen valmiiksi taivuttamasta pääkaaresta ja lisukkeena oikean paksuiset muut putket. Kuskinpenkki sivukiinnikkeillä suoraan lattiassa vakiopaikoissa, apparin vakiossa kiskossa.

Takakylkiä levitetty suht huomaamattomasti kaaren keskeltä mitattuna noin 3cm. Levitys alkaa takaoven puolivälin kohdalta ja loppuu takavalon alle.



Edessä 850/x70I satulat alumiinisilla adaptereilla ja uritetut 302mm Ate Powerdisc levyt. Etujouset 9kg, takana 4kg ja takaiskarit vaihdettu BC:stä Gaziin. 740 taka-akseli Truetracilla ja 3.54 välityksellä. Alustassa helat pääosin uretaania, taka-akselin ja alatukivarsien väliset helat muutettu korvallisten tekovaiheessa BMW:n pallonivel-mallisiksi. Etutukivarret ja alemmat takatukivarret uusittu pari vuotta sitten.

Ajovaloheijastimet hyvät, ne tuli uusittua joku vuosi sitten. Korissa on lähinnä siistimistarvetta siellä täällä. Suurin korjauskohde on oikean B-pilarin juuren liitos helmapeltiin, vasen puoli korjattu jokunen vuosi sitten. Jokaisen oven alanurkissa paikkaamista jotka reunalista vielä peittää ulospäin. "Mutta niinhän näissä aina." ::) Konepeitossa on käytön jälkiä ja huono maalipinta.

Mukana tulee PLX DM6 gen4 laajakaista. Tankissa 450l/h Walbro E85 yhteensopiva pumppu. Perus 3-puolainen "mokka" ralliratti, tehostamaton ohjaus.

Ajettu 225/45/17 halpis semislikseillä Motoparkissa 1.42,2 ja parempaankin on eväitä.

Kuvista poiketen 16" peltivanteilla tai perusaluilla ja jonkinlaisilla renkailla.

Kaikki kuvat: https://lankku.kuvat.fi/kuvat/245+-92+Bxxx/
Projektipäiväkirjamainintoja(samassa Englantilaisen kanssa): https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=369.msg1061421356#msg1061421356

Autosta siis puuttuu:
Moottori, moottorinohjaus, välijäähy, jäähdytin, vaihteisto, kardaani, nestekytkimen osat, pakoputkisto sekä lisämittarit laajakaistaa lukuunottamatta.

4700e.
Vaihdossa käy raha.

Juvalla

Yksityisviesti tai soitto.
0505621989
« Viimeksi muokattu: 24.04.2024, 11:15:58 kirjoittanut Lankku »
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

 

Futurez  Kulkukoira