Elekma  Autoracing

Miracle Team 242R-project

  • 187 Vastauksia
  • 82489 Lukukerrat

Pikkukeke, gearbox ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Neverbe4

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 310
  • www.vrcf.fi
Vs: Miracle Team 242R-project
« Vastaus #180 : 30.03.2023, 21:49:33 »
Mukava kuulla et joku muukin tykkää :).
Joo aina ollu valtavirrasta poikkeeva :D.
Miracle Team 242R-project
With Falken & Koni

Poissa Neverbe4

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 310
  • www.vrcf.fi
Vs: Miracle Team 242R-project
« Vastaus #181 : 30.03.2023, 22:03:25 »
Pakoputkiston tekoa







« Viimeksi muokattu: 17.05.2023, 22:58:38 kirjoittanut Neverbe4 »
Miracle Team 242R-project
With Falken & Koni

Poissa Neverbe4

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 310
  • www.vrcf.fi
Vs: Miracle Team 242R-project
« Vastaus #182 : 17.05.2023, 22:58:06 »





Pelkaajan puolen oviaukkoa valmisteltu maalausta varten.


Syylarin paisuntasailiota tehty






Konepeltiin pitaa miettia scoopin muotoa ja kokoa.


Teipilla ja pahvilla nopsaan vahan mittojen katselua


Kyl se visio aika lahella on


Pikkuhiljaa etenee


« Viimeksi muokattu: 18.10.2023, 21:11:29 kirjoittanut Neverbe4 »
Miracle Team 242R-project
With Falken & Koni

Poissa Neverbe4

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 310
  • www.vrcf.fi
Vs: Miracle Team 242R-project
« Vastaus #183 : 18.10.2023, 21:25:04 »
Taas jotain saatu aikaiseksi



Paisuntasäiliön sovittelua


Johtosarjojen sovittelua


Johtoviidakkoa kojelaudan alla


Sähkörasia löytänyt paikkansa.

Sävylasit teetän auton ympäri, pitäisi olla kohta tehty.

Kunhan kaveri saa johdot tehtyä valmiiksi niin päästään yrittää käynnistystä.


« Viimeksi muokattu: 11.03.2024, 21:37:00 kirjoittanut Neverbe4 »
Miracle Team 242R-project
With Falken & Koni

Poissa Neverbe4

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 310
  • www.vrcf.fi
Vs: Miracle Team 242R-project
« Vastaus #184 : 11.03.2024, 21:36:19 »
No niin tallilla taas edistynyt hommat mukavasti, alkaa näyttää savuilta.

Takapää muotoillaan uusiksi, muotoja hakemassa





Takavalon tilalle peltiä mihin tulee uudet valot



Lotuksen takavalot upotetaan paneeliin



keskipaneeli mihin rekisterikilpi upotetaan



Perän paneelit



Takalokasuojan pussit poistuu, nyt tarvii tehdä uusi muoto tilalle.



Helman muotoa haen pellin alareunaan. Tuo alapyöristys tarvii vielä katsoa kuntoon.





Hyvä katsoa mittasuhteita tällä.

Nyt on sitten kardaani paikallaan, purkki alustettu ja testattu että kaikki toimii. Öljynpaineita kun pyöritettiin niin ei natsannut. No pientä tutkintaa, öljypohja irti ja sihdin putki irti ja kädessä pyörittelyä. Takaisin paikalleen ja kas öljyt virtaa. No nyt keskiviikkona uus yritys käynnistää. Jos tää vihdoin heräisi melkein kymmenen vuoden kauneusunilta. Sitten tarvii löytää enää corollan jarrunestesäiliö niin saadaan jarrunesteet laitettua. Sen jälkeen pääseekin kokeilee pihalle kunhan vaan lumet sulaa. Tämä siis jos kaikki menee hyvin..... koputan puuta.

Kuvaa ja videota tulee kunhan kuvataan
« Viimeksi muokattu: 11.03.2024, 21:46:17 kirjoittanut Neverbe4 »
Miracle Team 242R-project
With Falken & Koni

Poissa Neverbe4

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 310
  • www.vrcf.fi
Vs: Miracle Team 242R-project
« Vastaus #185 : tänään kello 20:33:45 »


No niin taas on projekti edennyt ja ottanut takapakkia.



Apulaite hihna enää paikalleen niin käynnistämään


Kardaani tehty


Kardaani maalattu


Ja paikallaan


Johdot alkaa olemaan tehty että pääsee käynnistää. Pitää sitten asetella paikalleen kunhan kojelauta saadaan paikalleen ja sitten keskikonsoli tehtyä



Kojelaudan mittaritaulu uusiksi. Tabletti ja valot sekä muutama mittari koristeeksi


Väri on vapaa, kuhan on musta


Gudinaf


Miracle Team 242R-project
With Falken & Koni

Poissa Neverbe4

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 310
  • www.vrcf.fi
Vs: Miracle Team 242R-project
« Vastaus #186 : tänään kello 20:58:43 »
Eli moottoria päästiin vihdoin yrittää käynnistää, ensin oli öljynpaineet kadoksissa. No löyty vihdoin niin ei kun käyntiin. Käy vaan toisella kannella. Olin painanut puolan liittimet paikalleen mutta ei sit kuitenkaan. Aikansa kun ihmeteltiin niin tuli mieleen et voisko vika olla siinä ja vähän kun liitintä työnsi lisää niin alko pelittää. No sitten piti säätää läppärunkojen vivustoa niin rupeshan se käymään tyhjäkäyntiä nätisti. Siinä kun samalla etsi vuotoja niin löytyhän sieltä auton alta kiva pikku öljylätäkkö.

No ei muuta kuin seuraavana päivänä auto nosturille ja laatikko irti. No stefahan se paljastu syyksi, tai sen puute. Käsittämätöntä että jäänyt pois.
No ei vuoda enää kun stefa saatu paikalleen mutta mitäs kun kasvot kastuu. Pakoputkesta tulee vettä, jaaha. Että tälläinen, ja glykoli tuoksuu. Ja paisarista nestettä niin öljyähän siellä on seassa.

Ei muuta kuin kone ylös ja kannet auki. Mitään vikaa ei näy eikä löydy. Seuraavana päivää soittamaan koneistamoon ja ei muuta keksitä kuin liian pitkät kansipultit kun lohkosta ja kansista otettu ronskimmin tavaraa pois.
Ja kansipahvi näyttäisi vähän samaa. Meni kyllä momenttiin ja astelukuun.

No ei muuta kuin rakentaa kone takas kasaan oikean mittaisilla pulteilla niin uusi yritys.


Rekisterikilven telinettä rakentaa perään


Sitten vaan reikää leikkaamaan


Ovia sovittamaan


Pohja saanut värin alustan kiinnikkeiden kohdalta

Miracle Team 242R-project
With Falken & Koni

Poissa Neverbe4

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 310
  • www.vrcf.fi
Vs: Miracle Team 242R-project
« Vastaus #187 : tänään kello 21:10:56 »

Käyttökäsijarrukahvan vaijeri alkaa löytää reittinsä


Aika palapeli rakentaa kun hiluxin kahva ja transporterin satulat


Keskikonsolin kiinniketeline valmistuu


Etujarrulinjat asettuu paikalleen




Takajarruille letkut paikallaan


Teetätin uudet sävylasit joka ikkunaan

Miracle Team 242R-project
With Falken & Koni

 

RallyBaron  Samppasport