Carcom Oy  Ateho

Kesärenkaista mutinaa...

  • 35 Vastauksia
  • 12821 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa V70 A 4D 2016

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 676
  • www.vrcf.fi
Vs: Kesärenkaista mutinaa...
« Vastaus #30 : 27.02.2023, 14:48:11 »
Miksi ylipäätään kukaan ostaa tuollaisia renkaita, olen lähes aina käyttänyt Suomalaisia tai Suomessa suunniteltuja renkaita enkä ole koskaan joutunut pettymään. Itse en niitä kaikenmaailman jollottavia p-s-k-j- autoihini viitsi laittaa. Mutta tehkää mitä haluatte ja kuinka haluatte kunhan ette vaaranna itseänne tai muita niillä kilkam huhuhu ym ihan sekopää :idiot2: rengasmerkeillä. Tuetaan jotimaista työtä ja ajetaa Esim N-k-a-l-. :) Turvallista matkaa kaikille!

Poissa jaskajokunen

  • :nohnoh
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6583
  • 1% Hybridi
Vs: Kesärenkaista mutinaa...
« Vastaus #31 : 27.02.2023, 16:35:31 »
Miksi ylipäätään kukaan ostaa tuollaisia renkaita, olen lähes aina käyttänyt Suomalaisia tai Suomessa suunniteltuja renkaita enkä ole koskaan joutunut pettymään. Itse en niitä kaikenmaailman jollottavia p-s-k-j- autoihini viitsi laittaa. Mutta tehkää mitä haluatte ja kuinka haluatte kunhan ette vaaranna itseänne tai muita niillä kilkam huhuhu ym ihan sekopää :idiot2: rengasmerkeillä. Tuetaan jotimaista työtä ja ajetaa Esim N-k-a-l-. :) Turvallista matkaa kaikille!
Aika moni rengas nokian brandilla oli made in russia :D Ei taida enää olla, kohta on nokialaiset "Proudly made in Romania"  :2funny:
V70 -00 HYL-sy  &  V40 -99 Wladde ja V40td -99 Eikka -99
V90-19 T8
Die weisheit: nicht hören, nicht sehen und nicht sprechen  Kylmämies

Poissa Xuppo

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1519
  • Priimaa yritetään mutta sutta ja sekundaa tulee
Vs: Kesärenkaista mutinaa...
« Vastaus #32 : 27.02.2023, 17:31:44 »
Jännästi valittu testiin kaikkein huonoimmat mahdolliset kiinalaiset renkaat.
Hetken aikaa piti googlettaa että mistä noita edes pystyy ostamaan suomesta.
Sinäänsä jos hinnassa on eroa 25% luokkaa niin 10% ero suorituskyvyssä ei ole mikään ihme.
965 -93 "B6284" turbo
S70 -98
V70 -08 t6

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5879
Vs: Kesärenkaista mutinaa...
« Vastaus #33 : 27.02.2023, 20:11:01 »
~15v tullut kiina renkailla ajeltua, yhtään huonoa rengasta, kokemusta ei ole.
Toisin kuin mokian (nokian) renkailla.

Niitä en osta itselleni enään.

Ja testistä oli jäänyt, jätetty, kaikki suosituimmat, myydyimmät kiina kumit pois, mitkä on hyväksi havaittu.

Ja aika halvat on Bridgestone ollut, näinköhän sponssia ollut...
Chrysler PT Cruiser :smoke:

Poissa laatikkovika

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5037
  • Voi muoviämpärin muoviämpäri
Vs: Kesärenkaista mutinaa...
« Vastaus #34 : 27.02.2023, 21:57:19 »
Nokiahan meinaa alkaa renkaiden valmistuksen kiinassa kun russia ei enää onnaa ja suomessa ihan liian kallista.
Siis romanian lisäks. https://yle.fi/a/74-20009336

Pitkään oon ajanu korealaisilla tai kiinankumeilla ja on ne mulle vättäneet kun vaan pitää reilusti paineita kesäsissä.
Jotkut vannoo yhä nokian nimeen mutta ei se nyt enää ole niin ihme rengas ja hinta on hirvee.
S60 T5 BSR   UNLEASH YOUR BEAST
PIDÄ TUNKKIS!       
https://youtu.be/lS3b1EaTSwk
Perheen kulkineet S60 T5-2001, S60 2.0T-2002, S40 T5-2005

Poissa V70 A 4D 2016

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 676
  • www.vrcf.fi
Vs: Kesärenkaista mutinaa...
« Vastaus #35 : 27.02.2023, 22:36:17 »
Aika moni rengas nokian brandilla oli made in russia :D Ei taida enää olla, kohta on nokialaiset "Proudly made in Romania"  :2funny:

Joo niin on kesärenkaat Nokia Hakkablue sekä Nokian Hakkapeliitta 8. Toimineet moitteetta molemmat Russia tekoa.                                                                                                        Ystäväni jolla on RengasCenter liike kertoi että Made in Russia renkaisiin menee yleensä vähemmän painoja kuin kotimaisiin, eli suosittelikin niitä aikanaan. kokeiltiin hänen liikkeessään made in Finland Hakka Blue painoja yht 60g. Russia 25g, no sattumallakin ehkä sanansa enkä todellakaan edes puolla noitten hirmu jannujen työtä, mutta toin nyt tämänkin tietoon.

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy