Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Tukivarsi

  • 11 Vastauksia
  • 3724 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mara h

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 257
  • www.vrcf.fi
Tukivarsi
« : 25.09.2013, 20:22:50 »
Onko kellään kokemusta,tekkeekö niillä mätänetin alatukivarsilla mittään :pomo:

Poissa Juhåå

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 67
  • Volvo
Vs: Tukivarsi
« Vastaus #1 : 25.09.2013, 22:53:28 »
Ihan hyvää kamaa on, en keksi syytä miksei tarvike kelpaisi. Merkistä riippuen sanotaan, että jopa parempaakin kuin orkkis. Suurin haitta on ne satunnaiset maanantaikappaleet :/

T. Motonetin työntekijä  ;)
Volvo S60 -03 B5244S2 140hv..


Vikakoodin lukua pk-seudulla! yv.

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6352
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Tukivarsi
« Vastaus #2 : 26.09.2013, 06:42:42 »
En tiedä oliko vika tukivarressa, vai alapallonivelessä, mutta just viime viikolla puuhailin yhden V70:n kimpussa, missä oli ko. osat tarvikkeena ja siinä ilmeni sellainen hauska juttu, eli kun nosti auton ilmaan, niin etupyörät eivät enää kääntyneet kuin muutaman sentin. Selvästi huomasi, että nivelen liikevara loppuu kesken, mutta sitä en tosiaan tiedä, että kummasta osasta se johtui.

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3469
Vs: Tukivarsi
« Vastaus #3 : 26.09.2013, 20:54:31 »
Ihan hyvää kamaa on, en keksi syytä miksei tarvike kelpaisi. Merkistä riippuen sanotaan, että jopa parempaakin kuin orkkis. Suurin haitta on ne satunnaiset maanantaikappaleet :/

T. Motonetin työntekijä  ;)

Alustan osien kanssa olen todennut muutaman erehdyksen jälkeen että Motonetistä en enää niitä osta. Tai sitten mulle on sattunut aina ne maanantaikipaleet, vaikka olisivat olleet "oem"laatua. Tullut ostettua molemmat, halvat sekä hyvät.
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa Hetuz

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 57
  • www.vrcf.fi
Vs: Tukivarsi
« Vastaus #4 : 27.09.2013, 22:50:11 »
Sama täällä, en suostu enään yhtään alustan osaa laittamaan niitä halvimpia tarvike osia. Pahimmillaan ne on paskana jo kuukauden päästä. Saahan motonetista myös useampaan tuotteeseen vaihtoehtoisesti OEM osaa vastaavan tuotteen.

Jos vaihdat itse tukivarsia, eikö olis sama hommata ne kunnon puslat ja prässätä paikalleen vanhaan tukivarteen. Samalla vaihtuu pallonivelkin. Ei kai se varsi muuten ole miksikään mennyt.
V70 D3 (MY16)

Poissa Vollemies

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 626
  • www.vrcf.fi
Vs: Tukivarsi
« Vastaus #5 : 27.09.2013, 23:56:34 »
kun nosti auton ilmaan, niin etupyörät eivät enää kääntyneet kuin muutaman sentin.

Kuinkahan sillä ajaa voi jos eivät kääntyneet. Kuoppaan pihamallaa pyörät vinossa niin ..?

Juuri Motonetin alatukivarsista en tiedä mutta Biltemat on olleet alla nyt muutaman kk:n ja ainakin ovat vielä ehjät. Niihin vanhoihin pitäis keksiä pahan päivän varalle puslat. Puristelin vanhat jo irti. Olen aistinut että alkuperäisillä Siniseltä hankituilla on ainakin kannatusta.
« Viimeksi muokattu: 28.09.2013, 00:09:50 kirjoittanut Vollemies »

Poissa Sami K.

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 723
    • VNT ahtimet kiertoon, ei roskiin.
Vs: Tukivarsi
« Vastaus #6 : 28.09.2013, 00:05:11 »
Kuinkahan sillä ajaa voi jos eivät kääntyneet. Kuoppaan pihamallaa pyörät vinossa niin ..?

Juuri Motonetin alatukivarsista en tiedä mutta Biltemat on olleet alla nyt muutaman kk:n ja ainakin ovat vielä ehjät. Niihin vanhoihin pitäis keksiä pahan päivän varalle puslat. Puristelin vanhat jo irti. Olen aistinut että alkuperäisillä Siniseltä hankituilla on ainakin kannatusta.

Vesa

Uretaanipuslat etummaisiksi ja orgikset taempiin.
Lauseet alkavat aina isolla kirjaimella.. 1% Support
Valmet 805 lempinimi on pedo.
mikan Fanclub #1   Viivakoodien lukua läppärillä.

Poissa Bliz

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 155
  • www.vrcf.fi
Vs: Tukivarsi
« Vastaus #7 : 28.09.2013, 08:09:43 »
Sen verran iso duuni vaihtaa ja jos vielä säädättää kulmatkn niin ei paljoa kannata kertakäyttösiä osia laittaa. Mk1 v70 ei kestäny ees vuotta / 20tkm tukivarret ku jo alapallot oli holot.

Poissa Topelius

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 165
Re: Vs: Tukivarsi
« Vastaus #8 : 28.09.2013, 08:22:43 »
Uretaanipuslat etummaisiksi ja orgikset taempiin.

Mistäs noita muuten saa?
V70 D5 vm 02 "optimoitu"

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3469
Vs: Tukivarsi
« Vastaus #9 : 28.09.2013, 08:27:21 »
Esim. Futurezilta.
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3469
Vs: Tukivarsi
« Vastaus #10 : 21.10.2013, 17:48:54 »
Alustan osien kanssa olen todennut muutaman erehdyksen jälkeen että Motonetistä en enää niitä osta. Tai sitten mulle on sattunut aina ne maanantaikipaleet, vaikka olisivat olleet "oem"laatua. Tullut ostettua molemmat, halvat sekä hyvät.
Ei sovi suoraan aiheeseen, mutta laitan kun Motonetin tarvikeosia on tässä puolustettu ja suolattu. Toisaalta liittyy kuitenkin näihin alustan osiin.

Tämän aamun saldo, noin 1v 4kk alla ollut Motonetin etuiskarin yläpää:


Vasen puoli on vielä "kunnossa", ainoastaan kolisee kun nurkkaa painelee.

Vielä ehdin onneksi soittamaan Samppasportiin ja lisäämään nämäkin huomenna alkavaan remonttiin. Koiranluut on vielä kyseisestä puljusta, ne varmaan voikin vaihtaa viimeistään keväällä leimalle. Nyt on ostettu tarpeeksi näitä "satunnaisia" maanantaikappaleita.
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa Lapari

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 442
  • www.vrcf.fi
Vs: Tukivarsi
« Vastaus #11 : 21.10.2013, 22:16:35 »
Tekkeekö näillä mittän?  http://www.skruvat.fi/Lankarm-Polyuretanbussningar-P188884.aspx

Tuolta saa pelkkiä uretaanipusliakin, mutta näyttää olevan kalliimpia kuin esim. tuning studion kautta...

Omassa on ollu oem puslat nyt vuodesta 2009 ja n. 100tkm ajettu. Ei vielä revenneet. OEM puslat on kuulemma nykyään kaikki niitä "taksi" puslia...
V70 D5

 

RallyBaron  Samppasport