Aihiona vm.85 volvo 740 b200ft mistä sittemmin tulossa seuraavaa
KOLME MÄNTÄÄ PAMAHTI PALOIKSI
Versio 2.0
b230f Mikä sorvattu ylikokoon mahlen ft turbo männille
kiina h-profiili veivit, kampiakselin kaulat mittautettu ja kiilotettu
vesi+öljy lauhdutus öljylle
kaikki laakerit, stefat, tiivisteet ym muuttuu uusiksi
kanneksi 530 a-nokalla ainakin toistaiseksi
peltipakosarja 4" downpipe ja 3" rööri taakse asti
garrett gt40 (en muista pakopesän numeroa, mutta verrattavissa holsetin 12)
kykimenä 4lapainen jousittamaton sintteri b230ft asetelmalla ja pottapyörällä
innovate mtx laajakaistalambda
Megasquirt 3v2.0
Kone versio 3.0
B23 lohko 96.3mm porauksella
Wisecon takomännät .12mm välyksellä, männät 3mm matalammat, kuin vakiot
kymppisarjan Kampiakseli koneistettuna satasarjan kiertokangille jolloin iskunpituus kasvaa 85mm:iin ja tilavuudeksi tulee ~2.5l
satasarjan kiina h-profiili veivit
bmw öljyruiskut lohkoon
isompi öljypumppu
vesi+öljy lauhdutus öljylle
kaikki laakerit, stefat, tiivisteet ym muuttuu uusiksi
kanneksi 530 k-nokka, solid paininkupit, tupla venajouset, 2milliä isommat rosteri imu- ja pakoventtiilit + porttaus
peltipakosarja 3" downpipe ja 3.5" keskirööri 2.5" akselinylitys
garrett gt40 (en muista pakopesän numeroa, mutta verrattavissa holsetin 12)
kykimenä 4lapainen jousittamaton sintteri
-763 SACHS SRE asetelmalla ja pottapyörällä
innovate mtxl laajakaistalambda
Megasquirt 3v2.0