Futurez  Kulkukoira

Äänestys

Mikä väri?

192 kalsarin sininen
53 (49.1%)
113 oranssi
38 (35.2%)
101 harmaa
17 (15.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 107

242L

  • 105 Vastauksia
  • 37653 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #15 : 21.12.2010, 19:11:55 »
Noniin nyt olis tuo hässäkkä kokoomista ja imupuolen tilpehöörien hankkimista vailla valmis. Tuo toinen ahdin tulee nyt pirun korkeelle lähes kokonaan konepellistä läpi, mutta toimivuus se tärkeintä on.

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #16 : 06.01.2011, 22:26:23 »
Tänään otettiin savut ja hyvin se paikallansa pöhisi. Koeajo jäi hieman lyhyeksi kun pakitin välittömästi hankeen ja sinne jäi.

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #17 : 10.01.2011, 19:34:33 »
Viikonloppuna pääsin ajelemaan hiukan loskassa. Ahtoja en saanut kertaakaan nousemaan yli 0.5 baarin kun ei ollut pitoja noissa vuoden -77 nasta kummeissa.
« Viimeksi muokattu: 19.02.2011, 14:35:24 kirjoittanut kowalski »

Poissa Morjenz

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 572
  • www.vrcf.fi
Vs: 242L
« Vastaus #18 : 10.01.2011, 19:47:44 »
Kieltämättä härskin näköinen viritelmä :) Sarja-ahtohan on päivän juttu, ainakin diisseleissä! Hukkaporttia/portteja ei ilmeisesti ole, eikä tule?
-Homelompakko Racing Team-
-Astra GSi 16v -92 "Papaatti"-
14,60s / 151,64 km/h / 2,17s 60ft

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #19 : 10.01.2011, 19:54:27 »
Kieltämättä härskin näköinen viritelmä :) Sarja-ahtohan on päivän juttu, ainakin diisseleissä! Hukkaporttia/portteja ei ilmeisesti ole, eikä tule?

Ei siitä kyllä härski pitänyt tulla, mutta ei jäänyt nyt muita vaihtoehtoja. Seuraavassa versiossa menee sitten pellinalle koko paketti. Hukkaportinpaikka on, mutta eipä sellaista taida tähän nyt tulla.

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #20 : 15.01.2011, 18:25:42 »
Eilen vaihdoin tulpat ja rakensin pakoputken pohjaan asti ja kävin hieman pidemmällä lenkillä. Ahdotkin sain sutimalla nosttettua yli kilon, mutta sitten paukahti samantien ahtoputki irti vaikka sen laitoin hevyduty klemmarilla kiinni samalla täyttyi ohjaamo välittömästi sauhulla, joten piti ajaa takaisin parkkiin. Jostain vuotaa nyt sitten öljyä taikka pakokaasua. En siinä pimeässä sitä pystynyt selvittämään kun on tuo kone tila todellinen hässäkkä josta sitten keksin vaihtaa projektin nimen erittäin osuvaksi jo kolmatta kertaa.

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #21 : 17.01.2011, 18:31:28 »
Tänään oli sen verta lämmin, että kävin testaamassa märällä asvaltilla autoa paikattuani ensin pakokaasu vuodon. Lähetin sitten valoista ja ohhoh ahdot nousi 1.5bar piti oikein pysähtyä ja koittaa uudellee ja sama juttu. Kakkosella mentiin jo yli 2bar, mutta sitten rupes kone paukkumaan ja kilisemään ja kolisemaan. Ajoin siitä sitte turvallisesti parkkiin ja seuraavaksi tähän autoon asennetaan hukkaportti.

Poissa la_bot

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 389
  • kaiken maailman rakkoreita
Vs: 242L
« Vastaus #22 : 17.01.2011, 22:11:35 »
toivottavasti ei lossahtanu mitään hajalle  ::)  ykköselläkö nosti 1,5bar?
talvirussausta http://vimeo.com/18816205
ex:745 -92, 745 -87 tic, 340 -89,244 -74
nykyiset: 240 -88, 242 -82 turbo, 745 tic -86

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #23 : 18.01.2011, 10:05:50 »
toivottavasti ei lossahtanu mitään hajalle  ::)  ykköselläkö nosti 1,5bar?

Eikai sielt mikään hajonnu ei taida vaan kipinä teho enää rittää noissa ahdoissa. Juu ykkösellä se 1.5bar otti.

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #24 : 20.01.2011, 12:21:14 »
Sain taas aivopierun ja ajattelin rakentaa nyt lisärikastus järjestelmän kaasarin kaveriksi. Katotaan saako toimimaan.

Poissa Joona.S

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 172
  • www.vrcf.fi
Vs: 242L
« Vastaus #25 : 20.01.2011, 15:14:09 »
Onko mite ultimaattinen äänimaailma tuolla ajellessa :)

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #26 : 20.01.2011, 16:15:16 »
Onko mite ultimaattinen äänimaailma tuolla ajellessa :)

Käyntiääni on hyvin hiljanen taitaa nuo turbot senverta vaimentaa ääntä, mutta tuo sakkausääni on kyllä aika raju.

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #27 : 20.01.2011, 19:10:08 »
Tuossa suuttimia sorvailessa tulin siihen lopputuloskeen, että tuohon tehdään nyt uusi pakosarja ja vanha + toinen T3/4 myydään. Toiseksi ahtimeksi hommataa HX50 koko luokan ahdin.

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #28 : 25.01.2011, 16:11:14 »
Tällä lähdetään pienentämään pakopaineita.

Holset HX50 67/77 #25
« Viimeksi muokattu: 19.02.2011, 14:35:52 kirjoittanut kowalski »

Poissa hyvoneju

  • Ex ahdistaja
  • Valvoja
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1143
  • www.vrcf.fi
Vs: 242L
« Vastaus #29 : 25.01.2011, 20:38:07 »
Tällä lähdetään pienentämään pakopaineita.

http://kalsarit.kuvat.fi/kuvat/Volvo%2B242L/R%25E4pellykset/Top%2BSecret/IMG_0164.JPG

Holset HX50 67/77 #25

No sä otit neuvosta vaarin  ;)
Recycle Racing # 04
1970 Amazon Eight Valve Only ! Member of B20 +600 KW club
2010 V70 2.4D
Ex:2012 V60 D3  Ex: 2007 S80 2.4D

 

Elekma  Autoracing