KL-varaosat  Race.fi

Käyttiskertomuksia

  • 168 Vastauksia
  • 50712 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Käyttiskertomuksia
« Vastaus #15 : 21.09.2016, 22:18:03 »
Jossakin Puntossa (Fiat) taisi olla sama juttu.
Kaveri sitä noitui kun töissä joutui sellaisella ajamaan ja aina oli joku polttimo pimeänä ja noiden ajopolttimoiden vaihto melkoinen operaatio...
...ei muuten olisi välittänyt mutta kun pimeällä ajaa niin haluaisi nähdä eteensä.
Mk2 Punto vm. 2000-2002.

Rautakanki ja 10mm pikkuhylsy + 1/4 räikkä, niin saa umpion irti ilman puskurin irroitusta. :2funny: Idiootin keksintöjä kyllä. :idiot2: Töissä kerran vaihdettiin johonkin Renaultin mukatilaihmeeseen ajovalopolttimot, täytyi hakea korjaamon siroimmat asentajat (kaksi nuorta naista) paikalle, rasvata heidän kätensä ja työntää syvälle vakoon, joka oli lukkopellin ja konehuoneen turhakkeiden välissä.

Esmiäs kun käveli ohi:
- Mitä te teette?
"No rasvattiin tyttöjen ranteet, jotta pääsevät riittävän syvälle ylettääkseen tuolla reijässä olevaan renkaaseen"
- Mmhmh, mikä reikä ja mikä rengas?
"No tämän kiimanäppylän ajovalopolttimon kiinni pitävä rengas"
*tytöt ähkii ja kiemurtelee rellun konehuoneessa samanaikaisesti taustalla*
- Jaaa jaa, juujuu, noniin, siellähän, näyttäisi....olevan....hiukan ahtaat.....ja tiukatkin paikat.... jatkakaa...

 :2funny:

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2905
  • "Noku mä haluan"
Vs: Käyttiskertomuksia
« Vastaus #16 : 21.09.2016, 22:50:45 »
Kyllä nämä konehuoneet on kohtuu ahtaiksi saatu. Turbon irroituskin oli yhtä helvettiä kun koko ajan sai vääntää työkaluja ja käsiä ihmeellisiin asentoihin. Paras oli kun piti irroittaa lämpöpelti niin väliin ei hylsyä saati käsiä saanut ja lenkkiavaimella sai käännettyä n. 1/4mm kerrallaan auki. Reilu 20min yhden pirun pultin kanssa turasin :tickedoff:



Kylläpä näitä polttimoita nyt taas menee  :idiot2: Kaksi parkkipolttimoa takavasemmalta pätkähti tänään.

Samalla kun polttimot haki niin höpönetistä tarttui mukaan öljyt ja kaksi suodatinta. Toinen öljylle ja toinen ilmalle :)

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2905
  • "Noku mä haluan"
Vs: Käyttiskertomuksia
« Vastaus #17 : 28.09.2016, 22:30:29 »
Viikonloppu tuli ja meni ja autokin sai huomiota. Eli siis 154 400km öljynvaihto, jossa vaihtui myös ilmanputsari.

Ihmeen paljon tuo kerkiää likaantumaan 20tkm aikana  :idiot2:







Ennekuin saa öljynsuodattimen irti niin pitää irroittaa muutama juttu.. Eli moottorin hattuna oleva suojamuovi, jossa lukee kivasti ECOTEC kun tilaa saadaan niin sitten pitää irroittaa tuollainen öljynsuodattimen kuoren suojana oleva peltisuoja jonka alta paljastuu "hylsy" jonka pisällä itse suodatin on. Tuo hylsy/panos lähtee irti 27mm hylsyllä.








Ja dieseli kun tämä on niin ulos tuleva öljy on pikimustaa vain 10tkm:n jälkeen ja haisee hieman palaneelle. Onko merkki jostakin vakavammasta? ??? Jos tiheentäisi vaihtoväliä niin saattaisi pysyä parempana kauemmin, mutta en koe tarvetta moiselle. Tässä kun on pieni öljytilavuus, niin joka öljynvaihdon jälkeen jää 5:den litran pöntöstä yli n.1.5l öljyä, joten teen kahden vaihtokerran välein pienimuotoisen huuhtelun tyngän tuolla 3:lla litralla :) ei tuo paljoa auta, mutta lähteepähän ainakin öljypohjasta kaikki musta liikkeelle
« Viimeksi muokattu: 10.07.2017, 18:58:26 kirjoittanut razori »

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2905
  • "Noku mä haluan"
Vs: Käyttiskertomuksia
« Vastaus #18 : 25.10.2016, 23:09:32 »
Takajarrut tuli tähän rempattua. Alkoivat ikävästi vinkua ja poljintuntuma oli hieman jäykähkö. Kun sai takarummut auki niin ei paljoa tarvinnut ihmetellä mistä kiikasti :D









Jarrut vain meinaavat vielä aiheuttaa päänvaivaa. Nimittäin vasen puoli laahaa ikävästi. En ole enää edes jaksanut laskea kuinka monta kertaa olen käyttänyt takapään auki ihmetellessäni ongelmaa. Siitä olen varma, että yhden käden sormilla ei tuota enää lasketa.. Tatti otsassa ja väsyneenä pelleilyyn tuli sitten haettua tämä sellaisen 20e lelun tilalle. Tunkki keskelle akselia ja muutama kevyt painallus ja hep. Parhautta kun on kunnon vehkeet S*





Eilen myös talvipyörät löysivät itsensä auton alle. Saa nähdä millaista luistelua tämä talvi on. Viime talvena ei ollut kivaa kun pitoja oli vähän niin ja näin vaikkei kumit ole kuin 4v vanhat :-\
« Viimeksi muokattu: 10.07.2017, 18:59:13 kirjoittanut razori »

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: Käyttiskertomuksia
« Vastaus #19 : 25.10.2016, 23:33:57 »
Letku turvonnut tukkoon?
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2905
  • "Noku mä haluan"
Vs: Käyttiskertomuksia
« Vastaus #20 : 25.10.2016, 23:47:05 »
Letku turvonnut tukkoon?

Täytyy tuo kortti vielä katsoa. Samalla vaihtuu kätevästi jarrunesteet  :)

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Käyttiskertomuksia
« Vastaus #21 : 26.10.2016, 07:21:57 »
Eilen myös talvipyörät löysivät itsensä auton alle. Saa nähdä millaista luistelua tämä talvi on. Viime talvena ei ollut kivaa kun pitoja oli vähän niin ja näin vaikkei kumit ole kuin 4v vanhat :-\
Taitaa olla tuommoisten pienten "nykyautojen" yleinen ongelma. Alusta viritetään jämäkäksi/kantavaksi, eikä pintakova/pintajämäkkä alusta välttämättä saa pitoja talvisella tienpinnalla.

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2905
  • "Noku mä haluan"
Vs: Käyttiskertomuksia
« Vastaus #22 : 27.10.2016, 16:56:06 »
Letku turvonnut tukkoon?

Ei ollut. Tai ei ainakaan ollut pienintäkään merkkiä siitä. Siispä sylinteri osiksi ja ihmettelemään mitä se on syönyt.


Eipä se ole syönyt mitään.





Eikä männätkään näytä kummoisilta





Joten hilut takaisin räckleenäyksen jälkeen runsaan rasvan kera





Näitä tuli käytettyä rempassa. Tuota rasvaa hivelin vielä palojen kylkiin tiettyihin kohtiin, jotka lepäävät sellaisten "korokkeiden" päällä että laahaaminen ei olisi ainakaan siitä kiinni





Ehdoton apu jarrun ilmauksessa oli tällainen. Letku vaan nippaan ja polkemaan. Kunhan muistaa välillä lisätä nestettä säiliöön.


Vajaa puoli litraa laskettelin järjestelmän läpi ainetta, ettei jäisi vanhoja nesteitä sisään. Ulos saatu tavara oli tällaista;








Nyt kun tuolla on tänään reilu 140km ajettu niin ei pojat muuten laahaa enää :o Tuo matka sisältää säätölenkin, kaupunkiajoa ja maantietä. Poljinkaan ei muuten enää painu 5:ttä senttiä ennenkuin tapahtuu mitään. Kevyt hipaisu riittää S* Voiko nesteiden vaihdolla olla noin suuri ero?

Eilen kun hain tarpeet remonttiin niin sorruin myös noituuteen. Eli STP:n Complete Fuel System Cleaneri humahti puolikkaaseen tankkiin. Haittavaikutukset? No sinne meni 21.90e, mutta näin parinsadan kilometrin jälkeen moottorin käynti tasautui -> ei ole sellaista ryskäävää vaan tasaista hörinää ja sellainen outo kilkatus loppui. Samaten kierrosten humppaus. Vetojahan tuon pitäisi myös palauttaa, mutta paskanmarjat mun kalibroitu dyno mitään huomannut :D





Lisäksi tuli tehtyä etupäähän myös pientä juttua. Renkaanvaihdossa huomasin, että vetarin suojakumin välistä oli valahtanut rasvaa pois. No RST-nippusiteet pois ja lisää rasvaa. Olisikohan sinne mennyt joku 50g? Vetarin tankoon tuli laitettua sitten RST-klemmari, että pysyisi rasva sielä missä pitäisikin.

Jospa se nyt taas hetken menisi ilman mitään kummallisuuksia :)
« Viimeksi muokattu: 10.07.2017, 19:01:14 kirjoittanut razori »

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2905
  • "Noku mä haluan"
Vs: Käyttiskertomuksia
« Vastaus #23 : 20.11.2016, 16:55:46 »
Jospa se nyt taas hetken menisi ilman mitään kummallisuuksia :)

No menihän se hetken aikaa :D

Parkkitutka piti saada niin sellainen piti laittaa. Tutkat tuli joskus kuukausi sitten ebaysta ja maksoi jonkun 15e? Maalailin ne ja annoin kuivua kaikessa rauhassa. Kahden viikon kuivumisaika on varmaan aika hyvä :D Pienen sateen takia auto piti peruuttaa katokseen, että homman sai tehtyä

Ensin piti tietysti selvittää piuha johon virta tulee, kun kytkee pakkivalon. Se löytyikin ensiyrittämällä vastoin odotuksia. Sitten pieni testipenkki kiinni, että kaikki varmasti toimii ennenkuin tehdään mitään lopullista.








Teippejä käytin suoran linjan varmistamiseksi ja pyrin asentamaan tutkat mahdollisimman "tehdasmaisesti" eli samoille paikoille kun mitä olisivat olleet tehtaalta tullessaan. Keskimmäiset anturit tulivat kilven ylänurkkiin ja niiden väli oli n.44cm. Käytin sitten tuota 44cm mittaa myös reunimmaisien antureiden etäisyydeksi keskimmäisistä.





Vedin antureiden johdot kabiiniin takapään raitisilmakanavan kautta. Johdon vetotyökaluna käytin 4mm2 piuhaa, kun se oli tarpeeksi jäykkää. Johtojen päät vain teippasin yhteen niin oli helppo irroittaa kun piuha oli vedetty läpi







Koteloja myötäillen, vedin johdot auton oikeaan nurkkaan, umpion taakse.








Kytkin kaikki taas kiinni ja varmistin vielä kertaalleen tomivuuden, ennen pysyvästi paikoilleen laittoa. Kun painelin antureita paikoilleen, niin eivät meinanneet millään mennä niille varattuihin koloihin, sillä antureissa on jonkinlaiset silikoniklipsit, jotka hankaavat sen verran vastaan, että anturi ei mene koloonsa. Hain hyllystä hieman WD40, ja sivelin sitä anturille tehtyyn reikään, jonka jälkeen anturi meni helposti paikoilleen. Voisi melkein sanoa, että upposi kun isi äitiin  :o

Antureiden maalauskin onnistui, sanotaanko erinomaisesti  S*





Sitten johtojen siisti niputus umpion taakse, sisustan hilut paikoilleen ja testaamaan. Ohjekirjan mukaan tuo aloittaa piipityksen kun etäisyyttä on 1.5m ja huutaa jatkuvasti kun etäisyyttä on enää 30cm. Kai tuossa sen verran on, ei tullut mitattua





Omaan silmään erittäin onnistunut ratkaisu ja näyttää siltä kuin olisi aina ollut tuossa. Success  *taavih->





Enää jäädään odottelemaan milloin ensimmäinen anturi tai ohjausyksikkö hajoaa :D Ohjekirjan mukaan ohjausyksikön pitäisi kestää -20 ja +50*C välillä olevia lukemia. Antureista ei ollut mainintaa. Ensi viikolla autoon pitäisi olla tulossa lisää varusteita ::)
« Viimeksi muokattu: 10.07.2017, 19:03:03 kirjoittanut razori »

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2905
  • "Noku mä haluan"
Vs: Käyttiskertomuksia, Karvalakin parantelua osa 3
« Vastaus #24 : 28.11.2016, 20:29:44 »
Ensi viikolla autoon pitäisi olla tulossa lisää varusteita ::)

Tulivat ja asentuivat autoon saman tien, hätäinen kun on :D Tällä kertaa mentiin OEM hengessä. Autohan on siis ihan täysin karvalakki ja sehän ei käy päinsä. Joten autoon siis asennettiin ajotietokone. Autossa on tähän asti ollut tällainen;






Ja tilalle tuli;






Vaihtoon meni siis tuo graafinen näyttö TID (Triple Info Display) joka korvattiin GID:llä (Graphic Info Display). Radio vaihtui myös. Pelkkä näytön korvaaminen olisi riittänyt jos myyjällä olisi ollut radion koodi, jolla saadaan erotettua näyttö ja radio toisistaan. Jos niitä ei eroteta ja ne laitetaan eri autoon niin radio/näyttö menee lukkoon, joka laukaisee ajoneston. Niin kauan kun radio/näyttösetti on kiinni yhtä aikaa ja samassa autossa, kaikki on hyvin. Joten tästä lähtien pitää aina irroittaa akku, jos on asiaa radion taakse ettei tule merkkikorjaamokeikkaa :D

Mutta koodittomuudesta huolimatta oli pieni dilemma; radion etupaneelin väri oli väärä. Ja se ei kertakaikkiaan käy. Mielessä kävi jos teippaisi koko konsolin saman näköiseksi ja kokeilin jotakin bilteman timanttikalvoa vanhan rammarin etupaneeliin.






En tykännyt tuosta kimalluksesta, mutta päätin vielä käydä kokeilemassa miltä tuo näyttää luonnonvalossa. Ei kimaltanut, mutta kun pimeällä kävin uudestaan kokeilemassa miten tuo käyttäytyy katuvalojen valoissa niin tuo aikalailla sinetöi päätöksen. Ihan hirveä. Jos tuollainen pieni palanen kimmeltää ärsyttävästi niin miten käyttäytyy koko keskipaneeli? Ei kiitos.


Joten maali siis  :)


Kävin vanhan etupaneelin kanssa kahdessa automaaliliikkeessä, joista ensimmäisessä sanottiin "ei me tiedetä, mene motonettiin kokeilemaan josko siellä tuurilla olis". Toiseen liikkeeseen käveltyäni tiedustelin asiaa, että onko mahdollinen tämä väri? Myyjä käveli värikarttahyllylle ja veti auki vetolaatikon harmaan värin kohdalta ja otti sieltä hitonmoisen nipun värikarttoja ja rupesi pläräämään värejä nippu kerrallaan. Yksi karttanippu oli arviolta 5cm paksu :D Kolmannen nipun kohdalla rupesi näyttämään paremmalle ja myyjä pysähtyi yhden värin kohdalle. Hetken kyseistä väriä tutkaillessa totesimme, että tehdään tuota  :)






Aika lähelle osui  :)


Sitten vaan uudesta radiosta paneeli irti.





Hionta 1000p paperilla






Maalaus






Koesovitus. Kaikeksi harmiksi sävy ei ollut ihan kohdillaan  :-\






Joten loputkin romut keskikonsolista irti ja uutta maalia niskaan :D









Osat vein tupaan kuivumaan ja koska sauna sattui olemaan lämpiämässä niin saivat muhia alalauteilla niin kauan, kunnes rupesi lentämään vettä kiukaalle ja siirsin osat parempaan paikkaan kuivumaan :)


Seuraavana päivänä kasaus







Täydellistä  S*


Mutta jostakin syystä alapaneelin valot (puhaltimen nuppi jne) eivät palaneet joten vielä kerran alapaneeli pois ja kurkkimaan tilannetta. Polttimothan sieltä olivat menneet, en tiedä olivatko vanhuuttaan vai kolistelusta. Hyvästi ainakin olivat mustuneet.














Nyt sitten itse lisävarusteeseen.


Päänäkymä on tämä;





Päänäkymässä siis näkyy nopeus, keskikulutus ja jäljellä oleva etäisyys. Valikosta löytyi todella nopeasti Suomen kieli, sekä metriset yksiköt. Ihme kyllä, yleensä nämä vaatii jos jonkinnäköistä koodailua/piuhan päässä käyntiä  :idiot2:

Painaessa ajotietokoneen painiketta, joko radiosta tai ohjauspyörästä tulee näkymiin tällainen näkymä;






Eli ylhäältä alas; Ajettu matka, keskinopeus tuolla matkalla, kulutettu polttoaine tuolla matkalla ja keskikulutus tuolla matkalla. Näitä näkymiä on 2kpl. Ensimmäistä näkymää voi vaikka nollailla pienen matkan tietoja varten ja toinen näkymä voi näyttää vaikka koko auton liikenteessäoloajan tiedot :)


Tämä myös varoittaa joistakin jutuista;






Ja kaikki plug 'n pray S* Että tämmöistä tällä kertaa :) Seuraava lisävaruste on jo kiikarissa :D
« Viimeksi muokattu: 10.07.2017, 19:07:39 kirjoittanut razori »

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4104
Vs: Käyttiskertomuksia, Karvalakin parantelua osa 3
« Vastaus #25 : 02.12.2016, 20:18:03 »
Mahtavuutta, Opel on ollut noissa näyttöjutuissa aina muita vähän edellä varsinkin noissa "pikkuautoissa".

Käytiin kaverin kanssa koeajamassa sille Insigniaa, siinä vasta olikin näyttöä ja nappulaa  S*

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2905
  • "Noku mä haluan"
Vs: Käyttiskertomuksia, Karvalakin parantelua osa 3½
« Vastaus #26 : 17.01.2017, 21:00:01 »
pikkuautoissa

Ei muuten uskoisi, minkä verran tavaraa tällainen auto vetää, ennenkuin itse kokeilee ja alkaa sulloa tavaraa ruumaan  :idiot2: :D


Tällä ei ole oikein tehty muutakuin ajettu ja lisätty taas yksi varuste. Yksi varusteista, jonka Opel jätti pois joka ikisestä mallisarjasta vuoden 2008 jälkeen, oli jalkatilan valot. Ebaystä bongasin jalkatilavalosarjan ja ostin pois. Olisi nämä uutenakin saanut tiskiltä hintaan 9.90e/kappale, mutta ebayssa hinta sarjalle oli 25e ja muutama euro posteja.


Eli tuollaiset






Virran otin kattovalolta, sillä vastoin odotuksia, ei valojen liittimiä löytynyt johtosarjasta muutamien lähteiden toiveikkuudessta huolimatta.


Piuha siis ujuttaen





A-pilaria pitkin alas






Ja original jalkatilavalon paikka. Jonkun asentaman sisätilalämppärin telineen siirsin oikeaan paikkaan eli kartturin oikealta puolelta vasemmalle, siksi nuo reiät.






Sama johtojen vetäminen kopiona vasemmalle puolelle, jonka jälkeen kaikki takaisin paikoilleen ja kokeilemaan.







Kusivalot äkkiä pois ja lediä tilalle






Valaisee aika hyvin, vaikken noita sillä tarkoituksella kiinni laittanutkaan :) Nuo valot on kytketty niin, että syttyvät vain ja ainoastaan silloin kun ovi avataan. Noissa kuvissa kattovalo on vain käännetty pois päältä, jotta näkee tuloksen. Tyytyväinen olen -taas hetken. Vielä olisi pari varustetta :D
« Viimeksi muokattu: 10.07.2017, 19:09:03 kirjoittanut razori »

Poissa Memma

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 48
  • www.vrcf.fi
Vs: Käyttiskertomuksia, Karvalakin parantelua osa 3½
« Vastaus #27 : 29.01.2017, 14:10:57 »
Hyvännäköistä toimintaa! Pisteitä myös laadukkaasta kuvallisesta kerronnasta.
Onko (huonosti maksavalle) lukijakunnalle mahdollista paljastaa, mitä jännää on vielä autoon tulossa? Ainakin kerronnan perusteella suhteellisen vaivattoman näköistä auton varustelu on ollut.  :D
S60 2.5T 2007

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2905
  • "Noku mä haluan"
Vs: Käyttiskertomuksia, Karvalakin parantelua osa 3½
« Vastaus #28 : 29.01.2017, 15:11:16 »
Hyvännäköistä toimintaa! Pisteitä myös laadukkaasta kuvallisesta kerronnasta.
Onko (huonosti maksavalle) lukijakunnalle mahdollista paljastaa, mitä jännää on vielä autoon tulossa? Ainakin kerronnan perusteella suhteellisen vaivattoman näköistä auton varustelu on ollut.  :D

Kiitos kiitos :)

En osaa sanoa jännästä, mutta mielessä on vielä kolme varustetta, joista yksi on aika kiistanalainen tarvitsenko sitä oikeasti niin paljon sillä ko. varusteen hinta nousee tarvikkeineen päivineen liki 300 euroon. Mutta nuo muut pari varustetta on hanskalokeron valo, joka myös jätettiin säästösyistä pois vm. 2008 eteenpäin ja toinen varuste olisi etusumuvalot. Tuo hieman kyseenalainen varuste olisi vetokoukku. Olisihan se kiva olla silloin kun pitää vetää kärryä, mutta omilla ajoilla kärryä tarvitsee vetää pari kertaa vuoteen ja silloinkin saa vaivattomasti muilta perheenjäseniltä autoa lainaan.

Joo, kyllä tämä aika pelkistetty on :D suurin syy varmaankin on juuri siinä kun tämä auto on vanha työsuhdeauto. On vaan otettu listan halvin ilman mitään ylimääräistä sillä periaatteella että kunhan eteenpäin kulkee. Jos oikein haluaisi laittaa rahaa niin ostaisin tähän vähän harvinaisemman varusteen eli AFL -valot eli kääntyvät xenon ajovalot. Umpiot maksaa vaan n.500e/kpl jopa käytettynä niin ei ole tullut vielä hankittua, kun on tuo oikeakin projekti tuolla tehtävänä :D

Kattoon pitää myös laittaa taakse valo. Ihan hanurista pimeällä jos auto on kuormattu kunnolla niin peräloota on ihan pimeä, kun ainut valo takakontissa on 10cm lattian korkeudella oleva valo, joka sitten jää tavaroiden taakse
« Viimeksi muokattu: 29.01.2017, 15:13:46 kirjoittanut razori »

Poissa Mepi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 714
  • www.vrcf.fi
Vs: Käyttiskertomuksia, Karvalakin parantelua osa 3½
« Vastaus #29 : 02.02.2017, 20:06:00 »
Millaista kärryä tällä saisi vetää? 450kg?
Volvo XC60 2016 D3 - (150hp 350Nm) 230hp 500Nm
Ex. Volvo V70 2013 Summum D5 AWD Rica 275hp
Ex. Volvo V70 2007 Classic 2.5T AWD Rica +180kW # Ex. S40 T4

 

Proturbo  Autodiagnoosi