Kulkukoira  Proturbo

Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi

  • 365 Vastauksia
  • 154862 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #240 : 17.06.2016, 21:39:50 »
Tuollaista 2kk ovat puhuneet. Kestopinnoitteena on suorastaan huijausta mainostaa tuota tuotetta. Viimeistely detailing tuotteena korkeintaan.
detailing-tuotteena kyllä toimiva. Mutta jos tuo pari kuukautta oikiasti vaan kestää niin kiiltopinnoite ois oikiampi nimi.. Hyvä tietää, kerron asiakkaalle että kesto ei välttämättä oo kehumisen arvonen.
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa J2K

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1694
  • www.vrcf.fi
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #241 : 31.07.2016, 19:59:15 »
Drywash eli tämä http://www.drywash.fi/tuotteet.html?id=0/1.

Käytin kylläkin grillin lasin sisäpuolen puhdistukseen. En ole saanut sitä kiinni palanutta rasvaa millään liuottimella irti. Tuolla lähti hienosti. Pahimpaan kohtaan käytin karkeaa sientä jossa tuota ainetta.
Jeep Grand Cherokee 3.0crd Overland -14
Ex. Kia Sorento -16
Ex. V70 D5 AWD -07

Poissa Osxu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 543
  • Vittuilu on välittämistä
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #242 : 20.08.2016, 13:30:50 »
Seuraava vinkki on eritoten tummien autojen omistajille. Dodo Juicen Lime prime plussala ja flexipadin punaisella pädillä lähti hologrammit todella vaivattomasti autosta.
Kuva takakontista.

Ja kuva parin minsan surrutuksen jälkeen.Aika siis kulutettu koko konttiin, ei vain tähän kohtaan. Kävin koko auton läpi eikä jäänyt holon holoa.


Nykyinen kulkupeli: Diudi A4 guttaro
Näistä on jo päästy eroon: Nissan Sunny, Volvo 940, Saab 900, Volvo 240, Nissan 200SX S13, Volvo 740, Volvo 960, Volvo S60, Saab 9-5

Niko_S

  • Vieras
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #243 : 20.08.2016, 21:39:15 »
Sonaxin Xtreme vannepesu on aika hyvää tavaraa.

Sopivan paksua, että pysyy kastellun vanteen pinnassa hetken, ja riitti letkuhuuhtelunkin kanssa, kun kerran hieraisi harjalla vanteen lävitse.

Itse aine kyllä haisee kohtuu pahalle, koska oli yksi pullo jäänyt autoon, joka vuoti liipaisimen juuresta.

------------------

Kungsin pitkä vanneharja on hintaisekseen todella hyvä.
Pääsee puolien taakse, ja harjaosa on muutenkin hyvin muotoiltu.

http://www.motonet.fi/fi/tuote/604635/Kungs-pitka-vanneharja

Poissa nostokurki

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 186
  • Volvo 240. Probably the best car in the world.
    • Kuvasivustoni
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #244 : 20.08.2016, 22:55:39 »
Poorboy'sin Black Hole. Melkein pakollinen levittää koneella, mutta kiillotus on helppo. Mattapintaiseksi haalistuneesta punaisesta kakkosgolfista tuli parempi kuin myllytyksen jälkeen. Myös pari mustaa autoa tuolla pyörittelin läpi, todella toimiva tökötti. Täyttää pikkunaarmut, sitten vaan vaha päälle.

Vahana Collinite 915 on kanssa todettu erittäin toimivaksi, lianhylkivyys varsinkin on erinomaista.

BiltHamber Finish-wax on myös mainitsemisen arvoinen, helppo kuin mikä levittää ja kiillottaa, mutta kestävyys ei ollut ihan sitä mitä toivoin (tai sitten auto olisi pitänyt pestä vielä useammin).

Poissa Suoli

  • Vastarannan kiiski
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1745
    • "T5RS70XC"
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #245 : 20.08.2016, 22:58:22 »
Kungsin pitkä vanneharja on hintaisekseen todella hyvä.
Pääsee puolien taakse, ja harjaosa on muutenkin hyvin muotoiltu.

http://www.motonet.fi/fi/tuote/604635/Kungs-pitka-vanneharja

Näyttää aika kovalta ja karkeelta?!

Miulla on käytös tää wheel wooliesin setti http://www.autodude.fi/tuote/vanneharjasetti_wheel_woolies_kit/ ...tykänny kovasti. Varsinkin tuo isoin on kätevä isojen 5-puolasten vanteiden sisäpuolien pesussa...ja on hellä vanteille.
874 2.3 T5 -96          V70R 2.4T AWD -00          V60 3.0 T6 AWD -11

IG: @streetspiritgarage

Poissa Suoli

  • Vastarannan kiiski
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1745
    • "T5RS70XC"
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #246 : 20.08.2016, 23:00:50 »
BiltHamber Finish-wax on myös mainitsemisen arvoinen, helppo kuin mikä levittää ja kiillottaa, mutta kestävyys ei ollut ihan sitä mitä toivoin (tai sitten auto olisi pitänyt pestä vielä useammin).

Kai pesit liuottimella! Tietty jos tekee viel lisäks raudan- ja pienpoiston plus käy savella läpi ni pitäs kyllä vahan kestää.
874 2.3 T5 -96          V70R 2.4T AWD -00          V60 3.0 T6 AWD -11

IG: @streetspiritgarage

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #247 : 23.08.2016, 15:14:32 »
Kai tämäkin on autonhoitotuote...

Fiksailin eilen emännän vanhaa viiskymppiä sellaiseen kuntoon, että sen kehtaa myydä.
Takaluukussa matkustaa usein kaksi aika herkästi karvoistaa luopuvaa corgia, eli karvaa oli riittävästi.

Turtle Waxin 5 karvoista-harjalla lähti todella hienosti karvat verhoiluista. Suosittelen O0
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

Poissa HulluJaYlpee

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 243
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #248 : 24.08.2016, 00:05:07 »
Kai tämäkin on autonhoitotuote...

Fiksailin eilen emännän vanhaa viiskymppiä sellaiseen kuntoon, että sen kehtaa myydä.
Takaluukussa matkustaa usein kaksi aika herkästi karvoistaa luopuvaa corgia, eli karvaa oli riittävästi.

Turtle Waxin 5 karvoista-harjalla lähti todella hienosti karvat verhoiluista. Suosittelen O0

Itsekki tämän huomannu toimivaksi.. toinen on lateksi hanska.. hanska käteen ja hinkkaamaan  :)

Poissa Osxu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 543
  • Vittuilu on välittämistä
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #249 : 24.08.2016, 01:13:42 »
Itsekki tämän huomannu toimivaksi.. toinen on lateksi hanska.. hanska käteen ja hinkkaamaan  :)
Tämä on hyvä, pääsee vmäisiinkin paikkoihin käsiksi.
Nykyinen kulkupeli: Diudi A4 guttaro
Näistä on jo päästy eroon: Nissan Sunny, Volvo 940, Saab 900, Volvo 240, Nissan 200SX S13, Volvo 740, Volvo 960, Volvo S60, Saab 9-5

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1175
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #250 : 25.08.2016, 11:27:29 »
joo itekki oon käyttäny tota kumihanska kikkaa ja toimii

Niko_S

  • Vieras
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #251 : 26.08.2016, 21:44:06 »
Täytyy varmaan itsekin kokeilla tuota lateksihanska kikkaa.

Ostin tänään toisen Volvon, ja siinä on joskus kuljetettu koiraa.
Tullaan myös omassa käytössä kyllä kuljettamaan koiria.

Tehokkaammalla imurilla olen saanut aika kivuttomasti saanut karvat pois Volvojen velour -sisustoista.

Jos kokeilisi ostaa lisäksi vielä tuollaisen kumi/silikoni "karvanpoisto -harjan".

Poissa vverssu

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 4
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #252 : 03.09.2016, 19:21:06 »
Tuo sonaxin vannepesu todettu täälläkin hyväksi ! Vanhat alut alko olemaan niin karseet et epäilin suuresti saako niitä enää hyväksi kun kokeiltu aikaisemmin autoglymit sun muut "hyvät ja kalliit", silti niihin jäi tummempi kerros päälle.. Ei tarvinut kun kerran vetästä sonaxilla läpi ja vähän harjata niin löyty hopeinen väri sieltä mustan pölyn alta  O:-)
-94 850 'hirmu' B5254S


you always let me down but still i try

Poissa nostokurki

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 186
  • Volvo 240. Probably the best car in the world.
    • Kuvasivustoni
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #253 : 19.09.2016, 08:56:32 »
CRC Motor Clean:illa lähti 29 vuoden moskat pois volvon lohkosta todella kivuttomasti, ja myös joskus ammoisina aikoina roiskuneet kotelosuojat iskarikoteloiden maalipinnalta. Tosin käytin tiskiharjaa vielä tehostamiseksi, ja se tykkäsi hieman naarmuttaa maalipintaa, pitänee laittaa vaha pintaan :)

Samalla aineella lähti myös enduropyörän takahaarukka ja takavanteen napa puhtaaksi ketjurasvasta, mopoilijat tietänee miten tiukassa se osaa olla.

Poissa justindr

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 151
  • www.vrcf.fi
Vs: Autonhoitotuote, jonka olen havainnut toimivaksi
« Vastaus #254 : 27.09.2016, 09:48:33 »
Aiempiin koirankarvaharjoihin liittyen, myös vanha ikkunalasta toimii aika mainiosti jos sellainen on ylimääräisenä.

Mutta hyttysten irroitusteen keulasta toimii pirun hyvin Wurthilta juuri tuohon tarkoitukseen saatava aine. Sitä ja kevyesti sientä perään niin hyvin toimii. Irrottaa proteiinipohjasta likaa, joten ei pitäis vahaankaan kajota.

 

Elekma  Autoracing