No itelläki oli tuo museoikäisyys ja kelpoisuus oli/on tavoitteena. Kaikki lähti siitä ku mp:llä ajeleva työkaveri näytti töissä tonnin kantturoissa olevia syyshintasia pyöriä. Sitte illalla löysin itteni nettimotosta, ja 83 Honda alko kiinnostaan. Vuosimallista tuli mieleen mahollinen museointi, ja aluksi kiinnostusta herättäny yksilö osoittautu liian tuunatuksi (joskin tosi komea ikäisekseen modattuna). Isäukolle mainitsin asiasta, ni se hoksas heti tuttavapiiristä tuon hankitun yksilön.
Suuria summia laitteessa ei ole kiinni -> ei hävittäminenkään polttele, ja jos se museo leimaan saadaan ni on aurinkoisiin kesäsunnuntaiajeluihin kuluiltaan edullinen laite alla. Näitä hankkiessa vaan alkaa alkuperäiskuntoset tosiaan olla vähissä. Nytki ku kattoo miten esim. 90-luvun taitteen cbr:iä tuunataan ja usein vakiohilut hävitetään, ni kymmenen vuoden päästä on alkuperäset kysyttyjä. Perusvarmoja pyöriä, ikäisekseen ok ajettavia, ja museovakuutettuna halpoja pitää.