RallyBaron  Samppasport

Volvo 360 b200K -89 Korin kunnostus ja koneen vaihto piristettyyn b230 ruiskuun.

  • 61 Vastauksia
  • 25472 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa miksu01

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1060
  • Volvo, koska mä voin
    • Facebook
Tuossa on pari kuvaa siitä vanhasta rikki menneestä hitsilukkoperästä  ELK
Perä oli ihan täynnä metalli silppua rikkoutuneista hampaista.

En suosittele hitsilukkoa kellekkään on meinaan todella kamala ajettava, mut jos hitsaa niin kannattaa ainakin käyttää kapeita renkaita. 155 renkailla meni joten kuten mutta kun laitoin 205 leveet renkaat niin perä laukes samana päivänä kurvissa.



Käyttis: Volvo V70R AWD - 00 Musta n. 350hv/450nm
Käyttis 2: Vw Jetta 1.4 tsi - 07 140hv
Volvomies jo toisessa sukupolvessa. Aina on 2 autoa joista toinen on Volvo ja toinen on ns myyntiauto eli osta, korjaa ja myy

Poissa miksu01

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1060
  • Volvo, koska mä voin
    • Facebook
Hei osaako kukaan sanoo mulle et ku mulla on ruiskun asennus kesken tuossa 360 volvossa.. niin mulla on konehuoneen ruiskun johtosarja jossa on myös mukana valojen johdot.. Siinä on ne 3 liitintä mitkä tulee sulakerasiaan kiinni..

Niin kysymys kuuluu että onko kaasarissa ja ruiskussa samat johdot sulakerasian takana eli ne ku menee auton sisään??

mä luulen että tuo ruiskun johtosarja on vanhemmasta 360 volvosta oisko b19e? ku tuon ruiskun mukana tuli pyöreä ilman putsari.. ku eikö noissa 360 volvoissa ole yleensä suorakulman mallinen ilmanputsari? ainakin minun 91 vuotisessa olis sellainen? Onko noita ruiskuja 2 mallia?

Mikä mahtais olla helpoin tapa asettaa tuo ruisku? ku huomasin että ruiskun johdot saa myös eritettyä siitä johtonipusta mutta sitten siitä jää ainakin bensapumpun ja virtalukolle menevä johto pois.. mutta ne vois tietty vetää erikseen.

Miettisin että jättäisin tuon kaasarin johtosarjan autoon hoitamaan sytytystä ja ottaisin ruikun johtosarjasta vaan koneelle menevät johdot.. Ruiskunjohdoista liittyy vaan 2 johtoa auton johtosarjaan mikä menee auton sisälle.. Toinen on vissiin bensapumppu ja toinen virtalukolle..

toinen kysymys olis että millä ihmiset on tukkinu noita ka volvosta ku siinä tuli mukana pyöreän mallinen ilmanputsari.. ku eikö noissa asarimallin kansien vesireikiä? Ku tuossa ruiskun imusarjassa ei ole vesikiertoa??


EDIT: Asia vähän niinku selvis jo.. eli on vanhemmasta koneesta tuo ruisku.. Mä aloin sitä ihmettelee kun tuossa johtosarjassa ei ollut ollenkaan liitintä tuulilasin pyyhkijän moottorille..

Tuollainen se oli http://www.youtube.com/watch?v=VyQkrymhOqs
« Viimeksi muokattu: 11.02.2014, 22:40:41 kirjoittanut miksu01 »
Käyttis: Volvo V70R AWD - 00 Musta n. 350hv/450nm
Käyttis 2: Vw Jetta 1.4 tsi - 07 140hv
Volvomies jo toisessa sukupolvessa. Aina on 2 autoa joista toinen on Volvo ja toinen on ns myyntiauto eli osta, korjaa ja myy

 

Autoracing  KL-varaosat