Meillä on raatokiidossa toi esijännityksellä oleva truetrack. Taisi ohjelapuissa olla maininta että esijännitystä on n. 100nm. On ollut jees, sillon jos sen ny saa sutimaan niin kahta rantua jättää, rampeissa kuulee 185:sen valituksen kyllä mutta mukava on ollut käyttää, valitettavasti ei ole päässyt ponnistamaan talvikeleillä että onko sitä mahdollista saada sutimaan yhdellä pyörällä, periaatteessa ei koska toinen pyörä ei ikinä ole nollakitkalla johtuen esijännäristä. En tiä jos olis oikeesti tehoa ja passeli laatikko että miten toimis kumin supattamisessa.
Itse olen yhden kesän ajellut spoolilla, ei se nyt niiiiin hirveää ole kuin on annettu ymmärtää, ja bemarin vetaritkaan eivät siitä hommasta tykänneet kyttyrää. Vähän se ryskäs ja kumi supatti kun veivas parkkipaikalle, mutta esim. mutkapätkällä en havainnut mitään ihmeellisyyksiä, pysyi kuin tauti tiessä tarvittaessa ja sitten jos halusi (uskalsi) ottaa perää rinnalle niin tuli kyllä mukisematta. Jos ei olisi niin älytön välitys tuossa spooliperässä nykyiselle tekniikalle niin voisi edes harkita pitävänsä sen paikallaan pl. katsastus, mutta pakko saada likemmäs 3 peräruuvi, tai mieluiten jotain 2:sella alkavaa...