Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Etu- ja nelivetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 850, V/S70 (vm.<-00), C70 (vm.<-05) => Aiheen aloitti: Volvo4321 - 13.11.2020, 08:30:56
-
Millanen homma vaihtaa 10 venasen volvon pakosarjan jousto? pakosarjaa ei ole koskaan käytetty irti ja onnistuuko ilman monttua?
nykyinen jousto revennyt ja törkeen kuulonen kaasuttaessa
-
Ilkeää hommaa varsinkin jos pultti katkeaa kanteen. Induktiokuumennin muttereiden kuumennukseen olisi parempi kuin sata jänistä tuohon touhuun
-
Ilkeää hommaa varsinkin jos pultti katkeaa kanteen. Induktiokuumennin muttereiden kuumennukseen olisi parempi kuin sata jänistä tuohon touhuun
ei se varmaan auta kuin yrittää kun pörisee melko inhottavasti kun jousto heikossa hapessa ::)
-
Entäs se perinteinen, pöräyttää käyntiin ja pakonsarja kuumaks ja sitten auki, toki välillä riuskii pentraatio liukastetetta pultteihin, näin itte sain irti tuhoamatta pultteja.
-
Ilkeää hommaa varsinkin jos pultti katkeaa kanteen. Induktiokuumennin muttereiden kuumennukseen olisi parempi kuin sata jänistä tuohon touhuun
ei näköjään tarvii irrottaakkaa pakosarjaa jouston vaihdon takia ??? näkyy laippa olevan pakosarjan päässä ja jousto hitsataanki putkistoon kiinni ja sit jousto yhdistetään pakosarjaan tolla laipalla ???
(https://i.ibb.co/j3H5NGY/8-AB67-D52-F5-BC-444-F-8-EE3-EADCF879-FED6.jpg) (https://ibb.co/j3H5NGY)
-
Aivan koska vapari, mä olin turbomaailmassa :D
-
Aivan koska vapari, mä olin turbomaailmassa :D
helpommalla pääsee :D jospa motonetin jousto käy tähän