elikkäs olis vähän ongelmia... olen nyt säädellyt jos milläkin tavalla aurauksia mutta menevät aina vaan pieleen. Mittaustekniikkana olen käyttänyt seuraavaa menetelmää: eli jarru levyihin kiinnitin suorat kulmaraudan pätkät ja sitten rullamitalla mittasin etu- ja takapään erot ja säädin kulmat sen mukaan auraamaan noin. 1mm. mutta testi ajolla auto vetelee ja kikkailee joka suuntaan kun renkaita katsoo silmämääräisesti niin harittavat aika reipaasti molemmat???. eli missähän mahtaisi olla syy, voiko raidepään sisempi puoli vaikuttaa asiaan noin rajusti, kun siellä tuntuisi hieman välystä olevan ja jos vaikuttaa niin onkoha vittumainen vaihtaa tosta autosta???.
Ja sitten mikä mahtaa keskuslukituksessa olla vikana kun kääntää avaimella kuskin oven lukosta niin kuuluu vaan naksahdus ja menee joku 1-2sekunttia ja naksahtaa uudelleen mutta ei nouse oven nupit ylös?? kuskin nuppi kyllä nousee mutta muut vaan ei?? olisko joku tai kaikki moottorit jumissa jotenkin???
Ja sitten vielä tietäisikö kukaan mikä virtalukkoa vaivaa kun ohjauslukko menee päälle avaimen ollessaan paikallaan, ei muuten muttakun katsastuksessa sanoo siitä takuu varmasti..
kiitoksia jo etukäteen
Oletan että kun kulmaraudoilla jarrulevyistä säädät, sulla on renkaat irti eli keula ilmassa?
Oikeastihan se auraus säädetään ajokorkeudesta eli keula tukevasti maassa renkaillaan, joskus olen ihan vain renkaanurista rullamitalla säätänyt aurauksen kohdilleen, muistaa vaan mitatessa pyörittää rengasta sen puoi kierrosta jotta virhemarginaali pienenee kun urasta menee paremman puutteessa mittaamaan.
Kuskin ovesta olevasta leskuslukitusksen ohjauskytkimestä lähtisin ekana liikkeelle, otappa siltä piuhat irti ja hyppylangalla kokeilet mitä se keskuslukko tekee.
Lienee paikallaan vaihtaa koko rattilukko jos avain paikallaan lukkoon menee, meneekö ajossakin?