Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Volvo 940 turbokysymyksiä

  • 2226 Vastauksia
  • 730344 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 940 turbokysymyksiä
« Vastaus #1905 : 23.01.2017, 22:50:44 »
Sokaksi oon joskus laittanu seekerin kun oon sen orkkiksen onnistunu hukkaamaan
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa AntSil123

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 39
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 940 turbokysymyksiä
« Vastaus #1906 : 23.01.2017, 22:58:25 »
Sokaksi oon joskus laittanu seekerin kun oon sen orkkiksen onnistunu hukkaamaan
Orggikset vielä tallella, eli menee vissiin sillä vielä

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 940 turbokysymyksiä
« Vastaus #1907 : 23.01.2017, 23:03:18 »
Ei o ainakaan itellä ollu sellasta tilannetta etteikö menisi
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa Twofortti

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 102
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 940 turbokysymyksiä
« Vastaus #1908 : 23.01.2017, 23:33:37 »
Nyt kun laitan "kertovaa" bp-säädintä niin letku joka kertoo ahdot säätimelle niin voiko sen ottaa vaikka tästä --->


Poissa pete881

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 551
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 940 turbokysymyksiä
« Vastaus #1909 : 24.01.2017, 07:19:37 »
Mikset käytä sitä alkuperäistä säädintä? Samallai se osaa sitä painetta nostaa ahdoille mentäessä ja letku siihen vakio säätimeenkin tulee imusarjasta. Itsellä oli aikoinaan toi rikki ja liian pienet suuttimet, siitä johtuen käytin kiinalaista säädettävää säädintä. Nyt ku suuttimet on riittävät (2200cc) niin palasin toimivaan alkuperäiseen säätimeen.

Painetieto kaasuläpän ja kannen välistä imusarjasta.

Poissa Twofortti

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 102
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 940 turbokysymyksiä
« Vastaus #1910 : 24.01.2017, 23:16:59 »
Mikset käytä sitä alkuperäistä säädintä? Samallai se osaa sitä painetta nostaa ahdoille mentäessä ja letku siihen vakio säätimeenkin tulee imusarjasta. Itsellä oli aikoinaan toi rikki ja liian pienet suuttimet, siitä johtuen käytin kiinalaista säädettävää säädintä. Nyt ku suuttimet on riittävät (2200cc) niin palasin toimivaan alkuperäiseen säätimeen.

Painetieto kaasuläpän ja kannen välistä imusarjasta.
Eiku niimpä! Näähän on jo 3bar säätimii
« Viimeksi muokattu: 24.01.2017, 23:19:16 kirjoittanut Twofortti »

Poissa Vulvomiäs

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 65
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 940 turbokysymyksiä
« Vastaus #1911 : 29.01.2017, 00:23:20 »
Mikähän mahtaa kiusata ahtopaineita kinugawan 1.2bar jousi ja tankoa yritetty ruuvata suuntaan ja toiseen, mutta 0,5bar yli ei paineet nouse  :o bypass kalvo ehjä.

Paikalla Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2248
Vs: Volvo 940 turbokysymyksiä
« Vastaus #1912 : 29.01.2017, 04:02:38 »
Mikähän mahtaa kiusata ahtopaineita kinugawan 1.2bar jousi ja tankoa yritetty ruuvata suuntaan ja toiseen, mutta 0,5bar yli ei paineet nouse  :o bypass kalvo ehjä.
Pakopesä halki.

Poissa Twofortti

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 102
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 940 turbokysymyksiä
« Vastaus #1913 : 29.01.2017, 12:41:28 »
Onko muuten väliä miten päin noi eaglen veivit laittaa?

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2389
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 940 turbokysymyksiä
« Vastaus #1914 : 29.01.2017, 14:51:17 »
Itse laitoin samoin päin kuin alunperin. Eli se laakeriliuskan kynnen mukaan.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa Twofortti

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 102
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 940 turbokysymyksiä
« Vastaus #1915 : 29.01.2017, 15:29:40 »


Kynnet vastakkain mutta onko väliä että onko kynnet pakosarjan vai imusarjan puolella

Poissa Vulvomiäs

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 65
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 940 turbokysymyksiä
« Vastaus #1916 : 29.01.2017, 17:36:07 »
Pakopesä halki.
Pitää tutkia, mutta jännä jos 500km ajetussa turbossa on pakopesä halki  ;D

Poissa nepiirtääkelonliituu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 41
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 940 turbokysymyksiä
« Vastaus #1917 : 29.01.2017, 18:50:44 »
Pitää tutkia, mutta jännä jos 500km ajetussa turbossa on pakopesä halki  ;D
kerrääkö miten hitaasti paineita, voi olla myös ahtovuoto
volvo 360 "b19et", volvo 360 "b230fb+t", volvo 360 "vag4.2v8"

Poissa Vulvomiäs

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 65
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 940 turbokysymyksiä
« Vastaus #1918 : 02.02.2017, 20:17:51 »
Onko kukaan muu tapellut kinugawan hukkaportin kanssa ? :idiot2: kalvo ehjä ja 1,2bar jousi, mutta ahtomittari liimaantuu 0,5bar.. Kun ottaa letkun irti portilta niin iloisesti nousee paineet

Poissa Chall

  • Porilainen Oikeiden Topicien Erikoismies
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2256
  • Muoviämpäri
Vs: Volvo 940 turbokysymyksiä
« Vastaus #1919 : 02.02.2017, 21:01:39 »
Mihin sulla on kytketty se letku? Nätisti toimi oma 1.5 bar jousen kanssa kinugawan kello 19T kanssa.

 

Autoracing  KL-varaosat