Proturbo  Autodiagnoosi

142 GTIC

  • 47 Vastauksia
  • 22677 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: 142 GTIC
« Vastaus #30 : 03.09.2013, 01:40:16 »
Komppaan Zebeä :hello:

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2067
  • -Team Karvavako Racing- Valiomaisteri
Vs: 142 GTIC
« Vastaus #31 : 03.09.2013, 01:51:52 »
Asiallinen, tota kapeeta taka-akselia voisi kompensoida pikku spacereilla.

Mutta muuten...  S*  P>
V70 D5
850 T5
145 T5

Poissa TTracing

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 338
  • Volvoilua Vuodesta 1997
Vs: 142 GTIC
« Vastaus #32 : 03.09.2013, 16:47:40 »
Täähän on komee  :hello:
240 GLi ehkä joskus Turbo?

Poissa Pecan

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 135
  • www.vrcf.fi
Vs: 142 GTIC
« Vastaus #33 : 08.12.2013, 23:20:57 »
Tänä vuonna auto pääsi talvehtimaan jo hyvissä ajoin ennen lumien tuloa marraskuussa.

Kesän ajot sujui hyvin. Kilometrejäkin olisi mittariin kertynyt reippaasti, mutta mittaria ei nyt vielä tällekään kaudelle saanut toimintaan. Lähinnä taaskin tuli vain ajettua, suurimmat operaatiot oli apusimpukan pronssihelapäivitys ja etutukivarsien vaihto vakioihin. Erittäin suuri positiivinen vaikutus oli kyllä helan vaihdolla!  :P

Nyt siis 142 huilii tallissa:



Pesun jäljiltä talliin menossa:

« Viimeksi muokattu: 08.12.2013, 23:28:24 kirjoittanut Pecan »
142 GTIC -72, 164 -72, 244 TIC -84, 245 TIC -85, 740 TIC -87, 740 TIC -88

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2067
  • -Team Karvavako Racing- Valiomaisteri
Vs: 142 GTIC
« Vastaus #34 : 09.12.2013, 21:58:06 »
On se vaan makia.  S*
V70 D5
850 T5
145 T5

Poissa Pecan

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 135
  • www.vrcf.fi
Vs: 142 GTIC
« Vastaus #35 : 25.02.2014, 23:20:55 »
Nyt kävikin näin:



Eli pientä downgradea konehuoneeseen pienemmän coolerin muodossa. 450 ja 600 leveitä tuossa sovittelen ja leveämpi näyttäisi oikeamman kokoiselta ja mahtuu vielä orkkis lukkopellin alle piiloon.  Lisäksi e36 hammastanko on ripusteltuna sähkölangalla valeeseen.


« Viimeksi muokattu: 09.03.2014, 10:49:19 kirjoittanut Pecan »
142 GTIC -72, 164 -72, 244 TIC -84, 245 TIC -85, 740 TIC -87, 740 TIC -88

Poissa Pecan

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 135
  • www.vrcf.fi
Vs: 142 GTIC
« Vastaus #36 : 05.03.2014, 10:16:24 »
Hammastankopähkäilyt siirretty aihetta käsittelevään topicciin: http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=39400.msg806997#msg806997
« Viimeksi muokattu: 09.03.2014, 11:11:41 kirjoittanut Pecan »
142 GTIC -72, 164 -72, 244 TIC -84, 245 TIC -85, 740 TIC -87, 740 TIC -88

Poissa Pecan

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 135
  • www.vrcf.fi
Vs: 142 GTIC
« Vastaus #37 : 03.06.2014, 22:30:42 »
Laitetaanpas visiointikuva välillä. Nyt alkaa mahtumaan apulaitteita, niille pitäisi sitten tehdä telineitä seuraavaksi. Hammastankokin alkaa jotenkin asettua.

142 GTIC -72, 164 -72, 244 TIC -84, 245 TIC -85, 740 TIC -87, 740 TIC -88

Poissa KUMMITUS

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 16
  • www.vrcf.fi
Vs: 142 GTIC
« Vastaus #38 : 04.07.2014, 10:16:22 »
Kouvostoliitosta on tihkunut epävarmaa tietoa, et täl ajettais jo tehostetun ohjauksen voimin?  :o

Poissa Pecan

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 135
  • www.vrcf.fi
Vs: 142 GTIC
« Vastaus #39 : 04.07.2014, 21:55:50 »
Huhuja vahvistamaan löytyy myös kuvamateriaalia:



Kaikki on nyt kovin herkkää ja tehostettua. 240 jarrutehostajan myötä jarrut on nyt mallia nenä lasiin ekassa jarrutuksessa.  :buck2: Ilmastointia ei tullut vielä tälle kesälle, mutta esivalmius kylläkin. Yksi tavoite hammastangon asennuksessa oli saada kompuralle tilaa ja sielä sekin nyt on jo odottamassa loppuja osia.
142 GTIC -72, 164 -72, 244 TIC -84, 245 TIC -85, 740 TIC -87, 740 TIC -88

Poissa leka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 692
  • www.vrcf.fi
Vs: 142 GTIC
« Vastaus #40 : 04.07.2014, 23:00:35 »
240 jarrutehostajan myötä jarrut on nyt mallia nenä lasiin ekassa jarrutuksessa.  :buck2:

Mä tein aikoinaan tämän saman ja aivan sama oli reaktio. :)

144-70

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4624
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: 142 GTIC
« Vastaus #41 : 04.07.2014, 23:24:10 »
Hieno on, todella hieno :)

Onko tämä mallivuotta -73? Eli alunperin isoilla vilkuilla, erilaisilla takavaloilla ja sellaisella tyhmällä kojetaululla?
mistä moinen mieleen?näyttää ihan rehelliseltä 72 malliselta.
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Poissa leka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 692
  • www.vrcf.fi
Vs: 142 GTIC
« Vastaus #42 : 05.07.2014, 07:15:46 »
Tuulilasin pyyykijän moottori paljastaa uudemmaksi...
144-70

Paikalla Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6355
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: 142 GTIC
« Vastaus #43 : 05.07.2014, 09:14:52 »
Tuulilasin pyyykijän moottori paljastaa uudemmaksi...

Kuten myös konehuoneessa oleva, rintapellistä runkopalkkiin menevä peltivahvike on eri muotoinen ;)

Poissa Pecan

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 135
  • www.vrcf.fi
Vs: 142 GTIC
« Vastaus #44 : 05.07.2014, 10:13:14 »
Kuten myös konehuoneessa oleva, rintapellistä runkopalkkiin menevä peltivahvike on eri muotoinen ;)

Arvelin että nämä eivät haittaa museokatsastusta, mutta kukaan ei huomannut tuota c-pilarin merkkiä, tai mikä listanpätkä onkaan. Itse huomasin vasta maalauksen jälkeen, että eihän semmoista kuuluisi olla -72 mallissa.  ;)
142 GTIC -72, 164 -72, 244 TIC -84, 245 TIC -85, 740 TIC -87, 740 TIC -88

 

Samppasport  Futurez