1
Mekaaninen moottorin viritys / Vs: Wiseco männän tappi.
« Uusin viesti kirjoittanut Rapala240 tänään kello 09:57:10 »poraa siihe veivii reikä ylähelalle ni saa jottai voiteluu ja jos öljy sumut ni sille puolelle
+1 tälle
poraa siihe veivii reikä ylähelalle ni saa jottai voiteluu ja jos öljy sumut ni sille puolelle
mikäänhän ei estä tekemästä topiccia jossa kertoo sen salat, siitä hyötyisi iso joukko harrastajia
.poraa siihe veivii reikä ylähelalle ni saa jottai voiteluu ja jos öljy sumut ni sille puolelle
Joo ,eli motti auki ja taas yksi veivin ylä hela romuna .Mikäköhän näitäkin oikeen vaivaa tapit tuntus olevan kunnossa .Katos melkein vuoden ollu nipussa kilsoja tullu varmaan alle tuhat.
mikäänhän ei estä tekemästä topiccia jossa kertoo sen salat, siitä hyötyisi iso joukko harrastajiaJeps.
Juniorit vaihtaneet molemmat bensapumput.Volvo bensa 240 1987 B200 kone.Jos tankin sisällä oleva pumppu on vaihdettu on koho/anturipaketti täytynyt käyttää pois ja kohon saa helposti taitettua solmuun varsinkin jos tankkia ei olla käytetty pois. Reikä lattiassa on ahdas ettei anturi paketti tahdo mahtua helposti tankin sisään. Johtojen tarkistus ensimäisenä. Anturi pakettia saa pumpulla ja ilman ja hinnat on alta 30 yli 250e riippuen paikasta mistä ostaa..saa todella monesta paikasta.
Ilmeisesti koho ei pelaa kun bensamittari ei toimi, miten korjataan ja mistä varaosat?
Toinen kysymys: kumpikin pumppu toimii ja rele muttei kone saa bensaa?
Vaihtavat jonkun suodattimen??
Help needed kun etänä seurailen, jollei kuntoon pitää hakea peräkärryllä
Toimeliaita poikia auton kimpussa…..tunnustusta.
mikäänhän ei estä tekemästä topiccia jossa kertoo sen salat, siitä hyötyisi iso joukko harrastajia