Futurez  Kulkukoira

Virikaasarit, tuplakaasarit vaakaimut, pystyimut hyötyä vai ei.

  • 342 Vastauksia
  • 172603 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Zebe

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2206
    • Lisää kuvia laitteista instagramista.
Eiköhän sen sytkän saa ihan normaali kärjettömälläkin ihan kohilleen.. Ja ajatuksena olis siksi nuo että kaasarit ja kone löytyy jo, imusarjan kun tekisi niin olisi valmis paketti..
« Viimeksi muokattu: 26.10.2013, 15:17:34 kirjoittanut Zebe »
Amazon 122Sport 4d '67 2009->, 740GL '91 2018->, PV544 Sport  '64 2017->

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi
Kyllähän se sytkä jakajalla on aina enemmän tai vähemmän kompromissi. Säädettävällä, kun saa joka alueelle kohdalleen. No mutta ei ne tuplat silti taida fiksu ratkaisu olla. Varmaan kun mennään yli 150hp voi olla jo viisasta.

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Eiköhän sen sytkän saa ihan normaali kärjettömälläkin ihan kohilleen.. Ja ajatuksena olis siksi nuo että kaasarit ja kone löytyy jo, imusarjan kun tekisi niin olisi valmis paketti..
Kiinni vaan. Hommaa laajakaistalambda ja kassillinen suuttimia.
Alapäässä seoksenmuodostus huononee, mutta yläpäästä voi saada vähän lisätehoa.

Muoks: Kulutus tosiaan lisääntyy, mutta jos ne saa kunnolla säätöihin, niin tuskin tulee konkurssia.
« Viimeksi muokattu: 26.10.2013, 15:29:59 kirjoittanut järviin »

Poissa volle

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 59
  • www.vrcf.fi
samaa mieltä että kiinni vaan jos kerran valmiina löytyy. vielä jos vähän paremman nokan nakkaat sinne vaikka d niin vielä parempi. joka paikkaan ne nuita mekaruikkijoita ovat aina työntämässa  :D

Poissa miikel

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1017
  • www.vrcf.fi
Toki varmasti saa muutaman hevosen lisää nuilla, kun säätää kunnolla. Jos perus, että heitetään kiinni ja annetaan säätöjen olla sinnepäin niin teho tulee vain laskemaan ja kulutus nousemaan. Alhaalla voi tosiaan seostus olla hieman huonompi. Luin vain kun sama kaveri kyseli miten vääntöä lisää, niin tämä tuskin on oikea vaihtoehto. Taitaa enemmänkin olla huipputehon kannalta parempi vaihtoehto ylärekisteriin.

Poissa Zebe

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2206
    • Lisää kuvia laitteista instagramista.
Kyseiset kaasarit tällä hetkellä Amazonissa kiinni.. Kyllä mä käyttäisin Esatechillä nuo säädättämässä.. Ei maksa kun sen 70euroa että on sytkä ja kaasarit säädöissä.. Tuskimpa siinä yli tuntia menee kun ei Amazonin nykysessäkään koneessa mennyt.. ::) Eikä tuo kulutus varmaan hirveästi nouse Amazonin nykysestä kulutuksesta..
Amazon 122Sport 4d '67 2009->, 740GL '91 2018->, PV544 Sport  '64 2017->

Poissa retox

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 424
Mikä kaasari valinnaksi kun nuo tupla solexit lähtevät mäkeen kun ei imusarjaa löydy?
Eli tehotavote on yli 150hv. Tuplakaasarit ei nytten tule käymään, eli saako esim weberin pystykaasarilla sitä yli 150hv:ta?
Toisin sanoen riittääkö esim weberin dgv 32/36? netissähän lukee että tuolle kaasuttimelle sen 130hv on se raja?
Kaasutin ehdotuksia otetaan vastaan ja jos asiallisia vastauksia sitten..
Kiitokset.
Eise ole hullu joka pyytää, vaan pylly joka huutaa!
Volvo 240 b230f
Vikakoodin lukua joensuussa autocomilla

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Mikä kaasari valinnaksi kun nuo tupla solexit lähtevät mäkeen kun ei imusarjaa löydy?
Eli tehotavote on yli 150hv. Tuplakaasarit ei nytten tule käymään, eli saako esim weberin pystykaasarilla sitä yli 150hv:ta?
Toisin sanoen riittääkö esim weberin dgv 32/36? netissähän lukee että tuolle kaasuttimelle sen 130hv on se raja?
Kaasutin ehdotuksia otetaan vastaan ja jos asiallisia vastauksia sitten..
Kiitokset.
Netissä, eli Freetechnicsin sivulla? Noh, DGV:llä on mitattu 2,5L vinokoneesta 150hp...
Jäitä housuun!

Poissa exclusive

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1009
  • www.vrcf.fi
Mikä kaasari valinnaksi kun nuo tupla solexit lähtevät mäkeen kun ei imusarjaa löydy?
Eli tehotavote on yli 150hv. Tuplakaasarit ei nytten tule käymään, eli saako esim weberin pystykaasarilla sitä yli 150hv:ta?
Toisin sanoen riittääkö esim weberin dgv 32/36? netissähän lukee että tuolle kaasuttimelle sen 130hv on se raja?
Kaasutin ehdotuksia otetaan vastaan ja jos asiallisia vastauksia sitten..
Kiitokset.
riittäiskö pitemmälle se 38/38 weberi?? Tai sitte laittaa yhen 40mm vaakan..tollasella kaveri on ottanu vinokoneesta 160hp.
Volvo 940 -94 2.4 TDic -käyttöauto- /// Volvo 240 -83 -projekti- ///  Nissan micra b19+m45 -jm- /// volvo 360 b200+m47 -jm- /// opel corsa 2.0 16V -jm-

Poissa Panu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 81
  • www.vrcf.fi
riittäiskö pitemmälle se 38/38 weberi?? Tai sitte laittaa yhen 40mm vaakan..tollasella kaveri on ottanu vinokoneesta 160hp.

millainen imusarja, kammio?

Poissa Zebe

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2206
    • Lisää kuvia laitteista instagramista.
Mikä kaasari valinnaksi kun nuo tupla solexit lähtevät mäkeen kun ei imusarjaa löydy?
Eli tehotavote on yli 150hv. Tuplakaasarit ei nytten tule käymään, eli saako esim weberin pystykaasarilla sitä yli 150hv:ta?
Toisin sanoen riittääkö esim weberin dgv 32/36? netissähän lukee että tuolle kaasuttimelle sen 130hv on se raja?
Kaasutin ehdotuksia otetaan vastaan ja jos asiallisia vastauksia sitten..
Kiitokset.

Freetechnicsiltä ainakin saa vaakaimuille imusarjaa uusina, käytettynäkin voi löytyä jos soittaa sinne ja kysyy..

E: näyttäisi olevan parit erikuntoiset parit myynnissä käytettynäkin tuolla sivulla..
« Viimeksi muokattu: 11.05.2014, 21:51:27 kirjoittanut Zebe »
Amazon 122Sport 4d '67 2009->, 740GL '91 2018->, PV544 Sport  '64 2017->

Poissa exclusive

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1009
  • www.vrcf.fi
millainen imusarja, kammio?
imusarja on se volvon orkkis missä on se öljyttävä kaasari..siihen oli kaveri hitsannu vaakaimun laipan ja hiukan muotoillu kanavia
Volvo 940 -94 2.4 TDic -käyttöauto- /// Volvo 240 -83 -projekti- ///  Nissan micra b19+m45 -jm- /// volvo 360 b200+m47 -jm- /// opel corsa 2.0 16V -jm-

Poissa retox

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 424
Freetechnicsiltä ainakin saa vaakaimuille imusarjaa uusina, käytettynäkin voi löytyä jos soittaa sinne ja kysyy..

E: näyttäisi olevan parit erikuntoiset parit myynnissä käytettynäkin tuolla sivulla..
Niimpä näyttää, ei puhelimella selatessa huomannu.. Pitää soittaa ja varmistaa että käyvätkö b230 ja solexien väliin..
Vaikka tuntuu turhalta säätää noita vanhoja solexeja   ::)
Eise ole hullu joka pyytää, vaan pylly joka huutaa!
Volvo 240 b230f
Vikakoodin lukua joensuussa autocomilla

Poissa exclusive

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1009
  • www.vrcf.fi
Pitäs noita muistaakseni löytyä ainakin freetechnicsiltä..
mun mielestä melko turhaan ostaa noita pää-ja lisäilmoja..itte porailin isommaks noita ja sitte ku oli liian iso suutin ni tinalla umpeen ja uus reikä. Noita poranteriä saa ainakin 1,5-2.0mm välistä kympin välein. Noi suuttimet maksaa uutena muistaakseni 9€ luokkaa.
Volvo 940 -94 2.4 TDic -käyttöauto- /// Volvo 240 -83 -projekti- ///  Nissan micra b19+m45 -jm- /// volvo 360 b200+m47 -jm- /// opel corsa 2.0 16V -jm-

Poissa hapla

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 79
  • www.vrcf.fi
mun mielestä melko turhaan ostaa noita pää-ja lisäilmoja..itte porailin isommaks noita ja sitte ku oli liian iso suutin ni tinalla umpeen ja uus reikä. Noita poranteriä saa ainakin 1,5-2.0mm välistä kympin välein. Noi suuttimet maksaa uutena muistaakseni 9€ luokkaa.

Nuita teriä ostettu vuonna kivi je keppi kellosepältä 0,4-2,0mm kympinvälein
745 n1 paku 945 Classic 944Ft  245td  745Ft. 745Et + 13 varaosa Volvoa ja 4motion vaggilainen

 

Autoracing  KL-varaosat