Eipä tullut jarruletkuja vielä saatua aikaiseksi, mutta tässä heräsi nyt pientä pohdintaa parista alkuperäisestä järjestelmästä, nimittäin EVAP ja alipainepumppu.
Ajatuksenahan olisi molemmat poistaa, EVAP:lla ei ole mitään tarvetta enkä nyt äkkiseltään keksi mikä sen poistamisessa tulisikaan esteeksi, muutama letkulähtö täytyy vain tulpata?
Alipainepumppu sen sijaan mietittyttää vähän enemmän. Jarrutehostimelta se tulpataan joka tapauksessa, en ole ikinä oppinut ajamaan kilpa-autolla tehostetuilla jarruilla...
Mutta sehän menee myös imusarjaan, sekä ennen että jälkeen kaasuläpän. Jos nyt oikein ymmärsin, niin kaasuläpän jälkeinen on vain EVAP:ia varten, mutta onko tuossa ennen kaasuläppää erityiselle alipaineelle tarvetta?