Proturbo  Autodiagnoosi

Volvo S60

  • 1 Vastauksia
  • 1643 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa petri12

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 7
  • www.vrcf.fi
Volvo S60
« : 08.11.2016, 20:21:10 »
vm 2002 volvo s60 2.4t automaatti myytävänä, leimaa taisi olla helmikuuhun jätän ilmoituksen tänne kaverin puolesta mutta soitot minulle koska hän ei autoista ymmärrä yhtään mitään. tänä aamuna oli lähtenyt viemään tyttöystävää töihin ja ruennut varottaan ettei öljynpaineita, mutta oli ajanut tää valo päällä kuitenkin varmaan 20 minuuttia. lähti kotoa uudestaan valo sammui mutta sammui autokin, mutta lähti taas käyntiin kuulemma, oli kaverin korjaamon nurkilla niin sanoin et käyppä siellä niin kaksi kertaa huuhdeltu moottori mutta mitälie alumiini silppua tullut aina öljykannu täyteen, edelliset öljyt oli kuulemma vaihdettu 30 tkm sitten tai yli vuosi? eli suhteellisen paskoilla öljyillä ajettu ja kauan!! eli moottori nyt huuhdeltu ja laitettu uudet öljyt ja ajettu auto tallista ulos. paljon hyvää osaa mutta moottori varmaan on entinen tai ei ainakaan kovin terve. autolla ajettu 360tkm, laatikko vaihtaa nätisti, kaikki toimii. tästä hyvä aihio jos jollain nurkissa on 2.4t moottori, tai muuten vaan osiksi. myö ei tälle tehä mitään. felke tarjosi tänään autosta 500euroa mutta mun mielestä se ei vielä riitä, taitaa noi vaihdelaatikotkin olla aika hinnoissaan ehjät. alumiinivanteilla kaikinpuolin siisti peli, laitan kuvia huomenna kun saan auton tohon mun pihaan.

Tiedustelut numeroon 044 930 7043 / petri / jyväskylä

Poissa petri12

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 7
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo S60
« Vastaus #1 : 08.11.2016, 20:44:54 »
JA YHTEYDENOTOT VAIN PUHELIMITSE 06.00 - 00.00 !!!!!

 

Autoracing  KL-varaosat