Autoracing  KL-varaosat

Kuka olet?

  • 634 Vastauksia
  • 289008 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sawo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1119
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #270 : 04.03.2011, 12:38:37 »
Terveppä terve.

Sama Sawo kuin parissa muussakin paikassa, nimi ois Aatu ja Iisalmessa tulee asusteltua. Ikääkin on vasta 16v, tai hetkosen päästä huimat 17vee :D Ja opiskelen ensimmäistä vuotta ajoneuvoasentajaksi. Volvoilut alko tuossa vuos sitten talvella, kun isän työpaikalta löytyi myynnistä tuommoinen 760 Volle.
Ja ihan vaan btw enempi tulee ehkä vaan lueskeltua tätä(kin) foorumia, kuin kommentoitua/tarinoitua  :)

Poissa Paul t4

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2899
  • Valtra Racing Club Finland
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #271 : 04.03.2011, 13:07:26 »
Uusille naamoille vaan et tervetuloa foorumille :hg: :)
"My hovercraft is full of eels"
 XC70 D5 AWD A - 04 (2:en hengen paku)
ex S40 T4 - 98
ex 240 2.3 GL a - 86

Poissa rallivatanen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 101
  • volvolla vainiot viljaviksi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #272 : 04.03.2011, 13:30:42 »
landian puolellakin viihtynyt sama "rallivatanen" Rovaniemeltä.Hinausautolla ajellaan ja välillä omilla volvoilla.
Volvo 745 2.3turbo -88 (myyty)
Volvo 855 2.5TDI -96 varaosina
Volvo 745 (b200e) varaosina

Poissa obeesi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 105
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #273 : 04.03.2011, 14:48:58 »
Enpä olisi ikinä uskonut kirjoittavani Volvo-aiheiselle foorumille tai ajavani Volvolla. Mitä tapahtu?

Nyt on pihassa V70 2.4T tomaatti, ja voisin melkein sanoa olevani ihastunut S* . Pääasissa auto hankittiin paremmalle puoliskolle lapsien kuskaamiseen. Harvaan autoon mahtuu kolmea turvaistuinta takapenkille vierekkäin.. tosin kaksi tulevaa takapenkkiläistä on vielä äidin masussa.

Eli Tuusulassa asutaan ja ikää on kertynyt mittariin 36v.
iOS 8.3

Poissa TapioR

  • Aamun virkuhko
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1956
  • S60 T6 AWD -11
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #274 : 04.03.2011, 14:56:41 »
Enpä olisi ikinä uskonut kirjoittavani Volvo-aiheiselle foorumille tai ajavani Volvolla. Mitä tapahtu?

Nyt on pihassa V70 2.4T tomaatti, ja voisin melkein sanoa olevani ihastunut S* . Pääasissa auto hankittiin paremmalle puoliskolle lapsien kuskaamiseen. Harvaan autoon mahtuu kolmea turvaistuinta takapenkille vierekkäin.. tosin kaksi tulevaa takapenkkiläistä on vielä äidin masussa.

Eli Tuusulassa asutaan ja ikää on kertynyt mittariin 36v.
Tervetuloa  ;)

Ps. Olet saanut hyvälaatuisen Volvotaudin.  :D
460 1.7 SE -92 ->S40 1.8 -96 ->S40 2.0T -03  ->S60 2.4 T5 -07 ->S60 3.0 T6 A AWD Summum -11 , Honda Goldwing 1500 -90 Kemi

Poissa Jortsi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 631
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #275 : 06.03.2011, 19:41:07 »
Esittäydytääs vähän ennen muualle kirjoittelua  :hello:  Elikkä oon parikymppinen Rovaniemeläistynyt opiskelija. Kulkupelinä vuoden -99 V70 10v, tarttee farmarin ku on koira ja sattu sopivaan hintaan... Volvoilu on isin vika (tai ansiota?)! Kesäkulkineena myös prätkä, CBR 600F.
Vikakoodien lukua Roi-Oulu maastossa!

Showroom

Poissa Quality

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 100
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #276 : 08.10.2011, 08:14:05 »

Kohta kuuskymppinen äijä Hgistä. Yli 30 vuotta tuhraantunut vagien kanssa, Audista XC60een siirtymässä. Toivottavasti löytyy nickille katetta myös jatkossa ;). Nelostien eteläpää Heinolan korkeudelle asti urautunut viikonloppujen mökkireissaamisesta.

Pitääpä pistää vipinää XC60-keskusteluun ;).
A4 1.8 T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum autom.

Poissa Stonehenge

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 159
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #277 : 08.10.2011, 20:50:05 »
Kohta kuuskymppinen äijä Hgistä. Yli 30 vuotta tuhraantunut vagien kanssa, Audista XC60een siirtymässä. Toivottavasti löytyy nickille katetta myös jatkossa ;). Nelostien eteläpää Heinolan korkeudelle asti urautunut viikonloppujen mökkireissaamisesta.

Pitääpä pistää vipinää XC60-keskusteluun ;).

Tere tulemasta.
Hienoa että kypsään ikään kerinneetkin tulevat hämmentämään meidän pojan jolppien keskusteluita foorumille  :)

Poissa Ambasador

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 95
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #278 : 08.10.2011, 22:36:21 »
Tähän topiciin saat kirjoittaa vapaanlaisen ja pienimuotoisen esittelyn itsestäsi.

Minä voisin aloittaa...

Olen Laura aka Touho-Tiina aka T-T Pohjois-Karjalasta, Joensuusta. Opiskelen toista vuotta PKAMK:ssa IT-tradenomiksi. Olen myös valmis datanomi vuodelta '08.
Kiinnostuksenani mm. ovat autoihin liittyvät asiat, IT, matkailu, egyptologia, muoti ja ulkonäkö -asiat.  Volvolandiassa olen ollut vuosia mukana, ja vaikken ajakaan Volvolla enää, on landia kuitenkin vienyt aivan mennessään. Kaikki, mitä tänne tyrkkään, ei ole vakavalla naamalla kirjoitettu, eikä millään muotoa loukkaus muita kohtaan, jos jollekin tulee sellainen olo - ihan näin yleisellä tasolla mainittuna. Kysy lisää, jos kiinnostaa. En minä pure. No, ainakaan kovaa.

Ainiin, ja tuleehan aika paljon vietettyä aikaa myös maaseudun rauhassa, Vuonislahdella.

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Lueskelin vanhaa juttua, onkos "simpauttaja" tuttuja, satuttiin kerran samaan junaan, naukkaili viskiä matkalla ja kadotti baskerinsa johonkin ennen Riihimäkeä johon sitten jäi junasta.
Itse olen lähemmin tutustunut Volvoihin  yli kolmekymmentä vuotta sitten, pitkästi yki kaksikymmentä vuotta jopa "erittäin" aktiivisesti.

Poissa T-T

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1431
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #279 : 08.10.2011, 22:53:44 »
Lueskelin vanhaa juttua, onkos "simpauttaja" tuttuja, satuttiin kerran samaan junaan, naukkaili viskiä matkalla ja kadotti baskerinsa johonkin ennen Riihimäkeä johon sitten jäi junasta.
Itse olen lähemmin tutustunut Volvoihin  yli kolmekymmentä vuotta sitten, pitkästi yki kaksikymmentä vuotta jopa "erittäin" aktiivisesti.
Kyllähän "Simpauttaja" tuttu näky on näillä seuduilla, tai lähinnä Joensuu - Lieksa -seutuvilla. Markku Pölöstä taitaa näkyä useammin.

Hmm, samalla pitää muokkailla tuota omaa esittelyä, päivittelyä siis.
Tähän topiciin saat kirjoittaa vapaanlaisen ja pienimuotoisen esittelyn itsestäsi.

Minä voisin aloittaa...

Olen Laura aka Touho-Tiina aka T-T Keski-Karjalan seudulta tätä nykyään, eli Joensuu vaihtui maalaismaisemiin tänne Rääkkylään. Opiskelen kolmatta vuotta PKAMK:ssa IT-tradenomiksi (aloitusvuosi syksy 2009, valmistumisvuosi kevät 2012). Olen myös valmis datanomi vuodelta '08.
Kiinnostuksenani mm. ovat autoihin liittyvät asiat, IT, matkailu, egyptologia, muoti ja ulkonäkö -asiat. Kaikki, mitä tänne tyrkkään, ei ole vakavalla naamalla kirjoitettu, eikä millään muotoa loukkaus muita kohtaan, jos jollekin tulee sellainen olo - ihan näin yleisellä tasolla mainittuna. Perheeseen kuuluu muuten neljä veljeä (perheineen) ja vanhemmat.

Ainiin, ja tuleehan aika paljon vietettyä aikaa myös maaseudun rauhassa, Vuonislahdella (nykyään ei yhtään, kun on sijainti vaihtunut toiseen suuntaan.)
« Viimeksi muokattu: 09.10.2011, 10:29:09 kirjoittanut T-T »
Volvo V60 D4 AWD Summum '14

Poissa ZuluR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 583
  • Suomen Yhteyshenkilö NordicR.com
    • http://v-tuning.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #280 : 08.10.2011, 23:27:48 »
Jaahas.. Elikkä minä.

ZuluR.
Kolmekymppinen it-insinööri joka asustelee vaassa sitten 01->!

Vrcf ja "landia" aktiivisuus ollut minun osaltta perinteisesti aika vähäistä kun pääfoorumi jossa olen kirjoitellut on NordicR.com

Toimin myös Suomen yhteyshenkilöna kyseiselle foorumille.
Jossa olen ollut aktiivijäsen/moderaattori ym sitten 2006.

Mulle lähellä sydäntä on erityisesti R volvot...
En osaa sitä selittää mutta näin vain on :D

2011 alussa laitoin oman ärrän koneen uuteen uskoon jolloin myös aloitin aktiivisemmin kirjoittelemana täälläkin...

koska Ärrissä on vitostinakoneita niin mun tietotaito ja tuntemus pyörii pitkälti niitten ympärillä.

Mitäs muuta.
Mukana V-tuning talliporukassa johon kuuluiu myös Don Jaagou.
Suurilta osin itseoppinut seruaamalla muita ja lukemalla. Eli ne ole mitää autonruuvauskoulua käynnyt.
Ja 2006 osasin jo tulpat ja öljyt vaihtaa.
Mutta lukemalla ja kyselemällä oppii vaikka mitä... olen siitä ehkä todiste kun pitkälti foorumien ja hyvien kavereiden avulla on konetta avannu, kasannu ja jopa saannu toimimaa :D
Tällöin myös oppii parhaiten mun mielestä... Kun oikeiden kavereiden kanssa ihmetellän ja rakennetaan.

Ja mun periaate on aina ruuvatessa ollu ottaa paljon kuvia ja sitten julkaista ne ohjeiden keraa nettiin jotta muilla voisi olla niistä hyötyä eikä tarvitisisi tehdä/oppia kaikki "Pitkän kaavan mukaan".


Autoni "Punainen kuolema" löytyy projektiosiossa.

Poissa juse D5

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 231
  • V70N D5 -03
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #281 : 08.10.2011, 23:33:02 »
Uskallan sanova jotta oon porukan vanhin ja tästä Etelä-Savon alueelta, sekä koittanu täällä jotennii pyöriä kun tuo karjalais veri on niin vilkasta meinaan isän suku on Jääskestä ja ilmeisesti alkuisä tullu jostain idän puolelta. :hello: Niin ja voi hyvät jyssäykset meinas unohtua ohan mulla kolme hienoa aikuista lasta ja vanhimmalla kolme lasta joten kolominkertainen pappa. 8) -H-
« Viimeksi muokattu: 08.10.2011, 23:35:57 kirjoittanut juse D5 »

Poissa lassii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1289
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #282 : 11.10.2011, 23:27:55 »
Uskallan sanova jotta oon porukan vanhin ja tästä Etelä-Savon alueelta, sekä koittanu täällä jotennii pyöriä kun tuo karjalais veri on niin vilkasta meinaan isän suku on Jääskestä ja ilmeisesti alkuisä tullu jostain idän puolelta. :hello: Niin ja voi hyvät jyssäykset meinas unohtua ohan mulla kolme hienoa aikuista lasta ja vanhimmalla kolme lasta joten kolominkertainen pappa. 8) -H-

Hienoo et tänne eksyy vanhempaakin väkee. Ja onnee papalle tietenkin  :)
V70 TDI

Poissa TMOS

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 682
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #283 : 11.10.2011, 23:58:14 »
Terve vaan!

Samalla Tmos nimellä landiasta, oikea nimi on Tuomas. Paljasjalkainen tamperelainen, ja opiskelen kolmatta vuotta konepuolen tuotekehitysinsinööriksi. Joskus nuorempana harrastin mikroautoja, sekä karatea hieman pidempäänkin. Nyt alkaa olla taas kipinä syttymässä mikroautoihin...  8) Kaikki pärisevä muutenkin aina ollut lähellä sydäntä. Volvoja ollut perheessä ja suvussa aina ja nyt tuo oma C70 on itsellä kolmatta vuotta (vaikka ensimmäinen auto olikin Golfi...  ::)). Ja eiköhän se seuraavakin auto ole Volvo (S60R haaveena :P).

Kysymällä lisää...   ;D

C70 T5 Showroom
S80 TDi (Isän), C30 T5 (Äidin)
Vikakoodien lukua, Tampere.

Poissa juse D5

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 231
  • V70N D5 -03
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #284 : 12.10.2011, 15:38:44 »
Hienoo et tänne eksyy vanhempaakin väkee. Ja onnee papalle tietenkin  :)
Kiitos ja kumarrus (varovainen) ettei vaan horjaha kärsälleen. ;D -H-

 

RallyBaron  Samppasport