Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 200 => Aiheen aloitti: temle - 25.02.2017, 09:06:48
-
Alustan pulttien momentit muuta kuin että on kiinni mistä löytyis.
Otsikkoa muokattu.
Lankku
-
Alustan pulttien momentit muuta kuin että on kiinni mistä löytyis.
Otsikkoa muokattu.
Lankku
Mitähän pultteja alustassa olet kiristimässä? En ole ainakaan ikinä törmänny mihinkään kiristysmomentteihin alustassa. Laita niin että pysyy muttei katkee.
-
Takapää:
Reaktiotangot: kori 85nm, akseli 85nm
Panhard: kori 85nm, akseli 60nm
Tukivarsi: kori 115nm, akseli 115nm
Jousen pidätinlautanen 45nm
Iskari 85nm (ylä- ja alapäät)
Etupää:
Tukivarren takapää 55nm
Kiinnityshärdelli 40nm
Tukivarren etupää 75nm
Alapallo tukivarteen 115nm
Alapallo kiinnityslevyyn 60nm
Kiinnityslevy etutolppaan 23nm
Raidetangonpää tolppaan 60nm
Etuiskarin yläpää koriin 20nm
-
Merimies on erimies , näköjään myös kalamies kun vastasi asiallisesti kysymykseeni .kiitos kalamies ..
-
Millanen mitta kallistuksen vakaajan tukitangon yläpäille? On aina laittanu kiinni perstuntumalta ja silleen että molemmat puolet samaan mittaan mutta mikäs olis oikeesti se lautasten välinen mitta?
-
suora lainaus viheriästä kirjasta:
"Tighten until distance between washers is 1.7" (42 mm)."