Proturbo  Autodiagnoosi

V70 T5 konehuoneen läpiviennit vm. 1997

  • 17 Vastauksia
  • 8100 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hiltsu

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2369
  • Volvo V70 2.5TDI 1999
Vs: V70 T5 konehuoneen läpiviennit vm. 1997
« Vastaus #15 : 10.09.2011, 01:13:24 »
Joko sait johdon paikalleen?

Itse aukasin sulakekotelon kehykset 4kpl 25torx ruuveja. Kuskin jalkatilasta muovi pois, tais olla yks 25torx ja kaapelin saa pudottaa sulakepoksin takaa lattialle. Vingulla tein kolon sitten moottorin puolelle, jotta sai johon nätisti menemään. Minulla meni silloin 50neliön kaapeli sitä kautta.

heartagramm

  • Vieras
Vs: V70 T5 konehuoneen läpiviennit vm. 1997
« Vastaus #16 : 10.09.2011, 01:17:24 »
Joko sait johdon paikalleen?

Itse aukasin sulakekotelon kehykset 4kpl 25torx ruuveja. Kuskin jalkatilasta muovi pois, tais olla yks 25torx ja kaapelin saa pudottaa sulakepoksin takaa lattialle. Vingulla tein kolon sitten moottorin puolelle, jotta sai johon nätisti menemään. Minulla meni silloin 50neliön kaapeli sitä kautta.

Kyllä vain, kaapeli on paikallaan. 30 mm kaapeli oli tuo omani. Joskus kunhan tarvitsee laitteistopäivityksen yhteydessä niin vaihtaa järeämmät.

Poissa ulostulo

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 4
  • www.vrcf.fi
Vs: V70 T5 konehuoneen läpiviennit vm. 1997
« Vastaus #17 : 02.11.2011, 23:25:07 »
jos kyseessä on automaatti, läpivienti löytyy kuskinpuolelta jalkatilasta. sisältä katsottuna jarrupolkimen vasemmalta puolen löytyy metallilätkä joka on kahdella mutterilla kiinni. nämä mutterit löysäämällä lätkän saa työnnettyä konehuoneen puolelle, koska tässä lätkässä itsessään on pultit hitsattuna kiinni. nyt tähän irtonaiseen läpyskään on hyvä porata reikä ja laittaa läpivientikumi. paikalleen laitto on sitten vähän kinkkisempi homma....
raha ei tee onnelliseksi, mutta mieluummin itken volvossa

 

Samppasport  Futurez