Olen yrittäny selailla tätä läpi mutta pahoittelen jos tulee uusinta kysymys..
Kyse on 960 (965) -95 2,5l ja tarkoituksena saada normaalit iskarit taakse nivojen tilalle, koska vasemmanpuoleinen sanonut sopimuksen irti...
Joten miten saisi rakenneltua 960 farkun perästä samalla hieman jäykemmän? Kysessä siis tuo "facelift" malli -95 joten takana on vain poikittainen lehtijousi ei kierrejousia ollenkaan.
Auton pohjassa on kierrejousen yläpään paikka mutta uudemman korin myötä tuli multilink"mkII" joka eroaa vanhemmasta joissain määrin. Olisiko mahdollista etsiä jostain vanhemman multilinkin tukivarsi mihin tulee iskarin alapää ja jousi, ja vaihtaa se tuohon uudempaan alustaan? Tällöin saisi laitettu farkun kuormajouset sen löysän lehtijousen lisäksi?
Olen lueskellut että jos ostaa siniseltä sen EI nivomat lehtijousen ja kiinnittää normaalit iskarit, niin perä jää melko löysäksi? Olisiko jollain takomolla mahiksia tehdä sitä lehtijousta vielä vähän paksummasta materiaalista, kenelläkään kokemuksia?