Noihin tehotavoitteisiin riittää vielä b6254 lohko (960 2.5L), nokat kannattaa ottaa 204hv b6304 koneesta. Kampiakselin voi ottaa myös b6304:sta ja käyttää T5/T6 mäntien kanssa jos haluaa myös bensalla ajella.
Jos viinalla tarkoitus ajaa niin ainakin 400hv/500Nm tehoilla/väännöillä oli b6254 vaparimännät vielä OK. Turbojen männät ainakin huhupuheiden mukaan kestävämpiä, mutta ei itsellä varmaa tietoa tästä kun en ole noita käsissäni tai omassa moottorissa pyöritellyt.
Vakiota vahvemmat kanget taitaa olla pakolliset yli 350hv tehoille.
Lohkoon voi ja varmaankin kannattaa myös laittaa pyttyjen väliseen vesiuraan shimmit tukemaan lohkoa.
Varsinaisista T6:sista ei ole itsellä kokemusta mutta 81mm porauksella olevat varmaankin parhaita vaihtoehtoja niissäkin.
Siinäpä muutama asia mitä tuli äkkiseltään mieleen.