Autoracing  KL-varaosat

Äänestys

Tuleeko tämä auto saamaan leiman ja mahdollisesti kestämäänkin nipussa?

Tulee.
30 (62.5%)
Ei tule.
6 (12.5%)
Täys paska, leviää jo ennen leimausyritystä.
12 (25%)

Äänestäjiä yhteensä: 45

Äänestys päättynyt: 21.06.2013, 00:46:21

Vs: 855 2.0 T-5 "Perhewagon"

  • 933 Vastauksia
  • 262259 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #75 : 11.10.2011, 13:11:05 »
Jos tuollaisen sarjan jostain tilaa, niin tuohon kannattaa kiinnittää huomiota että onko flatback vai superback.
Joo tuossa tilatessa piti ilmoittaa jos haluaa superbackinä, muuten tulee oletuksena tuo sarja aina flatbackkinä. Kaverille piti superback tilata.

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #76 : 11.10.2011, 17:58:57 »
Joo tuossa tilatessa piti ilmoittaa jos haluaa superbackinä, muuten tulee oletuksena tuo sarja aina flatbackkinä. Kaverille piti superback tilata.

Mikäs näiden ero on?
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #77 : 11.10.2011, 20:14:39 »
Mikäs näiden ero on?
Flatback compressor wheels:
TD04-9B
TD04-11B
TD04-13C
TD04-11G
TD04-12T
TD04-13G
TD04-15G

Superback compressor wheels:
TD04-13T-4
TD04-13T-6
TD04-14T
TD04-15T
TD04-16T
TD04-18T
TD04-19T

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #78 : 17.10.2011, 15:32:01 »
Se olis auto nyt kunnossa Laulajalla..

Kansi koeponnistettiin ja plaanattiin suoraksi, jakopää + termari ja vesipumppu uusiksi.. 1460€ maksoi kaikkineen. Vesipumpusta oli siivet irti kokonaan, että kumma juttu ku lämmöt nousi..

Ainut ongelma on vaan se, että tällä hetkellä taloudellinen tilanne on niin huono, etten pysty sitä hakemaan..
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa skebazu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1178
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #79 : 17.10.2011, 19:32:47 »
Se olis auto nyt kunnossa Laulajalla..

Kansi koeponnistettiin ja plaanattiin suoraksi, jakopää + termari ja vesipumppu uusiksi.. 1460€ maksoi kaikkineen. Vesipumpusta oli siivet irti kokonaan, että kumma juttu ku lämmöt nousi..

Ainut ongelma on vaan se, että tällä hetkellä taloudellinen tilanne on niin huono, etten pysty sitä hakemaan..

noni, tulipas nopeasti valmiiksi uudessa paikassa. mutta hyi helvetti ku kalliiksi tuli. eikö olisi ite kannattanut tarkistaa perus asiat termari ja vesipumppu ?

oliko se kansi edes plaanauksen tarpeessa lopulta ?

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" nipussa, muttei ajossa..
« Vastaus #80 : 17.10.2011, 19:49:35 »
noni, tulipas nopeasti valmiiksi uudessa paikassa. mutta hyi helvetti ku kalliiksi tuli. eikö olisi ite kannattanut tarkistaa perus asiat termari ja vesipumppu ?

oliko se kansi edes plaanauksen tarpeessa lopulta ?

Kyl sielä kannessa oli kieroutta ollu.. Plaanauksen määrää en tiiä..

Sen mitä me molemmat tiietään, on se, että mikä on sitä parasta viisautta.. Nopeaa toimintaa Laulajalla, ei voi kuin hattua nostaa, mutta mun mielestä tuo 1400€ on aika paljo kannen plaanauksesta ja jakopään rempasta..

Haetaan pois sitte kun pystyy..

Että sinne vaan Laihialle bongailemaan komeaa Volvoa korjaamon pihaan, saattaa olla, että on sielä hetken.. ::)
« Viimeksi muokattu: 17.10.2011, 20:09:42 kirjoittanut Tonskulii »
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Tonto

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 211
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" nipussa, muttei ajossa..
« Vastaus #81 : 18.10.2011, 12:52:03 »
Mistä ihmeestä tuo hinta tulee? Plaanaus maksaa täällä päin 40e ja koeponnistus 20e, jakopään osat saa vajaalla 200e(sis. vesipumpun) Ja eihän tuota jakopäätä nyt yli 2tuntia kestä tehdä. Tossa korjaamolla missä ite olin hommissa taisi tulla 800e hintaa kun vaihdettiin männänrenkaat, hoonattiin putket, tehtiin jakopää tietysti myös yläpään tiivistesarja+koneistukset samaan hintaa. Kyseessä kans 850 T5
V70 -06 D5, V70 -98 TDI, 850 T5R -95 (projekti)

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" nipussa, muttei ajossa..
« Vastaus #82 : 18.10.2011, 13:03:49 »
Mä koitan kysellä vähä hinnastoa kun sen aika tulee, KAIKKI osathan oli suoraa siniseltä..

Sanoin kyllä että voisin hakea moponetistä tavaraa ja säästää satasia, mutta ei kelvannu..
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Tonto

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 211
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" nipussa, muttei ajossa..
« Vastaus #83 : 18.10.2011, 13:10:17 »
Vaikka kaikki osat olis siniseltä niin silti velottivat työstä aika paljon, ainakin omasta mielestäni
V70 -06 D5, V70 -98 TDI, 850 T5R -95 (projekti)

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" nipussa, muttei ajossa..
« Vastaus #84 : 18.10.2011, 17:18:50 »
Osista tulee äkkiä iso summa, siniseltä haettuna pelkkä kansipahvi on 100e ja siihen päälle nippu muita stefoja ja O-renkaita. Volvon oma tiivisteliimakin maksaa yli 40e tuubi...

Että ei toi mun mielestä mikään älytön hinta ole.
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" nipussa, muttei ajossa..
« Vastaus #85 : 07.05.2012, 16:14:13 »
NONIIN POIJJAAT!! Kauan siinä menikin, mut hommat selvillä.

Eli tämä auto kotiutuu ylihuomenna ja sitte alkaa perusteellinen siivous. Keskiviikkona lähtee myös uus turbo tulemaan mua kohti ja ens viikon puolella ollaan melko varmasti viisaampia.. Kyllä tätä on odotettukin, niinku joulu olis S*

Kuvia varmaan tulee sitte putsausvaiheesta ja siitä, kun alkaa taas näyttämään autolta!

Tonskuli kuittaa, ylihuomenna jatketaan!
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" nipussa, muttei ajossa..
« Vastaus #86 : 07.05.2012, 16:32:37 »
NONIIN POIJJAAT!! Kauan siinä menikin, mut hommat selvillä.

Eli tämä auto kotiutuu ylihuomenna ja sitte alkaa perusteellinen siivous. Keskiviikkona lähtee myös uus turbo tulemaan mua kohti ja ens viikon puolella ollaan melko varmasti viisaampia.. Kyllä tätä on odotettukin, niinku joulu olis S*

Kuvia varmaan tulee sitte putsausvaiheesta ja siitä, kun alkaa taas näyttämään autolta!

Tonskuli kuittaa, ylihuomenna jatketaan!
No kyllä on odotettukin.   :D
Mutta kommeeta että auto palaa takasin.   :)

Kuvia odotellessa.   :P

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon"
« Vastaus #87 : 07.05.2012, 22:03:36 »
Eiköhän niitä kuvia tule, saadaan auto talliin niin alkaa sisustan purku ja perusteellinen pesu, mutta koitan pari kuvaa räpsiä. :P
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa ZuluR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 583
  • Suomen Yhteyshenkilö NordicR.com
    • http://v-tuning.fi
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" nipussa, muttei ajossa..
« Vastaus #88 : 07.05.2012, 22:12:05 »
Onneksi olkoon

Keskiviikkona lähtee myös uus turbo tulemaan mua kohti ja ens viikon puolella ollaan melko varmasti viisaampia..

 :facepalm:

 S* Oo sit varovainen sen turbon kanssa :D

Ja oikea ahtopainemittari kiinni ellei sulla sellaista jo ole. Niin saa ahdot säädettyä turvalliselle tasolle.

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" nipussa, muttei ajossa..
« Vastaus #89 : 07.05.2012, 22:23:36 »
Onneksi olkoon

 :facepalm:

 S* Oo sit varovainen sen turbon kanssa :D

Ja oikea ahtopainemittari kiinni ellei sulla sellaista jo ole. Niin saa ahdot säädettyä turvalliselle tasolle.

Löytyy, ja tilalle tulee samanlainen 15G, ei mitään mörköä.. Ellei teillä ole myydä edullisesti. ;)
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

 

Samppasport  Futurez