Autodiagnoosi  Carcom Oy

Äänestys

Tuleeko tämä auto saamaan leiman ja mahdollisesti kestämäänkin nipussa?

Tulee.
30 (62.5%)
Ei tule.
6 (12.5%)
Täys paska, leviää jo ennen leimausyritystä.
12 (25%)

Äänestäjiä yhteensä: 45

Äänestys päättynyt: 21.06.2013, 00:46:21

Vs: 855 2.0 T-5 "Perhewagon"

  • 933 Vastauksia
  • 262277 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", AUTO TOIMII 13.5 !!!
« Vastaus #165 : 06.06.2012, 00:50:16 »
:2funny:
Aina oppii jotain uutta.   ;)

Hyvähän se on sieltä huudella, sä oot ruuvannu paljo enemmän ku mä, sä oot jo niin WANHA!! aikaisemmin syntyny ku mä niin sullon enemmän kokemusta.. ::) ;D
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", AUTO TOIMII 13.5 !!!
« Vastaus #166 : 06.06.2012, 00:52:12 »
Hyvähän se on sieltä huudella, sä oot ruuvannu paljo enemmän ku mä, sä oot jo niin WANHA!! aikaisemmin syntyny ku mä niin sullon enemmän kokemusta.. ::) ;D
:nuhtelu  Mä en huutele, koitan opastaa.   :ristus

 :D

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", leimaa yritetty 6.6.12
« Vastaus #167 : 06.06.2012, 11:55:14 »
No eihän ne leimaa antanu.. Oli kaikkee pikkujuttuu mitkä saa hoidettua ite tallilla.

Ainoat hankittavat osat on uudet takaiskarit ja ne tulee vissiin mallia Monroe, ja niille uudet laipat, että saadaan jouset sopimaan. Nivot sielä on alla, niitä en todellakaan rupee hankkimaan.. ;D

Varaosapuljus on iskarit huomenna, niin josko huomenna sit sais kaiken valmiiks.. ::)
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", leimaa yritetty 6.6.12
« Vastaus #168 : 06.06.2012, 11:57:07 »
No eihän ne leimaa antanu.. Oli kaikkee pikkujuttuu mitkä saa hoidettua ite tallilla.

Ainoat hankittavat osat on uudet takaiskarit ja ne tulee vissiin mallia Monroe, ja niille uudet laipat, että saadaan jouset sopimaan. Nivot sielä on alla, niitä en todellakaan rupee hankkimaan.. ;D

Varaosapuljus on iskarit huomenna, niin josko huomenna sit sais kaiken valmiiks.. ::)
No oisit ny jotain muuta ku Monroen paskaa...  :nohnoh
Jäitä housuun!

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", leimaa yritetty 6.6.12
« Vastaus #169 : 06.06.2012, 11:59:59 »
No oisit ny jotain muuta ku Monroen paskaa...  :nohnoh
Mulla oli takana Monroen orginaalit. Ei niissä muuta vikaa ollu mutta hieman vetelät.

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", leimaa yritetty 6.6.12
« Vastaus #170 : 06.06.2012, 12:15:56 »
Mitäs tuonne vois sitte sovittaa jos ei Monroeta?

Kuitenki Varaosa Vuorio kauppas mulle 2x iskari + ne laipat et ne saa sopimaan niin kaikkineen 160e.

Aika vaikee mun mielestä mennä ton alle. Ja mitenköhän ne mahtaa käyttäytyä -40mm jousten kans..

EDIT: Nimim. -PENA- tuol kauppais "- 2 tkm ajetut Sachs Super Touring etuiskarit, pölysuojat + yläpään kumit. Uudet 280 €, nämä 180€. Kuitti löytyy. - 23 tkm ajetut takaiskarit 50 € pari."

Tekiskö noilla mitään?
« Viimeksi muokattu: 06.06.2012, 12:18:30 kirjoittanut Tonskulii »
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", leimaa yritetty 6.6.12
« Vastaus #171 : 06.06.2012, 12:33:13 »
Mulla oli noitten Lesjön -40mm jousten kans Monroen orginaalit. Meni ihan ok mutta oli hiukan löysät. Perä niias jonkin verran. Nyt kun on nuo KYB Exel-G:t, niin ei niiaa. Peräpää on näissä sellanen että kun sen saa hyväks niin ajo muuttuu yllättävän paljon mielekkäämmäks.
Mulla olis kolme vuotta vanhat Monroet tossa jouten.   ;)

Poissa Tonto

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 211
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", leimaa yritetty 6.6.12
« Vastaus #172 : 06.06.2012, 13:27:40 »
Paljon mahtaa perse tipahtaa kun laittaa nivojen tilalle orkkis iskarit? Eiks tars olla jäykemmät jouset?
V70 -06 D5, V70 -98 TDI, 850 T5R -95 (projekti)

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", leimaa yritetty 6.6.12
« Vastaus #173 : 06.06.2012, 13:29:56 »
Paljon mahtaa perse tipahtaa kun laittaa nivojen tilalle orkkis iskarit? Eiks tars olla jäykemmät jouset?
Jouset pitää myös vaihtaa. Hyvä kun huomasit.

Poissa adrock

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1457
    • That´s me!
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", leimaa yritetty 6.6.12
« Vastaus #174 : 06.06.2012, 14:00:37 »
Monroe, ja niille uudet laipat, että saadaan jouset sopimaan. Nivot sielä on alla, niitä en todellakaan rupee hankkimaan.. ;D


Mitkäs laipat? Jossain oli puhetta, että ne kumit vaan tarvii?
Mitäs sinne nyt siis oikeasti tarviikaan hankkia, kun itselläni on kanssa Nivot lähtemässä pois.  ???
Kerään tavarat kasaan ja vien sitten joskus pajalle, että: täs olis, teetkö näistä auton.

edit:
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=2030.msg330987#msg330987
siis noi vaan? oonkai lukenut, että "tukikumi:buck2: :idiot2:
« Viimeksi muokattu: 06.06.2012, 14:02:46 kirjoittanut adrock »

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", leimaa yritetty 6.6.12
« Vastaus #175 : 06.06.2012, 14:09:45 »
Niin siis passaako ne mun -40 Lesjöt sinne alle? Auton ryhti nyt tällä hetkellä on aika hyvä niin meneekö ihan vituiks sit Monroen iskareilla..?
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", leimaa yritetty 6.6.12
« Vastaus #176 : 06.06.2012, 14:16:26 »
Niin siis passaako ne mun -40 Lesjöt sinne alle? Auton ryhti nyt tällä hetkellä on aika hyvä niin meneekö ihan vituiks sit Monroen iskareilla..?
Passaa. Ei ne iskarit kauheesti siihen korkeuteen vaikuta, jouset kylläkin.
Kaasuiskarit saattaa nostaa perää hiukan.

Millaset Monroet sä tilasit?

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", leimaa yritetty 6.6.12
« Vastaus #177 : 06.06.2012, 14:48:23 »
Passaa. Ei ne iskarit kauheesti siihen korkeuteen vaikuta, jouset kylläkin.
Kaasuiskarit saattaa nostaa perää hiukan.

Millaset Monroet sä tilasit?

No mitenköhän noi mahtaa sit muuttaa perän korkeutta? Aavistuksen ylöspäin kaiken järjen mukaan koska nykyset iskarit kaput?  ???

Ja noista iskareista en tiä, Hra Varaosa Vuorio sanoi että sinne voi laittaa Monroet jos sinne vaihtaa ne laipat kans, niin totesin että laitetaan ne sitte. Kyl mä luotan tän miehen näkemykseen.  8)

Ja niin, vahasin auton pikkuveljen kans justiinsa, voisin räpsäistä parit kuvat tänne. 8)
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", leimaa yritetty 6.6.12
« Vastaus #178 : 06.06.2012, 14:59:45 »
No mitenköhän noi mahtaa sit muuttaa perän korkeutta? Aavistuksen ylöspäin kaiken järjen mukaan koska nykyset iskarit kaput?  ???

Ja niin, vahasin auton pikkuveljen kans justiinsa, voisin räpsäistä parit kuvat tänne. 8)
Mulla oli Lesjöillä ja Monroen orginaaleilla perän korkeus 31,5cm ja nyt KYBeillä 32. Johonkin tuohon se sullakin asettuu.
Mikäs on keulan korkeus sulla nyt?

Laitappas.  :P

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", nykykuosista kuvat etusivulla.
« Vastaus #179 : 06.06.2012, 15:10:49 »
Etusivulla parit räpsyt.

EDIT: Antaisko joku mulle linkin tän kesän Botniaringin topikkiin? En löydä ;D
« Viimeksi muokattu: 06.06.2012, 15:27:54 kirjoittanut Tonskulii »
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

 

Futurez  Kulkukoira