RallyBaron  Samppasport

Äänestys

Tuleeko tämä auto saamaan leiman ja mahdollisesti kestämäänkin nipussa?

Tulee.
30 (62.5%)
Ei tule.
6 (12.5%)
Täys paska, leviää jo ennen leimausyritystä.
12 (25%)

Äänestäjiä yhteensä: 45

Äänestys päättynyt: 21.06.2013, 00:46:21

Vs: 855 2.0 T-5 "Perhewagon"

  • 933 Vastauksia
  • 262228 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Fileman

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 852
  • högbacken garage
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", nykykuosista kuvat etusivulla.
« Vastaus #210 : 10.06.2012, 21:54:17 »
No pitääpäs, kyllä valot pitää olla. ;D

Ei vaan, joku valkotaustainen niin varmaan erottaa ihan hyvin?
Tässä on toi mun mittari, kyllähän siitä näkee :) ei ole mulla valittamista.. talvella pakkasella toi mittari on vähän kohmeessa kun on tuota nestettä sisällä, ei jäädy mutta menee kohmeeseen.. ensimmäiset kilometrit niin ei mittari nouse niinku pitäs muttakun vähä lämpiää niin nousee :D mutta itsellähän ei tuota ongelmaa kun tuli mittari kesäautoon  :2funny:

Nyt pitäis linkki toimia
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012, 22:06:55 kirjoittanut Fileman »
Volvo 242 -77 B230
Garaget

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", nykykuosista kuvat etusivulla.
« Vastaus #211 : 10.06.2012, 22:03:30 »
Tässä on toi mun mittari, kyllähän siitä näkee :) ei ole mulla valittamista.. talvella pakkasella toi mittari on vähän kohmeessa kun on tuota nestettä sisällä, ei jäädy mutta menee kohmeeseen.. ensimmäiset kilometrit niin ei mittari nouse niinku pitäs muttakun vähä lämpiää niin nousee :D mutta itsellähän ei tuota ongelmaa kun tuli mittari kesäautoon  :2funny:

Ei näy kuva, laita vaikka suoraa se kuva ilman linkkiä tänne niin näkee.

Ja saa toki ehdottaa muitakin potentiaalisia mittareita, tuo mitä Hurm0s ehdotti, on aikas tyyris, mutta varmasti hintansa väärti.
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Fileman

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 852
  • högbacken garage
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", nykykuosista kuvat etusivulla.
« Vastaus #212 : 10.06.2012, 22:16:00 »
nyt se linkki toimii
Volvo 242 -77 B230
Garaget

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", nykykuosista kuvat etusivulla.
« Vastaus #213 : 10.06.2012, 22:30:44 »
Jees, oli just tommonen mitä ajattelinki.. Pimeellähän tosta ei vissiin näe mitään? Mut oletettavasti päivällä näkyy kun on valkoinen tausta..
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Fileman

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 852
  • högbacken garage
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", nykykuosista kuvat etusivulla.
« Vastaus #214 : 10.06.2012, 22:40:51 »
Jees, oli just tommonen mitä ajattelinki.. Pimeellähän tosta ei vissiin näe mitään? Mut oletettavasti päivällä näkyy kun on valkoinen tausta..

pimeällä syksy yönä ei kyllä näy mitään :D mutta kesäyöt, päivät jne näkee ihan hyvin.
Volvo 242 -77 B230
Garaget

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", nykykuosista kuvat etusivulla.
« Vastaus #215 : 10.06.2012, 22:47:13 »
Jees. Pitää käydä sielä puljus ja kattella mitä on tarjota, olis se kiva ku sais tohon telineeseen suoraan kiinni.
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa ZuluR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 583
  • Suomen Yhteyshenkilö NordicR.com
    • http://v-tuning.fi
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", nykykuosista kuvat etusivulla.
« Vastaus #216 : 10.06.2012, 23:03:07 »
Mulla ois joutilaana takaspoikka. v70n mallinen ;)

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", nykykuosista kuvat etusivulla.
« Vastaus #217 : 10.06.2012, 23:07:48 »
Mulla ois joutilaana takaspoikka. v70n mallinen ;)

Hinta?
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa macro

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 503
  • Volvo se olla pitää...
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", nykykuosista kuvat etusivulla.
« Vastaus #218 : 10.06.2012, 23:49:50 »
Tässäpä yks sovellus teollisuusmittarista kasipuokissa näytille...
Versio 1:


Versio2:

Myöhemmin oli aikeissa vielä upottaa alemmas tuota mittarin kantaa, eli mittari ois tullu aivan kaiutin ritilään kiinni, mut auto vaihto omistajaa ennemmin.
Mutta siis sieltä kaiuttimen kotelon nurkasta sopii ahtoletku tulemaan, ja saa aivan siistin asennuksen teollisuusmittarillekki.

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", nykykuosista kuvat etusivulla.
« Vastaus #219 : 11.06.2012, 00:02:00 »
No toi toka versio näyttää jo hyvältä :P

Onko se jollaki kiinnikkeillä sielä vai pysyykö se kunnolla paikallaan noin vaan?
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Makru

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 599
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", nykykuosista kuvat etusivulla.
« Vastaus #220 : 11.06.2012, 10:35:34 »
noista ahdoista.. Mulla tais olla 1.3bar 2.0 t5 konees ongelmitta. Pilipali mittari tosin. Itellekkin tulossa teollisuusmittari  ;)
Volvo 855 T5 -95
Volvo 744 T5  Holset & Eaton -86
Volvo 745 -86

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", nykykuosista kuvat etusivulla.
« Vastaus #221 : 11.06.2012, 11:01:58 »
noista ahdoista.. Mulla tais olla 1.3bar 2.0 t5 konees ongelmitta. Pilipali mittari tosin. Itellekkin tulossa teollisuusmittari  ;)

Piikkinä vai ihan jatkuvana? Lastulla vai pelkästään ruuvattu ylöspäin? Ja 13G:llä? Kuulostaa aika suurelta jos näin. ;D
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa macro

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 503
  • Volvo se olla pitää...
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", nykykuosista kuvat etusivulla.
« Vastaus #222 : 11.06.2012, 12:05:17 »
No toi toka versio näyttää jo hyvältä :P

Onko se jollaki kiinnikkeillä sielä vai pysyykö se kunnolla paikallaan noin vaan?
Sopivan tiukka reikä ritilään, ni pysyy ihan itekseen. Hieman ku ois vielä suurentanu reikää, ja muistaakseni ois aavistuksen pitäny veistää kojelautaa sieltä piilosta, ni ois saanu enempi upotettua liittimiä piiloon. Mutta tuommonen hillityn kokoinen, ja harjatun alumiinin värinen teollisuusmittari on kyllä aivan toimiva, äänetön ja edullinen ratkasu. Oma löyty hyllystä isäukon jemmasta, tosi halpa ;) Myöhemmässä bensaturbossa oli a-pilarissa silmien korkeudella tuning-mittarin asennus, tasan yhen illan viittin katella, saaha sitä ittensä muutenki häikästyä, vaihtu valottomaan teollisuusmalliin. Mutta makuasioitahan nuo on. Mutta siis nuo asennuskuvat dieselistä.

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", nykykuosista kuvat etusivulla.
« Vastaus #223 : 11.06.2012, 18:33:04 »
Joo.

Kärähti vissiin kansipahvi. Lykkäs semmosen savupilven ettei nähny eteen ei taakse.. Kyllä voi v*ttu..  :peetu:
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa jusbe

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 106
  • 164 -72, 850 T-5R,
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", nykykuosista kuvat etusivulla.
« Vastaus #224 : 11.06.2012, 18:53:41 »
Joo.

Kärähti vissiin kansipahvi. Lykkäs semmosen savupilven ettei nähny eteen ei taakse.. Kyllä voi v*ttu..  :peetu:
eiks tässä tehty just kansiremppaa? takuseen vaan.

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy