KL-varaosat  Race.fi

Äänestys

Tuleeko tämä auto saamaan leiman ja mahdollisesti kestämäänkin nipussa?

Tulee.
30 (62.5%)
Ei tule.
6 (12.5%)
Täys paska, leviää jo ennen leimausyritystä.
12 (25%)

Äänestäjiä yhteensä: 45

Äänestys päättynyt: 21.06.2013, 00:46:21

Vs: 855 2.0 T-5 "Perhewagon"

  • 933 Vastauksia
  • 262242 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", LEIMATTUNA!!!!
« Vastaus #435 : 31.07.2013, 14:10:19 »
Ahtoputki irti niin mahtuu nypläämään ;) tai ainakin bypassin kalvon mahduin niin vaihtamaan :)

No hele*etti soikoon, kyllä mäki sitte mahdun!
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Allowit

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 54
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", LEIMATTUNA!!!!
« Vastaus #436 : 31.07.2013, 14:13:21 »
Niin oliko tässä jokin softa...?
Vakio jos on niin ahdot käyttäytyy aika normaalisti...

Turboa ei tarvi irroittaa, sinne saa sen peitelevyn laitettua turbo paikallaankin...
Käyttäytyy normaalisti munkin mielestä joo mutta noi paineet ei kyllä kuulosta mun mielestä vakio auton paineilta ? 0.8-1bar   ??? ?
Volvo 855 T5 -94

Poissa azzyyr

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 222
  • Diesel Voimaa...
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", LEIMATTUNA!!!!
« Vastaus #437 : 31.07.2013, 14:55:17 »
^ "Säästin ja ostin halvan mittarin...."  ;D

Jotain tuollaisia ne luvut oli Autogaugella tuossa meikänkin entisessä T5:ssa...
Alla: V70 D5 -02
Exä: 850 T5 -94

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", LEIMATTUNA!!!!
« Vastaus #438 : 31.07.2013, 15:07:45 »
Ei ainakaan mun tietääkseni. Ripeestihän toi kuitenki menee.

Peitelevyn saa varmaan vain alakautta? On aika ahdas rako yrittää lähestyä ainakin yläkautta.. ;D
YLÄkautta sen saa, tilaa ei ole paljoa, mutta riittävästi :P

Muistaakseni 10mm taittuvapäinen räikkälenkki oli tuossa hyvä apu.
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5703
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", LEIMATTUNA!!!!
« Vastaus #439 : 31.07.2013, 15:27:52 »
YLÄkautta sen saa, tilaa ei ole paljoa, mutta riittävästi :P

Muistaakseni 10mm taittuvapäinen räikkälenkki oli tuossa hyvä apu.
veit jalat suustani.... eiku :D  mutta joo kyllä se onnistuu vaikka ahdasta on mutta hanskat kannattaa pitää kädessä, se lämpösuojapelti on aika terävä  :buck2:

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", LEIMATTUNA!!!!
« Vastaus #440 : 31.07.2013, 16:06:39 »
Käyttäytyy normaalisti munkin mielestä joo mutta noi paineet ei kyllä kuulosta mun mielestä vakio auton paineilta ? 0.8-1bar   ??? ?

Auton omakin ahtomittari menee aika lailla päätyyn.


YLÄkautta sen saa, tilaa ei ole paljoa, mutta riittävästi :P

Muistaakseni 10mm taittuvapäinen räikkälenkki oli tuossa hyvä apu.

Ei sitä kyllä oo edes riittävästi.. 2 ruuvia on auki, eihän tuonne alimmaiseen voi päästä millään....  >:(


veit jalat suustani.... eiku :D  mutta joo kyllä se onnistuu vaikka ahdasta on mutta hanskat kannattaa pitää kädessä, se lämpösuojapelti on aika terävä  :buck2:

Huomasin. ;D
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", LEIMATTUNA!!!!
« Vastaus #441 : 31.07.2013, 18:00:52 »
EDIT: Nyt on vaihdettu, rupes itellä keittämään niin kovaa että oli pakko soittaa kaveri ruuvaamaan loppuun, eikä menny kauaa ja niin on nyt peitelätkä kiinni.

Kokeilin sitä hukkiksen tankoakin kiristää kierroksen verran, katotaan nyt sit miten vaikutti.
« Viimeksi muokattu: 31.07.2013, 19:16:28 kirjoittanut Tonskulii »
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", LEIMATTUNA!!!!
« Vastaus #442 : 31.07.2013, 23:29:18 »
Suoritettu testiajoa. Kävi sydän kurkus kun lähti pikkuhiljaa painamaan kakkosella, ahdot ehti heittää sinne 1.4BAR, jonka jälkeen heti kaasu ylös ja lisää löysäten tankoa.

Tanko on nyt sen verran löysällä että sen saa suoraa tiputtaa siihen paikalleen, ja nyt ahtaa just sen 0.9 ja pysyy aika hyvin siinä. Se, mikä mua ihmetyttää, on se, että ahdot nousi paljon hitaammin. Ahtoa oli jo alhaalla 2000 jälkeen niinkuin yleensä, mut sieltä kipus hetken toooosi hitaasti ja sit yhtäkkiä täys reservi käytössä, kierrosten ollessa likemmäs 4000. Johtuuko vaan siitä kun tanko on löysemmällä?

Muuten pelaa paljon nätimmin ja käyttäytyy ajossa jotenki loogisemmin ja vetoja tuntuu olevan aika kivasti.
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa jip59

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 328
  • Tervajoki "Pohojammaalla"
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", LEIMATTUNA!!!!
« Vastaus #443 : 31.07.2013, 23:50:48 »
Kattelinkin siinä hiukan klo 17 jälkeen kun työmaalta lähdin ajelemaan Laihialle (viinakauppaan) päin niin Tervajoella Köpingintorin vieressä "talkkarin asunnon" ovipielessä oli Volvo nokkapelti pystyssä.
Ei savua ilman kokeilua...
V70 D5 -05

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", LEIMATTUNA!!!!
« Vastaus #444 : 01.08.2013, 00:14:51 »
Kattelinkin siinä hiukan klo 17 jälkeen kun työmaalta lähdin ajelemaan Laihialle (viinakauppaan) päin niin Tervajoella Köpingintorin vieressä "talkkarin asunnon" ovipielessä oli Volvo nokkapelti pystyssä.

Siinä meikä majailee. ;D Jos satut mua savukkeella näkymään niin tööttiä ja räpylää pystyyn!  :hello:

EDIT: Jumaleissön. Nyt kun sai tuota testiajoa enemmänkin suoritettua niin on kuin eri auto! Ei tee mitään ylimääräistä. Aikaisemmin suorastaan ärsytti kauhee nykäisy 3000rpm paikkeilla, jonka jälkeen hiipui pikkuhiljaa. Nyt lähtee kelaamaan heti 2000 jälkeen ja tosiaan siinä ennen 4000 sitten mennään eikä meinata, tuntuu niinku olis vetoja tullu aika ronskisti lisää kun nyt käyttäytyy niinkuin auton pitää!

Tästä hyvä jatkaa lauantaina kohti Jurvaa!  8)
« Viimeksi muokattu: 01.08.2013, 01:03:15 kirjoittanut Tonskulii »
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Allowit

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 54
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", LEIMATTUNA!!!!
« Vastaus #445 : 01.08.2013, 07:17:31 »
0.9 bar ei kyllä kuulosta mun mielestä yhtään vakiolta, ei pitäisi edes piikkaa tonne asti  :o Itelläni 0.4-0.5 vedossa  :(
Volvo 855 T5 -94

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", LEIMATTUNA!!!!
« Vastaus #446 : 01.08.2013, 11:12:38 »
Tästä hyvä jatkaa lauantaina kohti Jurvaa!  8)
O0
Nyt on kiva kuulla että toimii ja sä lakkaat hermoilemasta.  :)
Totetetaanko se viime vuotinen suunnitelma?  :pomo:

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", LEIMATTUNA!!!!
« Vastaus #447 : 01.08.2013, 11:50:17 »
0.9 bar ei kyllä kuulosta mun mielestä yhtään vakiolta, ei pitäisi edes piikkaa tonne asti  :o Itelläni 0.4-0.5 vedossa  :(

Tää onki vähä prämiee.  8)


O0
Nyt on kiva kuulla että toimii ja sä lakkaat hermoilemasta.  :)
Totetetaanko se viime vuotinen suunnitelma?  :pomo:

Joo, nyt mä lakkaan hermoilemasta! :D Niin olikos meillä puhetta että laitetaan vierekkäin parkkiin? Jos näin, niin ehdottomasti! Mä vaan tunnistan auton, mut en kuskia, joten...  ;D

EDIT: Olis muuten tarvetta takaluukun aukaisumekanismille! Luukku siis aukeaa sisä-, muttei ulkopuolelta. Sielä ollut se rautatikku joka ilmeisesti on jotenki yhteyksis siihen ulkopuolelta aukaisuun, ja se on menny poikki jo hyvä tovi sitten. Mistä saisi??
« Viimeksi muokattu: 01.08.2013, 11:55:58 kirjoittanut Tonskulii »
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", LEIMATTUNA!!!!
« Vastaus #448 : 01.08.2013, 12:05:47 »
Joo, nyt mä lakkaan hermoilemasta! :D Niin olikos meillä puhetta että laitetaan vierekkäin parkkiin? Jos näin, niin ehdottomasti! Mä vaan tunnistan auton, mut en kuskia, joten...  ;D

EDIT: Olis muuten tarvetta takaluukun aukaisumekanismille! Luukku siis aukeaa sisä-, muttei ulkopuolelta. Sielä ollut se rautatikku joka ilmeisesti on jotenki yhteyksis siihen ulkopuolelta aukaisuun, ja se on menny poikki jo hyvä tovi sitten. Mistä saisi??
Jotain sellasta Green Zone meininkiä.  :D

Onhan noit purussa vaikka kuinka. Jostain sellasesta.

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", LEIMATTUNA!!!!
« Vastaus #449 : 01.08.2013, 12:08:24 »
Jotain sellasta Green Zone meininkiä.  :D

Onhan noit purussa vaikka kuinka. Jostain sellasesta.

Selvä. Katotaan vaan sit kumpi on ekana pelipaikalla, jättäkööt ekana tullu sit hajurakoa et päästään vierekkäin.  8)
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

 

Autoracing  KL-varaosat