Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Äänestys

Tuleeko tämä auto saamaan leiman ja mahdollisesti kestämäänkin nipussa?

Tulee.
30 (62.5%)
Ei tule.
6 (12.5%)
Täys paska, leviää jo ennen leimausyritystä.
12 (25%)

Äänestäjiä yhteensä: 45

Äänestys päättynyt: 21.06.2013, 00:46:21

Vs: 855 2.0 T-5 "Perhewagon"

  • 933 Vastauksia
  • 262246 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Merlin

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1409
  • Pessimisti ei pety ja positiivisuus on perseestä.
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", LEIMATTUNA!!!!
« Vastaus #450 : 01.08.2013, 17:20:56 »
Suoritettu testiajoa. Kävi sydän kurkus kun lähti pikkuhiljaa painamaan kakkosella, ahdot ehti heittää sinne 1.4BAR, jonka jälkeen heti kaasu ylös ja lisää löysäten tankoa.

Tanko on nyt sen verran löysällä että sen saa suoraa tiputtaa siihen paikalleen, ja nyt ahtaa just sen 0.9 ja pysyy aika hyvin siinä. Se, mikä mua ihmetyttää, on se, että ahdot nousi paljon hitaammin. Ahtoa oli jo alhaalla 2000 jälkeen niinkuin yleensä, mut sieltä kipus hetken toooosi hitaasti ja sit yhtäkkiä täys reservi käytössä, kierrosten ollessa likemmäs 4000. Johtuuko vaan siitä kun tanko on löysemmällä?

Muuten pelaa paljon nätimmin ja käyttäytyy ajossa jotenki loogisemmin ja vetoja tuntuu olevan aika kivasti.
Minullakin oli vähän ongelmia ahtojen kanssa. Hukkaportin tanko oli niin lyhyt, että juuri ja juuri sain sen pois siitä sokalta. (Voit vain kuvitella, kuinka paljon oli ahtoja ::)) Nyt laitoin sen samalla lailla kuin sinä, eli menee tiputtamalla paikalleen ja ahdot on nyt mittarin mukaan 1.1 bar.

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", LEIMATTUNA!!!!
« Vastaus #451 : 01.08.2013, 18:36:35 »
Minullakin oli vähän ongelmia ahtojen kanssa. Hukkaportin tanko oli niin lyhyt, että juuri ja juuri sain sen pois siitä sokalta. (Voit vain kuvitella, kuinka paljon oli ahtoja ::)) Nyt laitoin sen samalla lailla kuin sinä, eli menee tiputtamalla paikalleen ja ahdot on nyt mittarin mukaan 1.1 bar.

 O0

Itelläki se oli niin et pihdeillä sai kiskoa paikalleen.. Puolella kaasu heitti noin 1.4bar, ties mitä täyskaasulla..

Semmonen huomio et mun tuulilasi vuotaa. Kävin puntilla, tulin takas, oli kivasti nokottanu keskikonsoliin ja kessunsytyttimen vieres siinä kolos sentti vettä. Edellinen omistaja laittanu sialla ton kiinni, et kysymys kuuluukin, et laitanko ite tohon keskivaiheille lisää sikaa vai vaihdanko koko tuulilasin vai mitä kannattaa tehdä?  ???
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa j_tapio

  • Aluevastaava Oulunseutu
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2309
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", LEIMATTUNA!!!!
« Vastaus #452 : 01.08.2013, 18:42:01 »
Käytä koko lasi irti, puhdista pinnat hyvin ja liimaa uudelleen. Esim. Motonetistä saa 24.90€ hyvän lasin asennuskitin. Mukana tulee irrotusvaijeri.

Se lisämassan sivusta pursottelu ei auta mitään. Se liima ei mene sinne oikeaan paikkaan.

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", LEIMATTUNA!!!!
« Vastaus #453 : 01.08.2013, 18:43:42 »
Milläs sen ottaa sitten irti? Saattaa olla lujassa..
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa j_tapio

  • Aluevastaava Oulunseutu
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2309
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", LEIMATTUNA!!!!
« Vastaus #454 : 01.08.2013, 18:51:48 »
Mattopuukonterällä sivupilarin kohdalta vuolee liimaan reiän josta vaijerin saa pujotettua läpi. Vaijerin päihin askartelee vaikka harjanvarresta kapulat päihin joista saa hyvän otteen ja sit kaverin kanssa vetelee vaijeria edestakaisin jolloin liimaa saa sahattua välistä. Tarkkana pitää olla et sahaa pelkkää liimaa, eikä epähuomiossa leikkaa kojelaudan pintaakin (kuten itselle kerran kävi).
Juutuubista löytyy varmasti lasinvaihtovideoita. Ei oo kovin vaikea homma kun perusteet on tiedossa.
Tarkoin ottaa aluksi mitat, missä kohtaa lasin kuuluu olla, mikäli alareunassa ei ole muoviset tai kumiset tukipalat paikoillaan.

Niko_S

  • Vieras
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", LEIMATTUNA!!!!
« Vastaus #455 : 01.08.2013, 21:58:10 »
Niin, ja vinkkinä vielä, että välillä pitää antaa sen vaijerin jäähtyä vaikka 10 - 20 sekuntia, koska katkeaa helposti.

Muutaman kerran kyseistä hommaa tehnyt koulussa. Itse kerran "katkaissut" vaijerin (muita kertoja katsellut vierestä, kun muut katkoo).
Paineilmapistooli on aika hyvä kapistus siihen jäähdytys hommaan, niin ei tarvitse odotella niin kauan.  :)

Jos haluaa varman päälle pelata verhoilun ja kojelaudan suojelussa, niin laittaa jonkun suuremman muovin palasen siihen vaijerin ja verhoilun/kojelaudan väliin, ja sitä sitten liikutetaan samassa tahdissa vaijerin kanssa.

Jos näistä olisi apua.  :hello:

Poissa loota4

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 39
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", LEIMATTUNA!!!!
« Vastaus #456 : 02.08.2013, 00:25:14 »
näkyykös tätä autoa koskaan kirkolla ;)

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", LEIMATTUNA!!!!
« Vastaus #457 : 03.08.2013, 00:00:45 »
Kiitoksia neuvoista!

näkyykös tätä autoa koskaan kirkolla ;)

Millä kirkolla? :D Tervajoella tätä näkyy ;)

Tänään puunattu autoa Jurvaa varten. Autoglymin super resin polish ja päälle extra gloss protection. Nyt kiiltää.  8)

Pakko vielä varuiksi ottaa pari rättiä mukaan, saa sitten parkissa vielä viimeistellä jos tarvetta.


Ja POMO, olis parempi olla näkyvillä kun saavumme, ja pitää mulle paikkaa vieressä varattuna!!  8)
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", LEIMATTUNA!!!!
« Vastaus #458 : 04.08.2013, 13:00:02 »
Mää tulin niin aikasin että melkein eturiviin jouduin. ;) Näin kyllä kun tulit letkassa mutta oli just sillon jotain muuta puuhaa.
Autookaan en käyny sen paremmin katsomassa, ohi mennen vaan kun siellä haahuilin.

Ja mua olis saanu kyllä napata hihasta vaikkei paidassa hihoja oikeen ollukkaan. :D

Poissa loota4

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 39
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", LEIMATTUNA!!!!
« Vastaus #459 : 04.08.2013, 23:14:42 »
vähiksen keskustas.. ::)

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon", LEIMATTUNA!!!!
« Vastaus #460 : 04.08.2013, 23:32:50 »
vähiksen keskustas.. ::)

Kyllä sielä välistä tulee käytyä, enää tosin tämä viikko kun tulee muutto Kauhajoelle.. Et sä paljosta jää paitsi jos et ehdi nähdä.. ::)
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon"
« Vastaus #461 : 18.08.2013, 21:16:12 »
Nyt sitten ehdotuksia ton takaluukun suhteen. Kaikki muoviosatkin on otettu irti ja silti rämisee ku p*rkele.

Mielellään havainnollistavien kuvien kera kiitos!
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Pas(i)kiainen

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 361
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon"
« Vastaus #462 : 18.08.2013, 21:38:32 »
Kilpi?

Poissa sheiggi

  • Niki Lauda
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1375
  • Fire Walk with Me
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon"
« Vastaus #463 : 18.08.2013, 21:49:35 »
Ota koko takaluukku pois.  :D
850 sedan harmaa 2.4 10v manuaali 1995, 2008--2010
"Hopee nopee"
C70 safran 2.3 T5 automatic 2000, 2010--2013 "Upee cupee"
S60 musta D5 manuaali 2004, 2013-->2015

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon"
« Vastaus #464 : 18.08.2013, 22:00:23 »
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

 

Autoracing  KL-varaosat