Punanen siirretty uudelle tallille ja vähän testiajeltu taas ja korjattu ahtimen paluun öljyvuoto. Ihan jees pelaa ja kulkee vaikka ahtoa vaan 0.5 jostain syystä,vaikka nyppäisi kokonaan ohjauksen pois hukkikselta?
Kummiskin,en ollut tyytyväinen maalaustulokseen ja maalivalintaan(teollisuusmaali) joten otin neekerintukkalaikkoja nipullisen kaupasta mukaan ja liki koko auto alkaa oleen pellillä. Jatkuu hommat kittailulla ja epoksin ja hinkkavärin maalauksella, ne ainakin maalaan itse. Pintavärin tilasin kanssa, mazdan metallipunanen. Se vähän auki vielä kattelenko jonkun muun maalaamaan ja lakkaamaan sen. Eli olis tarkotus nyt siistiä koko auto siihen malliin että se olis oikeesti siistin ja hyvän näkönen ja ens kesänä leimanhakuun, tekniikka tuskin muuttuu laatikkoa lukuunottamatta tänä talvena.