Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 300 => Aiheen aloitti: kaksnelisrotta - 14.04.2017, 18:26:45
-
Tuli ostettua tämmönen possu, ja todettua että tämähän nykii jos rivakammin painaa kaasua. Hitaasti jos painaa, niin ei mitään ongelmaa mutta se on kiihytyksissä aika vittumaista. Tyhjäkäynti on suht tasaista, eikä kulutuskaan ole mielestäni paha. :(
Btw, onko näissä b14.4 orkkiksena weberi? ???
-
Kiihdytyspumpun kalvo kenties? Ja sytytysosat kuntoon tietysti.
-
Kiihdytyspumpun kalvo kenties? Ja sytytysosat kuntoon tietysti.
Sytkäosat kaikki vaihdettu vähän aikaa sitten edellisen omistajan toimesta, ja kävin ne ittekii läpi jo pari kertaa. Se vois olla se kiihytyspumpun kalvo. Enhän minä osaa uutta ostaa, koska en tiedä mikä tämän kaasarin malli on. ??? Päällä lukee vain Weber, Made in Italy eikä muuta.
-
Olisko weber 32 DIR
-
Jep, tuo 32 DIR se pikasella googletuksella on. Kävin vähän kaasaria läpi, kun en hirveästi ole näitä kikkareita näpeissä pyöritellyt. Siinä on siis kaksi säätöä; tyhjäkäynti, ja tyhjäkäyntiseos? Onko ton seoksen säätöön jotain nyrkkisääntöö vai säädetään kunnes kuulostaa hyvältä? Ihan hirveästi en kaasareita muutenkaan ole hiplaillut, niin menee opetteluks koko touhu. :D
-
Karkean säädön voi tehdä niin mutta hienosäätö pakokaasumittarin kanssa.
Kiihdytyspumpun kalvon voit tarkistaa. Pura kaasarin päältä ilmansuodatin pois. Kun käännät nopeasti kaasuvipua, pitäisi näkyä bensan ruikkimista kaasarin kurkussa.
-
Karkean säädön voi tehdä niin mutta hienosäätö pakokaasumittarin kanssa.
Kiihdytyspumpun kalvon voit tarkistaa. Pura kaasarin päältä ilmansuodatin pois. Kun käännät nopeasti kaasuvipua, pitäisi näkyä bensan ruikkimista kaasarin kurkussa.
Kiitos tästä! :)