Jos heittää heti startin jälkeen herjaa niin tulee mieleen:
-letkuissa vuoto tai tai ovat sittenkin väärin päin.
-uusi anturi rikki
-johtosarjassa tai liittimessä vikaa. Maa, +5V ja ulostulo jännite, joka muuttuu paineen mukaan
-vaihdettu anturi pitäisi adaptoida/kalibroida softalla. Tätä en tiedä onko tarpeellista ja mahdollista tässä tapauksessa, volkkareissa oon tuota tehnyt.
-katti tai muu putkisto tukossa
-ecussa vikaa
-ei ole ajettu vielä riittävää matkaa eri kuormituksella, jonka aikana ecu opiskelee anturilta arvot. Foorumilta poimittu ja liekkö totta
P2452 - Diesel Particulate Filter Pressure Sensor A Circuit
Description: The powertrain control module (PCM) monitors the rationality of the diesel particulate filter pressure sensor during idle and part load operating conditions. The test fails when the diesel particulate filter pressure sensor signal value at idle is less than 0.15 kPa (0.022 psi). The test also fails when the diesel particulate filter pressure sensor signal value at part load is less than a minimum value or greater than a maximum value. These minimum and maximum values are based on the volume of exhaust.