Ateho  Elekma

Volvo 240 Garrett t3/t4

  • 3 Vastauksia
  • 1860 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa VolvoMees25

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 127
  • www.vrcf.fi
Volvo 240 Garrett t3/t4
« : 02.07.2019, 15:56:06 »
Moro! Tarkotus ois laittaa tuollanen http://www.ahtoja.com/product/22/t3t4-hukkaportilla turbo 240:seen volvoon. Kiinnitykseltään käy pakosarjaan, mutta entä mahtuuko olemaan mitenkään päin? Jos jollain ollut/on edelleen paikallaan originaali pakosarjassa niin kiinnostas tietää minkä näköinen on. Tuo hukkaportin kello osoittaa mielenkiintoisesti, sillä kyselen :) Yritin etsiä jo tietoa täältä mutta ei löytynyt 240:seen asentamisesta.
« Viimeksi muokattu: 02.07.2019, 15:58:23 kirjoittanut VolvoMees25 »
Volvo 240 8v turbo projekti, Volvo 740 16v GLT.

Poissa Reinikka99

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 227
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 240 Garrett t3/t4
« Vastaus #1 : 02.07.2019, 17:13:21 »
Seiskassa ainaki mahtu hienosti olemaan pesiä kääntelemällä olemaan vakiopakosarjassa. Tuolta ei sitte kannata tilata kun ebaysta noita saa 100-150e

Poissa VolvoMees25

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 127
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 240 Garrett t3/t4
« Vastaus #2 : 02.07.2019, 17:48:34 »
Joo ebaysta tulee varmaan hommattua. Kokeiluun siis tuollanen :)
Volvo 240 8v turbo projekti, Volvo 740 16v GLT.

Poissa VolvoMees25

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 127
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 240 Garrett t3/t4
« Vastaus #3 : 02.07.2019, 23:42:41 »
Tutkin asiaa Ruotsin eri foorumeilta ja totesin että tilaa pitäisi olla hyvin ja ei suuri homma. Downpipe tulee uusi kumminkin kuten myös öljylinjat, joten hyvä hetki vaihtaa isompi hyrrä tilalle kun nuo on tehtävälistalla valmiiksi :)
Volvo 240 8v turbo projekti, Volvo 740 16v GLT.

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo