Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut) => Aiheen aloitti: Amk83 - 28.12.2016, 18:56:55
-
paljonko on paino eroa tommosella alumiini perällä verrattuna rauta perään???
-
alumiiniperä mikä noista tuotantoautoista voi löytyä on 1030. A-ryhmän kilpureissa oli 1031 akseli millä tuli painonsäästöä 6kg.
-
Misä hinnoissa tommoset alumiini perät liikkuu?
-
En edes muista että olisin tuollaista suomessa nähnyt myynnissä mutta ruotsin puolella 1030 luokkaa 200-300€.
1031 VMS akseli jos edes löytyy myynnissä oleva niin puhutaan varmasti useammasta tuhannesta eurosta.
-
Mulla oli alumiinikuorinen 1030 vm-79 244:n alla, tosin oli joku diplomate sales auto ja entisen rekisterinumeron perusteella tullut käytettynä Suomeen. Möin joskus eräälle palstalaiselle halvalla. Huhupuheiden mukaan noita olisi ambulanssien ja hautureiden alla ollut. Ei tuolla isoa painoeroa normaaliin rautakuoriseen ole, ainoa ero kun on tuo banjon materiaali.
(http://i6.aijaa.com/t/00332/14309986.t.jpg) (http://aijaa.com/tfjbxs)
(http://i8.aijaa.com/t/00850/14309987.t.jpg) (http://aijaa.com/qMOrgN)
(http://i4.aijaa.com/t/00706/14309988.t.jpg) (http://aijaa.com/OpWlhS)
(http://i7.aijaa.com/t/00911/14309989.t.jpg) (http://aijaa.com/SFcxhX)
-
En edes muista että olisin tuollaista suomessa nähnyt myynnissä mutta ruotsin puolella 1030 luokkaa 200-300€.
1031 VMS akseli jos edes löytyy myynnissä oleva niin puhutaan varmasti useammasta tuhannesta eurosta.
jep. Itse sanoisin että Suomessa sellanen korkea hinta tosta 1030 alumiiniperästä on 400e. Muistaakseni johkin 300-400 väliin olen yhden myynyt. Tais olla 79 tai 80 diiselissä alla.
-
Taisin omani myydä halvalla, olikohan alun toista sataa myyntihinta ;D En näe miksi tuosta pitäisi maksaa enemmän kuin normaalista, no hammaskosketuksen säätö on helpompaa. Kestoltaankin kuulemma heikompi kuin rautakuorinen 1030. A-ryhmäläisen perästä voisikin sen 400,- maksaa.