0
Johannes.N ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Lasketaan vissiin tehonlisäykseen liittyvään, joten vastaan tänne..Neuvokaa tyhmää.. Tarkoitus lisätä hieman syöttöä, mutta itseä kummastuttaa eräs asia. Itse syötön lisäyksessä ei ole ongelmaa, mutta tyhjäkäynnin säädön kanssa. Itselläni kuvassa ympyröity sininen ruuvi säätää mieletäni max.kierroksia, koska kun kaasun lyö pohjaan osuu vipu vasta silloin k.o ruuviin. Toisella puolella taas on toinen ruuvi, joka on taas päinvastoin, mutta tyhjäkäynnilläkin jää kaasuvipuun pari milliä vajaa sentti rakoa. Jokin vialla, vai olenko vain tyhmä?
http://youtu.be/hdfWi09vtd0Pieni video. Käsittääkseni tuo on kylmäkäynnistysavustin. Lämmettyäänkään tuo ei laske itse kierroksia. Pitää koittaa säätää tankoa.
Nii kummasta se ny oli normiraudasta vai vesijohtoputkesta ku ei saanu selvyyttä?
Minkä laasta turboa porukka suosittelis perus 12mm nestepäällä kuvernöörijousella ja 2.8mm nokkalevyllä olevan pumpun kans...?
Kerroppas lisää tuosta kuvernöörijousesta.Edit: vai tarkoitettiinko tällä vain rajoittimen nostoa?